Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11221 til 11240 af 14598
-
Medea
ForumindlægEr igang med at analysere Medea og allerede starten forvirrer mig. Er forfatteren fortælleren også? Jeg forstår ikke helt hvem der er der snakker fra vers 3 til 12. For fortælleren siger at gid aldrig Pelionskovens fyr var blevet hugget om til årer så helterne kunne drager ud på togt. Og gik Jaso... -
ryster stadig
ForumindlægJeg er stadig nervøs, da jeg lige har været til optagelsesprøve.. -
ANDENGRADSLIGNING
ForumindlægOpagven lyder: For hvilke tal k ≠0 har ligningen kx^(2)+kx-1=0 Netop en løsning Så har jeg skrevet følgende er det rigtigt? Denne ligning er en andengradsligning , da der er 3 kofficienter og x er opløftet i 2. Der er netop en løsning når diskriminant er lig med 0 Men hvad skal man så nu? -
respons på essay :) + lærerens respons
Forumindlæg(DET RØDE ER LÆRERENS RESPONS) (DEN FØRSTE DEL ER EN NY JEG HAR BEGYNDT PÅ) Ansvar Ansvar er for mig noget med at tage stilling. For eksempel at skulle sørge for sig selv, samt andre og tage konsekvenserne for sine handlinger. Det kan være, at en af mine venner er begyndt at ryge tage stoffer ... -
Hjælp til oversættelse af sang
ForumindlægGodaften. Er der tilfældigvis nogen som har oversat sangen "Die Firma - Jetzt" ? Jeg forstår virkelig intet tysk og skal aflevere oversættelsen imorgen. Håber der er en der kan hjælpe mig. Teksten: Yo es ist 2010 ich fahr im Wagen was geht- ich Rappe- über das was ich jetzt gerade e... -
Dansk mundtlig eksamen - folkeeventyr
ForumindlægHvad kendetegner folkeeventyr? Er det godt at bruge kontraktmodellen til analyse af folkeeventyr? -
Eng.. rettelse
ForumindlægVille lige høre om det her ser fornuftigt ud!På forhånd tak.Hvorfor har historien altid glemt kvinderne?Alle historiebøger handler om mænd og mænds beslutninger, og dog har den halve verden altid været kvinder.Hvordan levede, hvad lavede de, hvilke tanker havde de, hvad syntes de om livet? Dette ... -
en oversættelse mere
ForumindlægDet kunne være dejligt hvis der også var en der ville se på den her.... det betyder alt for mig.MERCI!! det behøver ikke være perfekt....Meursault forsvarer slet ikke sig selv, han siger ingenting. Han observer bare. Vi har gennem hele bogen set at han bare observer sit eget liv. Og nu observer h... -
...TyskAflevering :(
ForumindlægHey.. please ret min oversættesle for mig! Plz plz plz.. jeg sucker til tysk.. I har 2 dage til det :)Dansk:Journalisten Gabriele G. skriver for den tyske avis ”taz”. Den første tid efter genforeningen kørte hun – sammen med en kollega og sine to hunde – rundt i det nye Tyskland. Hun ville skrive... -
Hjælp til tysk (:
ForumindlægHej! (: Hvis der er nogle der er gode til tysk, ville det være rigtig fedt hvis i ville rette det her lidt til. Jeg er virkelig dårlig til det nemlig /: Krabat fremlæggelse: Elternlos, Waisenkind Ich glaube es was anders dann. Ich weiss nicht über Krabat je has habt eltern, oder Er wurde ... -
Analyse af "Den forsvundne fuldmægtig"
ForumindlægHej alle sammen, håber der er nogen der kan hjælpe mig... Kan kun få hjælp af nogen der har læst bogen... Vil gerne have nogen til at læse det igennemog sige hvad de mener om det.... please hjælp.....Bogens opbygning og stilBogen består af en masse korte kapitler, som hver især give de nødvendige... -
tekst
ForumindlægHej, jeg sidder med dette uddrag af en tekst som jeg skal bearbejde, finde en problesmstilling - helst et paradoks. Og dernæst påpege de vigtigste eller de mest problem-agtige ting forfatteren påpeger og evt. andre problemstillinger. Er der nogen der kan give mig en hjælpende hånd? Det skal lige ... -
Essay om at miste, hjælp...
ForumindlægVi hari dansk fået en opgave om at skrive essay, det skal være 2 sider og det skal handle om ' at miste' at fra at miste en blyant til sig selv. jeg har valgt o da jeg mistede min farfar. Jeg vil meget gerne have både respons. både på mit sprog og mit skriflige. i må endelig sige hvis j... -
HJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg p...
ForumindlægAndrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He gets paid £20,000 a week. This is a lot of money. He plays for Arsenal and his favourite number is 23. He is 27 years old. He likes to wear black football boots. Arshavin came from Russia. He is married and has 2 kids. Their names are ... -
HJælp det haster virkeligt
ForumindlægHJÆLP... til oversæt til tysk fra engelsk.... ( vi har et emne fag som er sammen koblet med tysk og engelsk) ..Please folkens i må hjælpe mig ellers er jeg på den... jeg er lidt lost i det her...- Citér 13 timer og 13 minutter siden af Zimi Andrei Arshavin Arshavin is a very good footballer. He g... -
Rettelse..
ForumindlægJeg ville spørge om der var en der bare lige kunne skimme dette tysk igennem for mig. dansk: Gennem tiden har jeg læst en masse spændende bøger, men en bog har især fanget min interesse. Denne bog er ”Ondskab” som er skrevet af den svenske forfatter Jan Guillou. ”Ondskab” handler om en teenager... -
Engelsk til spansk oversættelse.
ForumindlægEngelsk: In spain it's very normal to move out from your parents late. Sometimes people move when they are eightteen and sometimes when they are thirty. It's not like that in all countries, fx. denmark. In a spanish family is very important and therefore it's normal to stay with you... -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej, jeg vil gerne have tjekket min oversættelse igennem for store brølere :) På forhånd tak. Traducción Blanca y su marido, Luis, que viven con sus tres niños en el norte de España, vienen inesperado y visitan los padres de Blanca, Marcela y Víctor, que viven en una isla en del Mediterráneo.... -
Dansk Rettelse tak:D
ForumindlægEr der nogen der gider rette dette essay for mig (jeg har rettet det men vil være 100% sikker) og fortælle mig om det opfylder kravene for et essay Og som en sidste ting om der kan være et billedsprog et eller andet sted (lærers betingelse) (I Skal ikke tage noget personligt, det meste e... -
HJÆL:)
Forumindlæghar skrevet et referat af en tekst, som vi har læst i engelsk. Vil bare høre om, der er nogen fejl, så jeg kan rette dem. Tak på forhånd. ---------- The intruder is about a boy, names Kenneth Gigarad. Kenneth is 13 and lives in USA. He lives together with his parents and his sister Connie, who...
