Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12041 til 12060 af 109300
-
Specifikke adgangskrav????
ForumindlægDer står på det fleste videregående uddannelser følgende: - Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B og matematik A samt enten fysik B og kemi B eller fysik B og bioteknologi A. Alle fag skal være bestået. Mener de at årskarakteren og eksamenskarakteren i det pågældende fag skal være min. 2,0... -
Gør rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h .
ForumindlægKig på vedhæftede dokument! Håber I kan hjælpe. Jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre rede for, hvilke af graferne A, B og C der hører til hver af funktionerne f, g og h. Og det er uden hjælpemidler. -
Reducer (x^2+2x)/x og a^2+2ab-(a+b)^2
ForumindlægHejsa er der nogen som kan reducere de her for mig? a) (x^2+2x)/x b) a^2+2ab-(a+b)^2 -
Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Delprøve 2 B-niveau 2013 STX(paper opgaven, altså A delen). Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med os andre. Hvis der er nogle der ikke har den, men ved hvad den handler om, altså hvilke emner der er, må de meget gerne dele med os ... -
nogen der gider at rette min engelsk stil? plz?
ForumindlægMobile maniaToday over the half people from 11-18 year, has a mobile phone and the sale has increased during the last 5 year. The mobiles become very popular, almost every child has one and there has not been done anything about the mania. It’s has become a big part in our life.There has been foc... -
Lille Opgave
ForumindlægNogen der kan forklare mig opgave 10? -
Mac orddelling
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. Tak på forhånd :) -
Hej. Please. Er der nogen som gider rette min engelsk tale for sprogfejl osv. TAK!!!:)
Forumindlæg<span lang="EN-GB" style="font-size: 16.0pt;mso-bidi-font-size:12.0pt;line-height:150%;mso-ansi-language:EN-GB">Fitness or not?</o:p> <span lang="EN-GB" style="mso-ansi-language: EN-GB">In the past 10 years, there have been a large number... -
er disse sætninger oversat rigtigt?? svar hurtigst muligt tak!!!! (engelsk)
Forumindlæg1. selvfølgelig besøger mine børn mig engang imellem - Of cause my children visit me ones in a time 2. sent om aftenen ringede telefonen - late at the night the phone rings 3. efter frokost går jeg en tur i Central Park - after lunch i went for a walk in Central Park 4. f... -
Et fodboldmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højt. Målene er en omsætning fra engelske mål, hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bred...
ForumindlægEt fodboldmål er 7,32 meter bredt og 2,44 meter højt. Målene er en omsætning fra engelske mål, hvor målets højde er angivet til 8 engelske fod og målets bredde e 2.1 Vis ved beregning, at en engelsk fod er 0,31 m. 2.2 Find længden af en yard. For at få flere scoringer i kampene, har nogen foreslå... -
Terminsprøve
ForumindlægGodaften..Jeg har undret mig over, om der er en udbredt tendens på landets uddannelsesinstitutioner med at stilhæfterne til terminsprøver er stilhæftet fra den sidste studentereksamen? Altså en et stilhæfte tilterminsprøve i fx 2006 er stilhæftet fra studentereksamen i 2005? -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :) -
Søges: farmaceut 1. semester sdu.
ForumindlægSøger bøger til 1. semester i farmaceut på sdu. Mail: [email protected] -
Hjælp til rettelse..
ForumindlægHej :) Jeg sidder midt i en tysk stil som skal afleveres i morgen og jeg søger en som vil læse den og rette den når jeg er færdig.. Skriv om jeg skal lægge den herind eller om jeg må få din mail, så jeg kan sende den, er ikke så kendt på denne side så tingene skal udpenles lidt ;) Tak! &h... -
Fra SOSU-assistent til læge?
ForumindlægHejsa :-) Jeg er i gang med at tage uddannelsen til SOSU-assistent, men har stadigvæk en drøm om at blive læge. Kan man tage nogle HF-enkeltfag, og derefter søge ind på medicin via kvote 2 - og er det realistisk? Jeg har samfundsfag C fra 1.g, som jeg afsluttede og derefter droppede ud. Når jeg ... -
En Eksamenstil !
ForumindlægHey..Jeg vil meget gerne have en vurdering af min stil af en med forudsætningerne for det.Det er B-niveau dvs. kun et essay og oversættelse.For jeg er lidt bekymret..så hvis der er en der gider at bruge 5-10 min. på det, er det perfekt -
Proteiner!nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)
ForumindlægEr der ikke nogen der kan se om jeg har oversat det rigtigt og hjælpe mig med det der er tilbage.! på forhånd tak!!! (Engelsk til Dansk oversættelse)jeg er ikke så godt til engelsk men skal bruge det så derfor vil det være meget godt hvis der var nogen som kunne hjælpe! på forhånd tak! Enzymat... -
hjælp. Verdens produktion af zink kan for perioden 1900-1990 tilnærmelsesvis beskrives ved modellen : y= b*e^(k*t)
ForumindlægVerdens produktion af zink kan for perioden 1900-1990 tilnærmelsesvis beskrives ved modellen : y= b*e^(k*t) hvor y er verdensproduktionen af zink (målt i megaton ), og t er antal år efter 1900. I 1900 var verdensproduktionen af zink 0,40 megaton I 1990 var verdensproduktionen af zink 7,0 meg... -
Person 1 har blodtypen O og person 2 blodtype B. Barnet kan få blodtyper?
ForumindlægJeg tænkte på OB, eller BB eller OO. Er det rigtigt? -
En linje l er givet ved ligningen y=-2x+3. Linjen skærer parablen P i to punkter A og B. Beregn skæringspunktet til hvert af punkterne A og B.
ForumindlægHjælp til opgaven ovenstående?? Kan ikke helt finde ud af hvordan og hvorledes opgaven løses samt hvilke formler, der skal benyttes. Tusind tak på forhånd!
