Tysk

Hjælp søges hurtigt! Tysk

09. september 2014 af Trunte11 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hejsa mennesker!

Jeg har brug for hjælp til noget tysk!

Jeg er lige flyttet skole, og på den skole jeg er flyttet til har vi lige fået en tysk stil for... Problemet er bare at jeg aldrig har haft tysk før, jeg har ikke noget at snakke med min rigtige tysk lære fordi vi havde vikar. Mine forældre kan ikke tysk - så jeg er lidt på spanden.. Ville høre om der er nogen der ville hjælpe mig. Har skrevet min stil på dansk og vil gerne have hjælp til at oversætte den til tysk.

Jeg plejer at være meget lærenem, så håber der er en der kan hjælpe mig.

Det  her er min stil:

Min sommerferie

I min sommerferie lavede jeg ikke rigtigt noget ud over at køre motocross

Den første uge i sommerferien var jeg på cross-lejr – dagene gik sådan her:

06:30 – Stå op

06:45 – Morgenmad

07:15 – Køremøde – Køremøde er noget vi altid laver inden vi køre for at snakke reglerne igennem

07:30 – 50ccm og de mindste 65ccm starter med at køre 2 trænings omgange på banen for at se hvordan den er (om der ligger vand og sådan noget)

07:35 De største 65ccm og 85ccm kører deres 2 trænings omgange

07:40 Alle må køre på banen

12:00 Banen lukker - Middags mad

12:30 Banen åbner igen

14:00 Fælles aktivitet – klub mod klub i alle mulige forskellige konkurrencer

17:00 Banen åbner igen

19:00 Aftensmad

19:30 Øve starter

20:00 Fælles aktivitet igen

21:00 Folk skal begynde at gå i seng

22:00 Ro i lejren

Jeg har også været til JM kval og DM kval

Jysk mesterskabs kvalifikation: Jeg fik en samlet 2. plads og har kvalificeret mig

Danmarks mesterskabs kvalifikation: Jeg fik en samlet 4. plads i vores religion og har kvalificeret mig

Jeg var i Djurssommerland med nogen af mine ”gamer” venner fra England, Tyskland, Spanien, Norge og Sverige.

Resten af sommerferien har jeg bare spillet computer, været til lan-party, set film og været sammen med venner og veninde.

Brugbart svar (0)

Svar #1
09. september 2014 af Metinundmartin (Slettet)

Det er slet ikke nogen stil, men en punktopstilling. Det meste af teksten består af programmet for den cross-lejr, du har deltaget i. En stil skal være en sammenhængende tekst.

Skriv et svar til: Hjælp søges hurtigt! Tysk

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.