Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 11081 til 11100 af 47924
-
Eksamen misforståelse ?? hjææælp
ForumindlægHej jeg har vidst glemt eller misforstået noget til dansk eksamen. De første 10 min er en præsentation af ens tekst og de næste 10 min er en samtale mellem elev censor og lærer. Derefter går der 5 min på bedømmelsen og karaktergivning. Præsentationen er det så at fortælle hvorfor man har valgt... -
Kemi eksamen...hvad gør jeg ?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til kemi eksamen i næste måned og det ligger sådan at min kemilærer og jeg ikke rigtig kan sammen og jeg ikke får noget ud af undervisningen fordi han har sine yndlingselever og han synes åbenbart ikke at jeg er klog nok til at få 12. Da jeg gik i folkeskolen fik jeg ri... -
Regler i skriftlig eksamen
ForumindlægHej med jer, håber I kan hjælpe mig. I opgaveformuleringerne til den spanske stil står der som regel, at man skal skrive mellem 100-150 ord eller sådan noget. Jeg plejer altid at skrive mere, siden jeg kan spansk og ikke føler, at jeg kan uddybe mig nok på så få ord. Min lærer har altid givet mig... -
Eksamens "snyd"
ForumindlægKære Studieportalen. Jeg går rundt og er en smule fortvivlet efter dagens engelsk eksamen, da jeg er blevet anklaget af min rektor for at have snydt, hvilket i yderste ende kan betyde en bortvisning. Jeg er fuldstændigt afklaret med mig selv omkring, at jeg ikke har snydt, men det han mener... -
HJÆLP! AT-eksamen på mandag.
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til AT eksamen på mandag. Emnet er katastrofer og jeg har valgt HIV/AIDS i Sydafrika i dansk og biologi. Jeg sidder og er ved at udforme mit talepapir, men kan simpelthen ikke finde ud af, hvordan jeg lige skal uddybe mine problemstillinger. Jeg uploader min synopse, h... -
Matematik A skriftlig eksamen
ForumindlægHej , jeg har lige et spørgsmål til eksamensættet til Matematik A skriftlig eksamen d. 24 / 5 - 2013, opgave 10 a). Jeg forstår ikke hvorfor : "Som normalvektor vælges en vektor, der er modsatrettet ovenstående og halvt så lang" : ? Eksamensættet ligger her: http://www.uvm.dk/Uddan... -
Mundtlig engelsk eksamen (ny reform)
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige engelsk eksamen efter den nye reform i 3. G, men jeg er blevet i tvivl om, hvad den indebærer? Jeg har engelsk på B-niveau, men hvad indeholder eksamen? Det eneste jeg ved, er at vi har 60 minutters forberedelse samt 25 minutters eksaminationstid! Men skal man kun l... -
Skriftlig biologi eksamen
ForumindlægHey. nogle der har kommentarer til opgavesættet i skriftlig bio?? hvilke opgaver valgte i?? -
To morgener (stx eksamen)
ForumindlægJeg er umiddelbart den eneste fra min klasse der har skrevet om de to digte "Morgen" og "Tidlig Morgen". Hvem har ellers? Og har i lyst til at diskutere lidt? :D Ekspressionisme-delen gik fint for mig, men surrealisme - nej tak da. -
Mundtlig eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg har kigget i gamle indlæg, omkring relevant information vedr. bio c niveau eksamen, men fandt ikke rigtig noget.. Bio eksamen: 20 min forb. 20 min eksamen. -også ved jeg ikke mere.. V har virkelig haft en dårlig lærer, og har næsten ikke fået noget brugbar undervisning. Jeg aner hvilk... -
Engelsk eksamens eksempel
ForumindlægHey Jeg har af min lærer fået stillet dette eksempel på hvordan noget af den skriftlige eksamen kunne se ud for engelsk B: Ret fejlen i sætningen, og forklar på dansk dine rettelser. (Det er gramatiske fejl, og ikke stave/slåfejl) Jeg har så 2 sætninger der driller. 1) "Have you heard anythi... -
UV-stråling forsøg - Naturfaglig eksamen
ForumindlægVi har trukket stråling til den naturfaglige eksamen. Hvis i har nogle forsøg der omhandler UV-stråling, må I meget gerne skrive det i kommentaren. <33 -
Samf STX A eksamen 2010
ForumindlægHey Er der nogen der har STX SAMFUNDSFAG A EKSAMEN 2010 - Integration opgavesættet elektronisk eller et link til det?? På Forhånd, Tak! -
Gik det godt til eksamen skriftlig vø A?
ForumindlægHejsa derude! Jer der var op til vø a skriflig eksamen, hvordan gik det? Synes I ikke, at prøven er rimelig let? Eller er det bare mig? -
skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej er der nogen der vil se min skriftlig engelsk eksamen på A niveau igennem? 1) The IRA was created in 1919 as a successor to the Irish Volunteers, a militant nationalist organization founded in 1913. The purpose of the group was to remove British military forces from Northern Ireland and t... -
Mat A eksamen
ForumindlægHvad kan man komme op i til mat a mdt eksamener? Er der meget B stoffet? Hvordan foregår eksamen og hvad er en god præsentation? Jeg har bare ingen idé om, hvordan det hele foregår, og min mat lærere på gsk hold, har ikke sagt noget om eksamener, desuden synes jeg ikke, at vi har gennemgået m... -
SRP i Idræt (B) og fysik (A) batmindton måske ideer?
ForumindlægNu er tiden kommer hvor der skal vælges SRP. fag og område. Jeg har allerede besluttet, at jeg gerne skrive SRP idræt og fysik. Indtil videre vil jeg gerne lave fysik, skrå kast med luftmodstand. Indtil videre har jeg fundet på batmindton. Jeg har lidt problemer med at finde en problemstillin... -
mat a eksamen 2
ForumindlægHej der var et spg i mat a eksamen jeg ikke kunne klare, måske der er en her der kan hjælpe med resultatet. Jeg har vedhæftet hele spørgsmålet. opg a tror jeg nok jeg kunne løse mit svar er y=8-4x resten er jeg jeg uforstående over for. så helst svar med forklaring. de bedste hilsner Frederik -
Et forslag til effektivisering af lektieforumet i kategorierne matematik, fysik og kemi
ForumindlægJeg bør indledningsvis gør det klart at dette indlæg tager udgangspunkt i lektieforumet tilhørende matematik, fysik og kemi. Men jeg skal ikke udelukke at det ikke også er relevant for nogle (hvis ikke alle) af de andre kategorier under lektieforumet. Jeg er bemærket at når personer opretter et ... -
eksamenangst for alle mundtligt eksamen?
ForumindlægHej alle, Jeg kan ikke gå til mundtlige eksamer pga. af sindssyg angst om er kommet gennem de sidste års tid. Nogen der ved eller har kendskab til om man et eller andet sted kan tage ens hf eksammer skriftligt i alle fag. Jeg kan godt gå op til en eksammen hvis det er skriftligt, det kan jeg li...
