Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 13621 til 13640 af 19198
-
hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej! hvor lang eksaminations tid har man? har hørt både 10 minutter og 20 min. har også fået at vide at man skal fremlægge sit emne i 10 min. og resten af tiden er til spørgsmål? -
Historieeksamen, hvordan?
ForumindlægHej alle. Er der nogle der kan fortælle hvordan man går til eksamen i historie? Har læst i bekendtgørelsen, men synes ikke det var den store hjælp. Jeg ved kun, at vi har 24 timers forberedelse. Håber der er nogle, som kan hjælpe. -
Eksamen i morgen .. xD
ForumindlægHejsa .. jeg skal til 9. klasse mdt. matematik i morgen ... (Fuck >.Jeg ved at der vil være nogle opgaver med f.eks. bygninger, måske et slot ... mit spørgsmål er så, hvad kan jeg komme ind på hvis jeg nu trækker noget med et slot eller noget lignende - udover det oplagte .. ? -
Trigonometri og trigonometriske funktioner.
ForumindlægHejEr der nogen der kunne hjælpe med dette:"Du skal definere vinklers grad- og radiantal, indføre enhedscirkel og de trigonometriske størrelser sin, cos og tan til en vinkel. Du skal redegøre for overgangsformler." -
9. klasses eksamen. Hjælp?
ForumindlægHejsa jeg skal op i 9. klasses mundtlig fysik eksamen i morgen, torsdag og kunne gode bruge nogen meget gode råd. Vi SKAL opstille forsøg, så har I måske nogen forslag til, hvad jeg skal stille op, til hver enkelte emne? For er nemlig i tvivl, det må jo heller ikke tage lang tid.Jeg skal op i ent... -
Forberedelse til mat. eksamen
ForumindlægHej.Jeg skal op til mundtlig matematik og skal derfor have forberedt mig lidt. Mit problem er bare jeg ikke helt ved hvordan. Jeg syntes det er meget uoverskueligt at læse hele pensumet og føler også det er lidt spild af tid. Men hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt?Hilsen FuglsangPS. Jeg h... -
Mundtlig eksamen(B)
ForumindlægDer er formentlig en del andre herinde, som snart skal op til den mundtlige engelsk eksamen. Så det kunne være meget passende, at starte en tråd i den anledning. I forhold til gode vendninger til eksamen, hvad er der så af habile råd? fx: En anden tekst som er tilsvarende med denne er.......... f... -
bekendtgørelsen
Forumindlægunder pkt.4,3,1 står der at man skal have evnen til at anvende fagets(dansk) grundlæggende metoder..hvad menes der med det?? -
24 B samf eksamen! hjælp ! :)
Forumindlæghvordan forgår selve eksaminationen? altså skal men selv starte med et 10 minuters oplæg? hvor de ikke må afbryde eller hvordan forgår deT? håber nogen kan hjælpe :) -
Eksamen i engelsk
ForumindlægHej alle. Jeg har nu læst hele mit pensum igennem, og skal derfor begynde og tænke over hvad det er præcis jeg skal sige til min mundtlige eksamen i engelsk på mandag. Derfor ville jeg høre om der var nogen der kunne fortælle mig præcis hvad jeg skal sige udfra teksten og hvordan man perspektiv... -
Dansk/Historie opg. 2.g ?
ForumindlægEr der nogle, som har en idé til et overemne i faget dansk el. historie ELLER begge dele samlet? Jeg er lidt på bar bund. Søger hurtigst muligt svar, da min seddel skal afleveres i morgen :( På forhånd tak! -
Selvoptagede klynkehoveder??
ForumindlægJeg har læst en artikel fra politiken, hvor en dansk-israelsk psykolog skriver at danskerne er sarte, selvoptagede klynkehoveder, jeg piver bare man puster til dem. Jeg skal skrive et essay og gøre rede for nogen af hovedsynspunkterne til denne.(forneden er der nogen af hovedsynspunkteren)Er der ... -
Symbolismen
ForumindlægHey.. Lad os antage, at jeg sidder til min dansk-eksamen. Jeg har trukket en tekst af en velkendt forfatter fra symbolismen - eksempelvis Sophus Clausen eller Viggo Stuckenberg.. Hvilke genremæssige træk skal man kigge efter? Hvad er normalt for symbolisterne, udover at de smider en masse symbole... -
Hjælp til bedømmelse af skriftlig engelsk eksamen
ForumindlægHej Jeg har netop fået karakteren for min skriftlige engelsk eksamen på B-niveau, og da jeg er meget uforstående overfor den givne karakter, ville jeg meget gerne hvis der var nogen som ville give jeres mening om den. Det er et essay. På forhånd mange tak for hjælpen. -
Lektiehjælp i engelsk + dansk
ForumindlægJeg er en pige på 18 som søger lektiehjælp ca. 1 gang om ugen til engelsk og dansk. Jeg skal i 3.g efter sommer og bor i aalborg. Jeg har engelsk på B og dansk på A. I dansk ville jeg gerne have at du retter mine danske stile igennem osv. Engelsk - rette stile igennem + det mundtlige. Jeg håber d... -
litterær artike...
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om Camilla Christensens novelle "søndag". Da jeg aldrig har skrevet en før ved jeg endelig ikk hvordan jeg skal gå i gang med analyse og fortolkning og hvad der egenligt skal med i en litterær artikel.. Så nogen der kan hjælpe der ? Og der står i m... -
Pensumet til Dansk Mundtlig
ForumindlægHey Folks.. eksamenstid :S! Skal op i dansk her på onsdag og sidder nu og kigger på pensumet.. min dansklærer har aldrig været god til at forklarer sig, så jeg søger hjælp hos os.. Jeg ved man ikke kommer op i en kendt tekst i dansk, men en der ligner noget fra pensummet.. så synes jeg bare det ... -
Engelsk eksamen B
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i engelsk på tirsdag, og der er noget jeg er i tvivl om. Når man har haft sin forberedelse og skal ind og fremlægge, er det så godt lige at starte med at fremlægge dispostionen. På forhånd tak :) vh. Hans C -
IT-A Eksamen, hvad nu?
ForumindlægHey jeg står og skal op til IT eksamen (3.HHX mundtlig) på torsdag. Skal til denne eksamen lave en fremlæggelse på baggrund af den IT-eksamensopgave der er blevet lavet og afleveret i sidste måned (omhandlende en hjemmeside+database). Til eksamen skal jeg så lave et powerpoint show og fremlæggel... -
Mundtlig Engelsk :S
ForumindlægHej, jeg skal til Mundtlig engelsk imorgen, og sådan ser mit oplæg så ud. jeg kunne godt tænke mig hvis nogen havde vidre forslag om hvad jeg kunne skrive da dette ikke tager 5 minutter om at læse op, det kunne også være en del rettelser, da det skal være "britisk engelsk" og ikke Ameri...
