Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12601 til 12620 af 63055
-
Terminsprøve
ForumindlægHej...9; Jeg har termisnprøve imorgen... det er min første gang... nogen der ville fortælle mig om hvordan en terminsprøve forgår, hvilke nogen regler der er, og hvad man må medbringe om ikke medbringe... På forhånd tak -
hvor meget vejer isoleringsmateriale.
ForumindlægPå et tag blev der lagt 200 mm tyk isolering. taget hvda mål som vist på tegningen nedenfor. -Hvor stort var taget? Isoleringsmaterialet havde en rumvægt på 40 kg/m3. -Hvor meget vejede idoleringsmaterialet? Er helt lost igeen.. har brug for hjælp. :-) -
Matematik (uligheder)
ForumindlægHej har brug for hjælp til denne opgave. Den handler om uligheder -
Isolér x
ForumindlægHej alle, jeg skal isolére x i følgende sætning, men hvordan bærer man sig ad med at fjerne -x^2, da man som bekendt ikke kan tage kvadratroden af et negativt tal? -x^2 + 3x = 2x + 8 -
Hjælp, digt, hvad?
ForumindlægHej. Jeg skal lave en analyse af denne tekst til overmorgen, men kan ikke rigtigt forstå den så godt, hvilket medfører den er svær at fortolke. Lidt hjælp? Ps: Sproget skal vægtes! Punkt engang sad vi på en badebro med dinglende ben og stirrede på et fjernt punkt som måske var en lille sky, ... -
Potens regneforskrift
ForumindlægBestem regneforskriften for den potensfunktion hvorom der gælder at: - f(x) vokser med 24% når x falder med 8% - Grafen går gennem (2,6) -
Hvor er vand dybden højest og lavest
ForumindlægVisse steder ændres vanddybden i havet på grund af tidevand. i et bestemt døgn er vanddybden målt i meter bestemt ved f(t)=7+sin(t-2/2) hvor t angiver tallet i timer efter kl. 12. a) bestem den størate og den mindste vanddybde i døgent løb. Nogen der kan hjælpe mig på vej her ? forstår ikke hv... -
SU
ForumindlægJeg fyldte 18 år i april og søger SU idag den 1.juli 2014. Hvornår har jeg ret til af få SU er det i juni, juli eller august måned? Jeg har læseferie nu og derfor ved jeg ikke om jeg har ret til af få SU fra Juni måned. I juli har jeg sommerferie, og jeg tror ikke af jeg kan få SU fra ju... -
hvad hedder tiden 1937
ForumindlægHvad hedder den tid Tove Ditlevsens digt til mit døde barn er skrevet i ( 1937) hedder årstallet. Det jeg tænker på om det er mellemkristiden eller det moderne gennembrud hvordan kan jeg perpektivere tiden med digtet -
Kvadratrod
ForumindlægHej Nogen der ved hvordan man kan regne en kvadratrod i hovedet? Fx at kvadratroden af 42,24 er 6,5?? -
Holocaust
ForumindlægHej har et spørgsmål i forhold til Holocaust,,Hvilke konsekvenser fik Holocaust for eftertiden. -
Læseprøve 9-4
Forumindlæger der nogen herinde som har facitlisten til læseprøve 9-4 på gyldendals webprøver? Har virkelig brug for svarene fordi at jeg skal træne mit dansk til den kommende terminsprøve -
Problemstilling, kilde og produkt
ForumindlægHej Jeg har emne Folkemord og delemne Krystalnatten. Problemstilling: Hvad skete der på Krystalnatten og hvad havde det af konsekvenser for jøderne? Kilde har jeg et billede fra dagen efter krystalnatten, og en tekst fra en der beretter om hvad der skete. Er det korrekt jeg så besvarer min prob... -
kredsløb
ForumindlægHej. Vil gerne hjælp til denne opgave. Tak på forhånd. Hvilket diagrammer viser korrekt det elektriske kredsløb og hvorfor? Se vedhæftet -
Projekt
ForumindlægVi prøver at finde et produkt, til vores projekt. Vores emne er udvikling og vores underemne er biler. Har i nogen ideer til et produkt? -
Formel
ForumindlægHej Har lige nogle spørgsmål. Hvad er formlen til kerneenergi? Hvad er formlen til fossile energikilder og vedvarende energikilder? -
Hvilken appelform
Forumindlæghvilken appelform vil i sige diss to citater har? -
Julekalender 2019 Matematik hjælp
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til et spørgsmål i en matematik julekalender som vi laver en konkurence om -
A Sprogrettelse.
ForumindlægHejsa, er her nogen som vil være så elskværdige at læse min tekst igennem? Jeg har oftest mange fejl med sprogbruget samt stavefejl. På forhånd tak (: Her er teksten: A diary, isn’t it a bit foolish and childish? Well, in fact if you don’t have anyone to talk to, to share you deepest thoughts ... -
lille ligning
Forumindlæghej alle. jeg har en ligning jeg skal løse, som jeg har lidt problemer med. y-2=9 <=> y=9+2 = 11 . er det forkert ? tak på forhånd
