Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11181 til 11200 af 25374
-
Et lille kig på min aflevering til imorgen! Retning af fejl!
ForumindlægHey. Jeg skal oversætte en tekst til imorgen, fra dansk til fransk, har gjort det, men tænkte på om der var nogen der gad at kigge lidt på den, og rette den eller bare påpege fejlene eller noget. . . 100000 takker<3 :D Her den danske tekst jeg skal oversætte til Fransk!-- Den søde lille d... -
Dansk stil, vurdering.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige lavet en stil og kunne godt tænke mig i vurderede den :) Det er på 9 klasse niveau. Forladt. Der var engang en lille pige på 11 år. Hun hed Camilla. Camilla var en meget kreavtiv pige, som elskede at leje og tosse rundt. Hun havde en moder som ikke rigtig tog sig a... -
Autoimmun - teori (debat?)
ForumindlægHej SP. Jeg har det sidste stykke tid gået og tænkt på autoimmune sygdomme, og hvordan man kan forhindre disse, uden at have fantastisk meget kenskab til det. Da vi har haft et forløb omkring diabetes, har mine tanker kredset om det som eksempel. Jeg vil dog gerne diskutere min teori, eller bare... -
forvirring :( , hjælp
ForumindlægHeejsa , tak for kigget . Ville lige spørge om en hjælp , altså jeg har en artikel i mit disposition, og det er således at jeg har oversattet det . Men det er sådan at jeg ikke har kunne oversattet det fuldkommen : Tysk : Ich habe gehört, dass sich am Versorgungsausgleich ab dem 1.9.2009 etwas ... -
Synes du en morder skal straffes med døden?
ForumindlægHvad synes du? -
Forklar, hvorfor blod fra en person med blodtype A agglutinerer i Anti-A feltet, og blod fra en person med blodtype B agglutinerer i Anti-B feltet.
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med dette spørgsmål!! -
Et godt program til matematik
ForumindlægHej med jej.. kender i en side hvor man kan downloade mogle gode matematik programmer eller nogen andre fag. Kunne godt tænke mig et godt program der måske kunne hjælpe mig med noget, eller lære noget af det. -
spansk
ForumindlægHej derude. Har modtaget et par SMS-beskeder fra knægten det hele handler om - men på spansk!Kan nogen hjælpe mig?"estas muy saladoy yo te quiero"og sidst, men ikke mindst:"contrarme (imperativ) que te gusta a mi? hasta luego mi amor"fatter ikke selv meningen med "...(Imp... -
Har du 3 min? ;)
Forumindlæghej alle :) Er der en der kan hjælpe mig med, at analysere to sætninger? Jeg var godt hvor jeg sætter x og o, men hvor skal jeg sætte trekant og firkanten, i disse sætninger Peter var ikke hjemme. Hvor var han? -
Klinefelters syndrom?
ForumindlægHej Hvis i kender en hjemmeside hvor der står sådan let tekt om Klinefelters syndrom, så må i meget gerne ligge link ;) Har prøvet forskellige men det er for svært at forstå teksten syns jeg :/ -
grov forvendthed (er der noget der hedder det?)
ForumindlægSidder tit og zapper ned over indlæggene for at se om der er noget som fænger, evt. et emne man ved nok om til at kunne være behjælpelig med. Så kan jeg sgu ikke undgå at blive bare en smule harm, når der dukker indlæg op med overskrifter som "tysk stil afl. i morgen. Hjælp!". En ting e... -
Historieopgave uden kildekritik
ForumindlægHej med jer, håber der er nogle der er rede til at give råd her i 11. time.... Jeg skal aflevere min historieopgave i morgen og er for så vidt færdig med den. Jeg har bare det problem at jeg slet ikke har fundet nogen anledning til at fremsætte kildekritik, da min opgave handler om Hitler tidens ... -
Hvad er ??
ForumindlægHvad er der forskel mellem boganmeldelse eller bograpport??? Hjælp plzz.. Kan ikke gå i gang når jeg ikke ved det . Tak (: -
Oso hjælp
ForumindlægHej.. Jeg skriver i min oso om at være film-instruktør. Jeg jeg har gået og overvejet mit produkt men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad det skal være. Det er oplagt at lave en film men jeg har ikke mere end 20 til fremlægglse. Jeg kan ikke nå at lave special effekts osv så hvis det skulle vær... -
Oversættelse.......Argh
ForumindlægDenne fra dansk til engelsk oversættelse skal have "Ejfald" Nytænkning eller tradition.Et af Hollywoods gamle temaer,som man har fået ind med modermælken, blev påny taget op i 1990 i Kevin Costners film "Danser med ulve".Filmens hovedperson, John Dunbar, spilles af Costner sel... -
Betaling
ForumindlægHvordan bliver man afkrævet på denne side, og hvordan i alverden forestiller de sig at tvinge folk til at betale når det ikke står på siden. Lidt mere information, tak! -
følelser og rationalitet
ForumindlægHej, jeg skal skrive en stil om konflikt mellem følelser og rationalitet i hverdagen, men er gået i står. Er der nogler der har nogle eksempler fra hverdagen hvor der er en konflikt ml. følelser og rationalitet? På forhånd tak :) -
THE BIG COMPETITION
ForumindlægJeg har lige fundet på noget. Kunne måske være rimelig fedt at vide hvem herinde der skulle løbe med titlen af at være bedste hjælper i diverse fag i 2003. En lille konkurrence, som måske ikke hører hjemme. Bare et forslag.Mine favoritter på de enkelte fag, er (man må gerne have flere med ved hve... -
Latinske ord for grammatiske tider
ForumindlægJeg sidder her og fedter i det når jeg skal slå op i min spansk ordbog for at finde ud af hvordan jeg kan sige verben i den rigtig form... har prøvet at s´øge på google, men har ikke kunne finde svar på alle mine spørgsmål, så er der nogen der kan forklare mig hvilken tid det her er i: Konditio... -
"The itch" - august 2003
ForumindlægKan det passe teksten "The itch" blev givet ved matematikernes sygeeksamen 2003. Skal til terminspørve i overmorgen og ved vi kommer op i august 2003 sættet. Så jeg ville høre om nogen har skrevet om den, nogle goder pointer, et sted hvor man kan læse den, bare et eller andet :)Jeg gide...
