Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 12941 til 12960 af 35503
  • skæringspunkt

    Forumindlæg
    hældningen er 15, men hvordan finder jeg skæringspunktet, b?
  • Bestem tallet k

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg kommer videre i denne opgave. Måske jeg kan få hjælp her? Hvordan skal jeg indsætte de manglende værdier? Mvh Kristina
  • Bestem middelværdi og spredning

    Forumindlæg
    Om en normalfordelt stokastisk variabl X oplyses, at P (X ≤ 10) = 0,25 samt at P (X ≤ 20) = 0,75. Bestem middelværdi og spredning for X. Jeg har ingen ide om, hvordan jeg skal gribe denne opgave an. Er der en, der kan hjælpe?
  • Antal undulater - hvor mange er der plads til?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har haft pidt problemer med en af mine lektier. Er der nogle der måske kan hjælpe mig? Det er opgave 5.4
  • Trekanter

    Forumindlæg
    Hvordan skal den her lige stilles op vh Christian?
  • Opgaver mekanik .

    Forumindlæg
    Opgave 1. En plastickasse kan stå på et skråtstillet bord uden at begynde at glide så længe bordets vinkel med vandret er mindre end 25°. Hvad er den statiske gnidningskoefficient? Opgave 2. En kvinde med massen 60 kg står i en elevator, der holder stille. Med hvor stor en kraft påvirker kvi...
  • Please hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg har en opgave som jeg ikke kan komme igang med. Opgaven lyder: Hvor mange gram CO2 dannes der ved forbrænding af 1L diesel når dens densitet er 0,832kg/L? Håber at der er nogen der kan give mig et meget detaljeret svar.
  • Tangentligning med hældning -2

    Forumindlæg
    Hej, jeg kan ikke finde ud af at løse opgave b i følgende opgave. Er der en, som kan hjælpe? Det er forresten med hjælpemidler, bruger geogebra
  • Kl 00.00

    Forumindlæg
    Hej hvad skal I op i? Alle 2.g´er???Jeg skal op i engelsk,geografi og historie årsprøve...
  • Fysikeksamen og rapporter

    Forumindlæg
    Hej alle - hvorledes er det med en fysikeksamen og rapporter? Sæt nu jeg trækker vands varmekapacitet, skal jeg så blot fortælle om, hvorledes jeg fandt vands varmekapacitet, hvad jeg fik af resultater og lignende? Jeg skal ikke nødvendigvis have rapporten på mig under eksaminationen?
  • Selvstudium stx

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer der ved om man kan tage stx som selvstudie? Og i så fald hvor man kan tage det henne, da de steder jeg indtil videre har ringet til ikke tilbyder det. På forhånd tak :)
  • Karakter

    Forumindlæg
    Jeg ville gerne vide, om der er nogen der ved, om ens årskarakter bliver regnet sammen med eksamenskarakteren, om den kommer til at stå alene på eksamensbeviset, eller om det kun er eksamenskarakteren der er gældende? På forhånd, tak.
  • eksamensnit??

    Forumindlæg
    Hej Er igang med at udfylde KOT skema. Idet der står at man skal skrive sit eksamensgennemsit, er det så det der så på ens eksamensbevis eller må man skrive ens snit gange med 1,08, eller er det noget universiteterne selv regner sig frem til? På forhånd tak
  • Skifte uddannelse

    Forumindlæg
    Er det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak
  • Eksamensopgave til socialrådgiver 3 semester.

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive en opgave som skal have en problemstilling om udsatte børn og unge Jeg skal skrive en problemformulering og lave analyse til 2 artikler som handler om det emne jeg skal skrive om. Er der nogen som har arbejdet med sådan en opgave som kan hjælpe mig.
  • -3 i mundtlig?

    Forumindlæg
    Sagen er den, at jeg skal til matematik a mundtlig eksamen og lad mig sige det sådan; jeg er fuldstændig blank. Kan man få -3 til en mundtlig eksamen eller er 00 det laveste der kan gives?
  • Antal eksamener?

    Forumindlæg
    Så vidt jeg har forstået skal man op i 10 eksamener i alt. Men den tæller den obligatoriske skriftlig engelsk eksamen man er til i 2.g med som en af de 10 eksamener, når man har engelsk på højt niveau, hvor man så får en skriftlig eksamen igen?Vh. Smizze
  • Eksamener

    Forumindlæg
    Hvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer?
  • Må man tage juice med til FSA læse/retskrivingsprøve?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lidt i tvivl pga. vi har eksamen i morgen i læse og retskrivning (afgangseksamen), men jeg ved ikke om jeg må tage juice med (altås drikke under eksamen) ? Er der nogen, der har viden omkring dette emne?
  • Skriftlig årsprøve 2.g

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at man på A-niveau i 2.g til den skriftlige årsprøve får eksamensopgaven fra 3.g sidste år... Jeg ved ikke helt om dette passer, men jeg ønsker stadig at høre om nogen ved, hvilken opgave der blev givet til eksamen sidste år... Navn, emne, nr??? TAK!