Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 10841 til 10860 af 63055
-
Engelsk
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive en engelsk stil. Jeg vil høre om der er nogen der vil læse den nedenstående tekst igennem for mig. This has meant that I have many times been viewed with prejudice. It has not always been fun. Part of the prejudices I have been seen with, for example, th... -
Eksponentiel funktioner
ForumindlægJeg er gået i stå med en opgave, så jeg ville høre, om nogle kunne give mit et hint til, hvad jeg kunne gøre? :) En dyrebestand fordobles i antal på 9 år. Bestem den årlige procentvise vækst. Mange tak! -
Bestem integrale
ForumindlægHej! Jeg har funktionen f(x)=kvadratrod(x) - 1. Derefter skal jeg finde det bestemte integrale fra 0 til 9. Synes det var let nok indtil min lærer sagde, at kvadratroden(x) = x^0,5??? (hvis man integere) Hvis jeg regner ud på hans måde får jeg -6, som resultat. Nogen der kan forklare mig dette? ... -
kinematik
Forumindlæghej alle jeg har nogle fysik opgaver for til i aften som jeg slet ikke kan finde hoved og hale i. Er der en venlig sjæl som kan forklare mig hvor jeg skal starte fra og hvilken viden/formler jeg skal bruge for at finde svaret. Ved ærligt ikke hvor jeg skal begynde henne. jeg har vedhæftet dokum... -
Det parasympatiske og sympastiske opbygning?
ForumindlægHej allesammen ! :) Jeg skal skrive en rapport hvor jeg skal skrive om det parasympatiske og sympatiske nervesystems opbygnig nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak! :) Phillip -
PLEASE hjælp, er på den!
ForumindlægHey:) Jeg skal til fysikeksamen på onsdag, og jeg sidder her med et forsøg, som passer til emnet vekselspænding. Forsøget hedder effektiv spændning, og går ud på, at man tager to pærer og tilsætter den ene til vekselstrøm og den anden til jævnstrøm, begge to vil jo lyse lige stærkt. Men derefter ... -
Essay...HJÆLP???!!
Forumindlæghh -
Karakter Skr. Bio A 2007
ForumindlægHej. Jeg fik idag min karakter i bio, og må nok sige jeg var meget overrasket.. jeg fik 6.. havde den opfattelse at prøven gik godt, og havde forventet omkring 8.. Hva har i andre fået?, og hvad havde i evt af forventninger? -
FP9 problemregning
ForumindlægHej, jeg sidder med en problemregnings opgave som lyder således: "Du skal vise, hvordan babyloniernes formel kan omskrives til formlen for arealet af et kvadrat.". Nogen der kan hjælpe?:) -
Projektopgave - Samfundet på godt og ondt
ForumindlægHey allesammen. Så er årets projektopgave blevet smidt i hovedet på os :D Overemnet er: SAMFUNDET PÅ GODT OG ONDT. Nogle der har nogle ideér til et underemne? Måske har i selv lavet en projektopgave, som passer nogenlunde med overemnet? Bring it! :D -
Studenterhuen
ForumindlægHej alle :) Er der nogen der kan "reglerne" for studenterhuen? Altså hvornår de forskellige hak og sådan skal laves i den. Jeg ved at, hvis man ryger til udpumpning skal skyggen hives af. Andre? -
Tabeeller og regning
ForumindlægHej jeg kan simphelthen ikke finde ud af disse opgaver, er der nogle som kan hjælpe (evt facit + forklaring) -
Matematik algebra
ForumindlægHurtig hjælp tilmatemstik afl. Bileldey er linket !’ -
Lejlighedtale?
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal holde en lejlighedstale næste uge og jeg har ingen ideer om hvad jeg kan skrive om! Nogle der har gode forslag?? -
matematik moms
Forumindlægjeg skal lave en opgave og er i tvivl hvordan jeg skal regne den ud og hvordan stykket skal skrives op. jeg skal finde ud af hvad en id voks til 65 kr koster, første skal jeg regne det uden momes og under det står der (indkøbspris+100% fortjenelste) og så skal jeg regne salgsprisen med moms, h... -
Ligevægtsprisen - optimal??
ForumindlægHej. Jeg forstår at ligevægtsprisen er den pris som vil medføre at alle virksomhedens varer bliver solgt og kunderne får alle de varer de ønsker (udbud = efterspørgsel), men er det så ensbetydende med at ligevægtsprisen er "optimal" for både sælger og køber? Det siger min bog, men alt... -
aktier
ForumindlægEn aktie på 6000 kr købes til kurs 520 . Hvad er kursværdien -
limit?
ForumindlægEr der nogen der har nogle noter om grænseværdier? eller kan fortælle mig om nogle af de basale ting derom? har nemlig ikke helt styr på det.. håber bare der er nogen der kan hjælpe -
oversættelse
Forumindlæg1. Han må have set mig. 2. Du burde have fortalt mig det. 3. Vi kunne ikke have mødt dig før. 4. Hun kunne muligvis have nået det første fly. 5. Jeg ville have gjort det, hvis jeg kunne. 6. De skulle kunne nå det. 7. De må bestemt have undret sig over forsinkelsen. ... -
Wildlife (socialt) i 1.g
ForumindlægHejsa.. Jeg har et spørgsmål ang. noget der hedder wildlife.. Altså, det er det, at jeg skal på gym, men jeg ved, at der kommer en dag, der hedder "wildlife" hvor man skal være et sted i en hel dag og have et socialt samvær med klassen.. okay, det er ikke fordi, at jeg synes det ...
