Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12961 til 12980 af 63055
-
Z11 - Løs kongruensen x * 5 = 1 mod 11
ForumindlægSom emnet siger vil jeg gerne have lidt hjælp til at løse kongruensen:x * 5 = 1 mod 11I kongruensen er 9;=9;lig med det 3-streget lighedstegn.Mit egen bud er x lig med 9, men jeg ved ikke hvordan man regner det ud. Nogen der kan hjælpe? -
Guldkorn til Michael Strunge???!!
ForumindlægHejsa! Skal op i mundtlig dansk på torsdag - frygter sgu riiiimelig meget et digt af strunge, da jeg ikke rigtigt er inde i, hvad han egentlig skriver om/hvad der er typisk for ham??!Vil være utrolig taknemmelig for nogle stikord!Tak:-) -
Deutschland - ein Wintermärchen
ForumindlægHej Allesammen.Er selvstuderende i tysk på højniveau og skal til mundtlig eksamen på fredag. Digtene Deutschland - ein Wintermärchen af Heinrich Heineog Deutschland - ein Wintermärchen af Wolf Biermanner begge opgivet. Jeg har selvfølgelig læst dem, men aner ikke hvad jeg kan sige om dem til ... -
Øv.. Fra 10 til 00 :( ..
ForumindlægHejsa.. Jeg blev "en smule" overrasket, da jeg i dag skulle tjekke mine skriftlige karakterer.. Det viste sig, at jeg i mit bedste fag, hvor jeg ligger på en klar 109;er i standpunkt og årskarakterer, havde fået 00.. Jeg ved der er mulighed for at klage, men fik besked på, at når... -
Få 12 i dansk A - Hvor svært er det?
ForumindlægHej, Jeg skal på sommerkursus i dansk her til sommer (Gymnasial Supplering). Dvs. jeg tager dansk B->A på ca. 1 måned. Jeg vil dog meget gerne vide, hvad der skal til for, at man får 12 (eller 10 i nødstilfælde) i dansk A. Jeg snakker om både den mundtlige del og om den skriftlige de... -
middelvær
Forumindlæghej jeg skal finde middelværdi til denne månedsløn har lavet om i vil se det er rigtig det jeg har lavet Denne tabel viser månedslønningerne for de ansatte i et firma månedsløn Antal pr. 10.000;12.000 13 12.000;14.000 9 14.000;16;000 16 16.000;18.000 7 18.000;20.000 4 20.000;22.000 3 Midd... -
Bitte helfen
ForumindlægHej, jeg håber I vil kigge den nedenstående tysk stil igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. Stilen handler om filmen "Im Juli".Im Voraus vielen Dank. Im Juli von Fatih Akin „Im Juli“ ist die Geschichte von der schüchternen Lehre, wie heißt Daniel Bannier und von dem Hippie gl... -
Dansk A eksamen imorgen!
ForumindlægNår man kommer ind og læreren siger "Ja, du har læst en tekst, kan du fortælle lidt om den?" Hvordan starter man så osv.? Nogen der har fået gode karaktere i dansk som kan fortælle mig hvad man skal komme ind på osv.? Gerne i detaljer :S -
Let - én fys. opg. 2.g
ForumindlægJeg har en opgave. Først følger opgaven, dernæst følger mit løsningsforslag. Jeg finder, at der ikke er nogen brydningsvinkel. Rigtig mange fra min klasse hævder, at det er der. Er der nogle fysikeksperter, der kan vurdere om min tolkning af opgaveformuleringen er rigtig. Hvad siger i?***"Th... -
Hvad skal jeg vælge efter 9.klasse ?
ForumindlægJeg har omkring to måneder til at finde ud af hvad jeg vil efter 9-klasse, men jeg ved det bare ikke. Jeg har overvejet det alm. gymnasium, men der er bare en del fag der som jeg ikke synes så godt om. Så har jeg også overvejet HF, som jeg egentlig synes meget godt om, der er bare lige det pr... -
Engelsk Rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette denne stil for mig?? (den er rettet men skal være helt sikker) mange tak på forhånd :D! What does it take to be a good police officer? A good officer is one who shows up every day on time and does the right thing every day. He is able to work without super... -
engelsk!! hjælp
Forumindlæghej jeg håber virkelig der er en som gider tjekke dette lille stykke igennem for fejl, da jeg synes det er svært at se sine egne fejl (: I am also 100 per cent sure that the number of accidents will be depopulate, if there was no one who owned a gun, of course besides the police and the militar... -
Tysk i 109;ende?
ForumindlægHej :) Jeg står her og er vildt forvirret. Er tysk et must i 109;ende? Jeg har nemlig haft tysk i 3 år (7,8 & 9) og fik nemlig af vide, man ikke skal have tysk i 109;ende hvis man har haft det i 3 år og vil ind på gym. Men lærerne på min skole (den 10. Klasse jeg går på nu), siger at jeg ... -
Gymnasiel fejl
ForumindlægJeg har valgt at gå direkte fra 9. klasse og på gymnasiet, hvilket er helt ok. Jeg føler mig i den grad klar skolemæssigt, men socialt er jeg bare ikke den bedste, da jeg er rimelig genert. Jeg har rigtig gode pigevenner og en del drenge 9;bekendte9;, men ikke en drengeven jeg virkelig ... -
Undervisningsmateriale
ForumindlægHej. Vi er i gang med vores afsluttende projekt i 10. klasse, (i stedet for eksamen) Vores projekt er om mennesket særstilling på jorden, altså om vi mennesker er så særlige som mange går og tror, og om vi kan tillade at behandle andre arter som vi har lyst. Og vi har valgt at vores handling, a... -
Starte forfra.
ForumindlægHar brug for lidt hjælp ang. genoptræning af matematik. Går iøjeblikket på Teknisk skole i Aalborg, på en web-integrator uddannelse, hvor vi ikke har matematik på skemaet. Troede aldrig jeg skulle sige det, men savner egentligt matematik, og det er jo noget som man ved man skal bruge senere i liv... -
Matematik-Forbedering
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse, og der er snart et halvt år til eksamen. Jeg er begyndt at tage mig mere og meget sammen end jeg gjorde i 8 og 79;ende, så jeg har haft mange huller i matematik såsom ligninger, nye matematiske ting i selve 89;ende, og da jeg begyndte i 9¨9;ende så var det svæ... -
Demokrati i fængsler
Forumindlægvi er to piger som er igang med at lave vores afsluttende 9. klasse projektopgave, og vil gerne høre om nogle af jer, kan svare på disse spørgsmål :) 1. hvordan er demokratiet i et åbent fængsel 2. hvordan er demokratiet i et lukket fængsel 3. hvordan er demokratiet i et arrest hus 4 er der sto... -
Engelsk sætning, hvordan?
ForumindlægJeg sidder og skriver engelsk stil, men er kørt virkelig fast i en sætning jeg simpelthen ikke ved hvordan man siger.Sætningen lyder sådan "Flyet var stadig ikke kommet"Og tror slet ikke i vil høre min oversættelse "The plane was still not came"Jeg ved den lyder dumt, men sige... -
Rettelse hjælp???
ForumindlægHeysa, tænkte om nogle lige havde tid til at rette lidt på mit engelske. Hilsen Christina :-) This story shows how a man suddenly experiences the real life. When Lockhart found this girl, he is being surprised at such a young girl is not a student, but a homeless person. He thinks that young pe...
