Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 10941 til 10960 af 163700
-
Rettelse af en engelsk stil
ForumindlægHej, Jeg vil høre om der er en der ville rette og læse min engelsk stil igennem? Det vil være en kæmpe hjælp da jeg ikke er så god til engelsk.. På forhånd tak:) -
Find a og b
ForumindlægFunktionen f er givet ved f(x)=-2ax^2+4x+b. f har et lokalt maksimum for x=2 med funktionsværdien 4, find a og b. ..................................... Er funktionsværdien det samme som f(x)? Hvordan finder jeg a og b på ti 89? -
Udregning af a og K
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som kan fortælle mig, hvordan jeg kommer frem til resultatet "a=56 og K=0,055229"? -
Matematik A - Årsprøve mdt.
ForumindlægHeeey vi er nogle piger der skal op i Matematik A årsprøve, men der er et af de opgivne emner, vi ikke kan finde nogle infomationer om. Emnet lyder således: Redegør for differentialkvotienten for den naturlige logaritmefunktion. Hvad er vigtigt at komme ind på? Hvor kan vi eventuelt... -
Bestem a og b
ForumindlægVi har ligningen Det vides, at Vi skal bestemme a og b. Videre kan jeg ikke komme! På Studienet løser de nu ligningen og får svaret og . Jeg får samme svar i Maple, når jeg løser to ligninger med to ubekendte. Men i Studienets guide løser de ligningen , der åbenbart svarer til . ... -
Opstille et udtryk for arealet A
ForumindlægOpgave a har jeg fået til 54, ved at finde arealet af den ene trekant, som giver 6 også har jeg ganget det med antallet af trekanter, som kan dække den røde figur. Jeg forstår ikke opgave b. Min søster hjalp mig og sagde, at det blot gav det her, er det korrekt?: Tak på forhånd. -
Fysik A eller astronomi C?
ForumindlægGodaften, Jeg har 1 valgblok tilbage, og som I sikkert ved så skal den bruge på et eller andet. Her er jeg kommet fremtil at det enten skal være fysik A eller astronomi C. Jeg har det nye fag geovidensskab A, som indebærer fysik B, så har muligheden for at opgradere det. Ved godt det også er a... -
Matemtik A, HF
ForumindlægHej, Har problemer i samme opgave, som der tidliger er forsøgt besvaret for nogle år tilbage... jeg er dog ikke kommet tættere på en løsning af at læse de svar... --------------------------- Øl med temperaturen 25°C sættes ind i et køleskab, hvor temperaturen er 5°C. Øllets tempe... -
Skriftlig eksame 2007 engelsk HHX
ForumindlægHey ville hører om der var nogle der sidder med løsningen til den skriftlige eksame i Engelsk (HHX) fra 2007, er nemlig helt lost i den og behøver inspiration!! hurtigst mulig.. på forhånd tak -
Beregn hastighed fra a til b
ForumindlægHej studie portalen :) Dette er førstegang jeg bruger dette forum og har valgt dette fordi det ser ud som om der er nogle kloge hoveder som gerne bil hjælpe :) og det er hvad jeg har brug for... Jeg spøger nok dumt? Men jeg har brug for noget hjælp til at færdig gøre et projekt inde for m... -
Bestem forskriften for A(t)
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med den vedhæftede opgave. Jeg har løst opgave a, som jeg fik til 166,67 Men jeg kan ikke forstå hvad jeg skal i b. Kan i hjælpe? -
Rettelse af engelsk stil (grammatik/kommaer)
ForumindlægHej er der nogen der vil rette min engelsk stil for kommaer/ lidt grammatik. Hvis ja, så sender jeg den til jeres indbakke. M.V.H Pokemonorm -
overarbejde på engelsk hvilen sætning er korrekt haster
ForumindlægHej hvilket af disse to er korrekt skrevet på engelsk? ...The employees have overtime..... or ... the employees are overtimed..... -
hvad er x,a og y?
Forumindlæghej. jeg har nogle regnestykker for, til i morgen. og jeg SKAL lave dem rigtigt!. der står ; 4x + x + 3x = 2a + 2a + 5a = 4y + y + 2y = !! :D. er det ikke noget med at jeg skal sige ( i den første ) 4 * 1 fordi at x er = 1 eller sådan noget? og jeg ved ikke hvad " a " og " y &... -
Bestem en forskrift for A(x)
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe med bestemme forskriften, ved ikke helt hvordan den skal løses.. -
Mat A terminsprøve
ForumindlægHej alle sammen Jeg har terminsprøve på torsdag i Matematik A. Har I nogle gode råd til hvordan jeg kan forberede mig bedst mulig til prøven ? Er der nogle emner jeg måske skal være mere fokuseret på end andre ? Andet jeg skal være opmærksom på ? -
værktøjer til mat A?
ForumindlægHej Er der nogen, som kan fortælle mig, hvilken lommeregner, man skal bruge til mat A i disse tider? Jeg har en TI-89, rækker den? Jeg har læst mig lidt frem til, at der også anvendes computerprogrammer - CAS? Hvad koster programmet, og hvor kan man købe det? Det er en del år siden, jeg ha... -
Eksponentiel udvikling - finde a
ForumindlægJeg har en opgave, der lyder på følgende måde: Eksponentiel udvikling der vokser med 57%, når x vokser med 3 - Bestem fremskrivningsfaktoren (dvs. a) for den eksponentielle udvikling.. Nogen der kan hjælpe (: ? Mange tak på forhånd. Og formlen for en eksponentiel udvikling ser self. sådan er ud... -
Engelsk essay non-fiction
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive et engelsk essay non-fiction om en artikel og jeg er lidt i tvivl om jeg skal have komposition med? Nogen der ved det? Og evt. andre litterære begreber/punkter der skal med? :) På forhånd tak! -
tangent og a b og c
ForumindlægParablen med ligningen y = ax^2 + bx + c tangerer linien y = x i (0, 0). Desuden er y = 2x – 3 tangent til parablen. Beregn konstanterne a, b og c. så skal jeg vist bruge denne formel: Andengradspolynomiet: , f(x) = ax^2 + bx + c hvor f(x0) = 2ax0 + b Jeg har y = 2x - 3 vil det sig...
