Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12041 til 12060 af 48931
-
Studiejob lektiehjælp
ForumkategoriHer kan du stille spørgmål om jobansøgninger, arbejdsforhold og andet vedr. studiejob -
Studiebolig lektiehjælp
ForumkategoriHer kan du stille spørgsmål til boligsøgning, lejekontrakter, fremleje, kollegier m.v. -
Did or have?
ForumindlægJeg så dette skilt for nyligt (se billede) på vej ud af et parkeringshus. Det var skrevet på to sprog; “Har du husket P-billet?” “Did you buy a parkering ticket?” Jeg kan ikke forstå, hvorfor den engelsk version ikke er enten: “Have you bought a parking ticket?” Eller “Have you remembered to... -
Må muligvis ikke skifte valgfag...kan det passe?????????
ForumindlægHej Jeg er ved at afslutte 2g STX og har begået en kæmpe fejl...jeg har valgt Engelsk A som valgfag i 3g istedet for Fysik A, som jeg fortryder... :( Jeg skrev til vicerektor, som svarede "Alt det tager jeg stilling til efter sommerferien, men det er muligvis ikke muligt" - det kan je... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
Jobmuligheder
ForumindlægI mine tidligere indlæg om studievejledning, har jeg fået meget brugbare og yderst relevante svar. Jeg siger tusind tak for det. Ud fra 3 forskellelige studieretninger, må vi have flere forskellelige muligheder, men jeg skal vælge én af dem. De kan ses i linket, Studieretningerne, og jeg står i ... -
Rettefransk
Forumindlæger der nogen der kan rette en lille fransk stil for mig. det er en kort oversættelse dansk-fransk, hvor jeg ønsker at få rettet om den er rigtig med hensyn til bøjninger mv. og en kort tekst, som jeg selv har skrevet. nogen der kan være så rar at hjælpe mig med at rette den? -
HJÆLP, reeksamen? haster
ForumindlægHej alle sammen, Har virkelig brug for hjælp. Jeg overvejer at tage en reeksamen, men d jeg i forvejen har travlt med eksamenslæsningen, vil jeg kun tage den, hvis jeg får mindre end 7. Vil virkelig gerne have respons fra jer på stilen. Skal senest bede om reeksamen på mandag, så please hjælp. På... -
stilleje-2 små breve
ForumindlægTekst er et feriepostkort og tekst 2 er et forretningsbrev fra en boghandel til en kunde. Jeg skal så beskrive stillejet i de to tekster og give eksempler fra teksterne. Jeg skal også vurderer om stillejet for hver tekst passer til tekstens genre. Derudover skal jeg overveje om der i de 2 tek... -
HF Eng B - Vurdering
ForumindlægHej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak... -
Essay 2
ForumindlægHej. Er der nogle der kan fortælle mig, hvad et essay til e engelsk tekst, helt konkret skal indeholde, og hvordan man evt. kan opbygge det? -
Outline
ForumindlægHej allesammen Jeg skal skrive en outline i engelsk, men jeg har ingen idé om hvordan sådan en ser ud Håber i kan hjælpe -
Thorkild Bjørnvig - Basis
ForumindlægEr der nogle som har læst digtet Basis af Thorkild Bjørnvig og som evt. ved hvad budskabet i digtet er, hvorfor det er stillet op som det er osv.? Har virkelig brug for hjælp! -
ret
Forumindlæg“It was really terrible, and special after the astronomical airplain crashed. Never in my entire life have I seen, such a big disaster, and I pray to good, that I won’t see it again. The plain was in a terrible and a big fire, baggage was falling down the over-head compartment, people were shouti... -
2 fejlsætninger
ForumindlægHej, jeg har fået en stil tilbage og skal nu aflevere rettelsen af nogle af mine fejl - og de grammatiske forklaringer som hører til. Der er dog to, som jeg er i tvivl om: "By looking closer at the short story it is seen..." Jeg synes ikke det er specielt pænt engelsk (ville nok gerne... -
Oversætningsprogrammer!!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal til årsprøve imorgen. vi må have oversætningsprogrammer på com med. Er der nogle der kender et sted man kan downloade et sådanne program gratis. Dansk-engelsk. som man ikke skal bruge internet adgang til :) tak. -
Hjælp søges hurtigt! Tysk
ForumindlægHejsa mennesker! Jeg har brug for hjælp til noget tysk! Jeg er lige flyttet skole, og på den skole jeg er flyttet til har vi lige fået en tysk stil for... Problemet er bare at jeg aldrig har haft tysk før, jeg har ikke noget at snakke med min rigtige tysk lære fordi vi havde vikar. Mine forældr... -
Oversættelse A-niveau
ForumindlægHej! Jeg er ikke skide god til engelsk selvom jeg har det på A-niveau, så jeg skal bruge noget tid på det. Midt i SRPstresset har vi så fået nogle sætninger for til på onsdag, som skal afleveres. Derfor tænkte jeg på om ikke der er en der gider tjekke dem igennem for de værste fejl? det ville vær... -
Grammatik osv.
ForumindlægJeg har engelsk B, efter sommerferien bliver det engelsk A. Jeg vil gerne i kontakt med nogen der har engelsk A eller lign. kundskaber der kan hjælpe mig (i et stille og roligt tempo) med at forstå grammatikken, for jeg synes at jeg har for mange "røde streger". Det vil være længer vare... -
Rettelse af opg
ForumindlægHej søde mennesker herinde. Jeg har lige skrevet en engelsk stil, men engelsk er ikke lige min stærke side. Jeg tænkte på om der var en venlig sjæl der ville rette lidt i den, og vise mig mine fejl. Det skal siges mit engelsk er ringe forhold til gymnasie niveauet. Håber der en en venlig sjæl...
