Søgning på: tysk notater. Resultater: 12981 til 13000 af 18469
-
Oversættelse af 3 ord
ForumindlægHey...Jeg kan ikke finde en betydning af disse tre ord, håber der er nogen som kan hjælpe mig...1.Untautened2.Gamine3.GesaltHilsen Rasmus -
Er den nogen, der kan rette 3 linjer?
ForumindlægHej Er der nogen der vil rette de 3 linjer(oversat til dansk) om det er rigtigt? Meine Herzallerliebste, ich bin Tausende von Meilen gegangen. Ich habe Flüsse überquert, Berge versetzt. Ich habe gelitten, Qualen über mich ergehen lassen. Ich bin der Versuchung widerstanden und ich bin der ... -
Ubestemt kendeord
ForumindlægHej allesammen. Jeg tænkte på når det er i ubestemt form, skal sætningen så lyde: (En bils farve) Der Farbe eines Auto ELLER Einer Farbe eines Auto -
Hvordan gik jeres terminsprøver?
ForumindlægHvordan gik det til jeres terminsprøver??? Hvad har i været oppe i? -
Nazisme - omverdenens reaktioner på ensretningen i Tyskland
ForumindlægJeg er lige gået i gang med SSO, så ville lige høre, om der er nogle der har nogle tips til hvor jeg kan finde noget om "omverdnenes reaktion på ensretningen i Tyskland efter magtovertagelsen"? -
rettelse af lille stil
Forumindlæghej.. jeg har skrevet den er lille stil, som skulle være en "ansøgelse". håer der lige er nogen der vil hjålpe..Ich heiße Anna Schwarz.Ich bin 30 Jahre alt. In meine letzte Arbeit, ich eine Telefonistin war. Ich finde diese Möglichkeit als eine natürlich Grund zu geben neues Erlebnis. I... -
hmm?
ForumindlægJeg fik 11/10 i stil i dag, og hvis jeg fremover får 11/10 i stile! Kan dette ændre på min standard punkt. ? Går det ikke bedre ? -
Im Gebüsch?
ForumindlægNogen der har læst teksten? Fatter ikke hvad den handler om? DDR? Nogen der kan ridse det op for mig? Altså hvad teksten handler om? -
Lille oversættelse
ForumindlægNogen der kan se fejl? :-) Første scene foregår i den engelske have i München. Heinrich, der er dameskosælger, og Julia, hvis erhverv vi ikke kender, sidder på en bænk; de spiser begge is Julia fortæller ham, at hun har fødselsdag i dag, og at hun ikke engang er blevet kysset. Derfor kysser han... -
Spørgsmål
ForumindlægHvis man får hjælp til at rette nogle sætninger fra en opgave man selv har skrevet, over privatbeskeden her på Studieportalen, kan det så spores med et plagiatprogram? -
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk! -
Sætning oversæt (akkusativ)
Forumindlæghan har en pakke til manden er hat ein paket für den man Er det DEN der skal stå der? tror jeg kan finde ud af det med et eller andet forholdsord, ting kan i hjælpe mig ? M F N PL Nomanitiv:Ein Eine Ein Einige Akkusativ: (Den) Eine Ein Einige ... -
1850-1914 hvad skete der?
ForumindlægHvis der var nogen der helt tilfældigt vidste noget om hvordan den samfundsmæssige udvikling i danmark sådan nogenlunde var i tidsrummet 1850-1. verdenskrig, kunne det være fedt at få et par stikord! (: -
ekstrem eksamensangst.
Forumindlægjeg har sindssyg eksamensangst, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. det er som om at jeg bliver helt sort inde i hovedet, og kan slet ikke tænke klart. jeg stammer og fucker selv de nemmeste opgave op. normalt falder jeg 2-3 karakterer til en eksamen - simpelhent kun på grund af nervøsitet. ... -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
online ordbog
ForumindlægHej, er det ikke noget med, at der findes nogle online ordbøger, som kan oversætte sætninger? -
Opgave status
ForumindlægJeg ved at der er mange som ikke kan forstå hvor deres opgaver bliver af.. Af den grund har jeg oprettet denne tråd, hvor jeg håber at readaktører fra de andre fag også vil give deres besyv med statusen. Der ligger pt.: 82 opgaver og vendter i biologi og 78 opgaver i kemi. Personligt vil je...
