Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 10961 til 10980 af 163700
-
4 eller 5 A-fag?
ForumindlægHej Jeg er meget i tvivl om jeg vil vælge spansk, så jeg ender med 5 A fag eller skal vælge tysk på B. Jeg vil spørge om hvor svært det er at have 5 A fag? Hvor meget får man sit gennemsnit ganget med hvis man har 4 A fag? Og Hvor stor er forskellen generelt? -
Nogen der vil rette min engelsk stil?
ForumindlægHejsa, jeg har lidt problemer med mit engelsk, og jeg ville derfor høre om der evt. er nogen der vil rette den inden jeg skal sende den i aften? + give den en kommentar. (Jeg sender den i mail eller i besked her på studieportalen, da jeg ikke vil have folk tager fra den) -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
Fysik A Lysfølsom resistor
ForumindlægHej. Jeg har idag været til skriflig eksamen i Fysik A. Der var så en opgave der voldte mig mange problemer, og jeg håbede derfor der var en her inde der kunne hjælpe med en løsning Jeg har vedhæftet opgaven, og det drejer sig om opgave B. På forhånd tak -
Matematik A - Funktionsopgave
ForumindlægVi har to funktioner givet ved: f(x) = x^2 - 4x + 8 g(x) = 3x * e^(-x) a) Bestem den værdi af x, hvor den lodrette afstand mellem grafen for f og grafen for g er mindst mulig. -
Bestem værdierne for a og b
ForumindlægOm en udvikling der kan beskrives på formen y = b·xa vides at hvis x er 2, så er y =3, og hvis x stiger med 10%, så stiger y med 20%. Bestem værdierne for a og b -
Kemieksamen 2012, STX A
ForumindlægJeg har regnet følgende opgavetsæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%201stx121%20KEM%20A.ashx Jeg er dog i tvivl om, hydrogenatomet i opgave 4 a. Så vidt j... -
Bestem a og b
ForumindlægHej allesammen Jeg har en opgave, som lyder: En funktion f er givet ved f(x)=(a*x+b)2 hvor a og b er konstanter og b<0 Det oplyses at f'(0)=2b og f(1)=4 Bestem a og b Er der nogen, som vil hjælpe mig? -
Potens - udregne a ?
ForumindlægHej når man skal udregne a er det så ikke log (y2:y1) : log(x2:x1)....i min lærebog og et andet sted på nettet står der at udregning af i potens funktioner er således: (y2-y1) : (x2-x1), er det ikke en fejl, for det er da den man bruger i lineær funktioner..ikke??? håber nogen kan hjælpe :/ -
Hjælp til matematik A opgave 5.D1.18
ForumindlægHej Jeg har en opgave som driller mig en hel del Jeg har lavet opgave a, men er i tvivl ligningen hedder: 5y-y^2 og jeg skal bestemme væksthastigheden når y=2 det jeg så har gjort er at sætte 2 ind på y's plads i ligningen: 5*2-2^2=6 her får jeg væksthastigheden til at være 6 det er rigtig ... -
SRP-Samfundsfag A - HJÆLP !!!
ForumindlægJeg sidder men min SRP og er nået der til, hvor jeg skal skrive om regimeteori, men kender intet til det.. Nogen der kan hjælpe ?? :( -
Hvad fortæller a og b i denne sammenhæng?
ForumindlægAntallet af danskere, der blev dræbt i trafikken pr. år efter 1977, kan beskrives med funktionen: hvor f(x) er antal danskere, der blev dræbt i trafikken pr. år, og x er antal år efter 1977. Hvad fortæller tallene -16 og 840? Mit bud: I 1977 blev der dræbt 840 danskere ude i trafikken, men ... -
Demokrati..a hva for noget??
Forumindlæghey Nogen der kender en rigtig fin bog om demokrati som de vil anbefale til at slå et par regnvejrsdage ihjel med???/Hilo -
Har brug for hjælp til et Mat A projekt :)
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=1192841 -
tysk a niveau - kulturforskelle ..
Forumindlæger der nogen der ved noget om kulturforskelle mellem amerika og europa (tyskland ) ??? -
Let A be an antisymmetric AT = −A matrix. Show that U = (I + A)(I − A)-1 is orthogonal.
ForumindlægKan nogen finde ud af det her? -
M = b · l^a
Forumindlæger det en eksponentiel funktion? (: -
Take a peek!!
ForumindlægWhat do you think will happend to all the oil companies in furture? What impact do you think that would have on our standard of living or on our society in general? -
Matematik A opg
ForumindlægNogen der kunne vise hvordan man laver denne opg. på forhånd tak .. På figuren ses graferne for funktionerne f(x)=x4-4x2+3 og g(x)=x2-5 linjen med ligningen x=k, skærer de to grafer i hhv. P og Q Bestem k så længden |PQ| bliver mindst -
English A pensum 2007/06/05/04
ForumindlægEr der nogen der kender eksamens essay-emner i disse år: 2007/06/05/04 og måske før end det ?? Tak
