Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12921 til 12940 af 25907
-
Eksamenssæt - essay
ForumindlægHej, Jeg har skrevet et essay i Eksamenssættet "American Dream". Jeg vil bare høre om der er en der vil rette mit essay for mig. Altså bare mht. til grammatiske fejl og evt. give respons på om det er en okay opgave? Håber virkelig at der er en der vil hjælpe, da den snart skal afleveres... -
Civilingeniør
ForumindlægHej alle :) - Jeg vil virkelig gerne læse til Civilingeniør byggeri og anlæg :) Men jeg har lige et par spørgsmål :D 1.) Hvor svært bliver det på universitet mht. Fysik og Matematik ? 2.) Er bøgerne på dansk ? 3.) Altså f.eks. med matematik, skal man kunne lave beviser og sådan noget ? eller hvo... -
is it, it is ???
Forumindlæghvorfor er det at det hedder det it is og ikke ikke is it i ligefrem ordstilling ???? -
"Do" eller "doing"
ForumindlægJeg er kommet i hæftig debat med størstedelen af min klasse og synderen der forsager problemet er hvilken af disse to sætninger der er den rigtige: I will help you do your homework eller I will help you doing your homework Jeg er selv 99.9% sikker på den første sætning er den rigtige, men... -
Forklaring på "absolute adverb"
ForumindlægHej derude. Nogen der kan forklare mig, hvad et "absolute adverb" er? -
Terminsprøver 1)
ForumindlægHej, jeg har et lille, okay det er ret stort det her problem, ifølge mig. I næste uge (altså denne her mandag) så har jeg terminsprøve, og det er ikke kun på mandag men hele ugen, altså alle dage. Jeg er ret usikker på nogle af fagene såsom; tysk, matematik og fysik/kemi. Jeg skal op i alle fag... -
Værtsfamilie USA
ForumindlægHejsa:) Jeg står med 1 flyvbillet til USA i April. Rigttigt skulle jeg have været afsted med mine efterskole. Men jeg droppede ud efter juleferien pga. personlige årsager. Skolen har bestilit flybillet, og den kan ikke ombestilles, så mine forældre og mig har snakket om, at man måske kunne fin... -
Opløs faktore
ForumindlægHej jeg har en matematik opgave for, som handler om at jeg skal opløse 145 i faktore. Jeg har fundet ud af at 29•5 er 145 og 29 er et primtal, men kan ikke komme videre nu. Tak for hjælpen. -
Giver sætningen mening
ForumindlægHej. Jeg er ikke helt sikker på om denne sætning giver mening, håber i kan hjælpe. "Her perspective shows how the relationship between her and her husband is with a lot of doubtfulness in the air" -
kredsløb
ForumindlægHej. Vil gerne hjælp til denne opgave. Tak på forhånd. Hvilket diagrammer viser korrekt det elektriske kredsløb og hvorfor? Se vedhæftet -
Er det korrekt besvaret
ForumindlægFind og skriv 8 adjektiver (tillægsord) fra tekststykket. She would say, don’t talk crazy. Has that English air sent you mad? He would say, my feet are cold on the glossy floorboards. The bed makes me feel as if I’m drowning. I am a speck in this shiny house. And it hates me f... -
CRISPR/Cas9
ForumindlægHej, Ville høre om der var nogen som har skrevet en opgave eller har en forklaring af CRISPR/Cas9 systemet. Søger den genetiske forklaring af cellepåvirkningerne på et højt bioteknologisk niveau. Vh -
Dansk Essay!!??
ForumindlægHeeij :D... Jeg vil gerne have hjælp til en dansk Essay.. Mit afsæt er ''Mobiltelefon'', det er ikke selv valgt, men det er min lærer der har valgt det ... :D Ehm.., Jeg er har skrevet noget af den, men er ikke helt færdig.. Så ville bare spørger om der er nogen, som vil læse den ... -
Dansk Essay,!!? Hjælp!
ForumindlægHeeij :D... Jeg vil gerne have hjælp til en dansk Essay.. Mit afsæt er ''Mobiltelefon'', det er ikke selv valgt, men det er min lærer der har valgt det ... :D Ehm.., Jeg er har skrevet noget af den, men er ikke helt færdig.. Så ville bare spørger om der er nogen, som vil læse den ... -
Vedr. opgave
ForumindlægTorben Beck Poulsen har forhandlet hårdt og længe om salæret for salg af et interessant emne - en 120 m2 stor feriebolig i første række til havet ved Blokhus. Parterne står nu ikke langt fra hinanden. Sælger, Ea Irgens har udbedt sig et skriftligt tilbud på salæret. Den 1. maj sender Torben Bec... -
Kritik
ForumindlægJeg er altså ved at blive lidt træt af de der kommentarer med "gæstebrugere stinker" etc. Jeg kan i visse tilfælde godt se, hvad I mener, men på den anden side, er det trættende og diskriminerende i forhold til de, der rent faktisk tilbyder sin hjælp og uploader sine opgaver her på side... -
Karakter - rod!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder med lidt af et problem i dansk, eller rettere sagt, jeg sidder med et problem der hedder min lærer i dansk. Jeg ville lige høre om der var nogle der havde forslag til hvad der kunne gøres - før jeg går til studievejleder og sætter hele gejlet igang.Nmen, lidt historie: Jeg har ... -
Klagebrev!!
ForumindlægHejsa alle sammen.Jeg skal skrive et klagebrev men har ingen ide om hvem jeg skal skrive til og om hvad.Please hjælp mig.Stella -
Dansk stil, vil i være sød og rette :D
Forumindlæghej , vi skal aflevere min stil imorgen , og jeg har brug for jeres hjælp :D jeg håber i vil være søde og hjælpe mig :D -
Dansk årsprøve m. computer
ForumindlægHej..vi skal snart til årsprøve i dansk på HTX.jeg har bærbar som jeg vil tage med.MEN min lærer siger at der absolut ikke må ligge nolge dokumenter, af enhver art på den.Passer det ?skal jeg virkeligt slette alt ??jeg synes nemlig at det virker overdrevent.Andre der har erfaring med brug af comp...
