Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 13761 til 13780 af 20009
-
Nazisme - omverdenens reaktioner på ensretningen i Tyskland
ForumindlægJeg er lige gået i gang med SSO, så ville lige høre, om der er nogle der har nogle tips til hvor jeg kan finde noget om "omverdnenes reaktion på ensretningen i Tyskland efter magtovertagelsen"? -
rettelse af lille stil
Forumindlæghej.. jeg har skrevet den er lille stil, som skulle være en "ansøgelse". håer der lige er nogen der vil hjålpe..Ich heiße Anna Schwarz.Ich bin 30 Jahre alt. In meine letzte Arbeit, ich eine Telefonistin war. Ich finde diese Möglichkeit als eine natürlich Grund zu geben neues Erlebnis. I... -
hmm?
ForumindlægJeg fik 11/10 i stil i dag, og hvis jeg fremover får 11/10 i stile! Kan dette ændre på min standard punkt. ? Går det ikke bedre ? -
Årets eksamer
ForumindlægGVULP!! Så er det afsløret - Fysik og geografi har jeg været så heldig (læs: pisse hamrende uheldig )at trække..Nogen gode råd til en formidabel fysikeksame i 2.g :S ?!?!?! -
ekstemporaltekster
ForumindlægHejNogen der har nogle ekstemporaltekster eller ved hvor jeg kan finde nógen, som jeg kan øve mig på! -
Dårlig eksamen
ForumindlægJeg er i gang med mit første år på HF, og jeg skal op i NF (kemi, geografi, biologi) efter nytår. Og jeg er ærlig talt rædselsslagen for det! Jeg er på læseferie, og har også prøvet at læse op, men hver gang bliver jeg ramt af nervøsitet, så jeg kan simpelthen ikke sætte mig ned og få det læst og... -
Matematik- sommer kursus?
ForumindlægHej alle. Nogle som ved om man kan få undervisning i matematik (gym - Højniveau) et sted i sommerferien ? Eller kender til andet som kan hjælpe en på matematikken ? Tark.. -
Sætning oversæt (akkusativ)
Forumindlæghan har en pakke til manden er hat ein paket für den man Er det DEN der skal stå der? tror jeg kan finde ud af det med et eller andet forholdsord, ting kan i hjælpe mig ? M F N PL Nomanitiv:Ein Eine Ein Einige Akkusativ: (Den) Eine Ein Einige ... -
Der/som relative pronomen
ForumindlægHej skal det hedde: Es handelt von einem Mann, der 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt. Eller? Es handelt von einem Mann, den 1990 eine nazisist auf einer Partei bekommt -
Lille oversættelse
ForumindlægNogen der kan se fejl? :-) Første scene foregår i den engelske have i München. Heinrich, der er dameskosælger, og Julia, hvis erhverv vi ikke kender, sidder på en bænk; de spiser begge is Julia fortæller ham, at hun har fødselsdag i dag, og at hun ikke engang er blevet kysset. Derfor kysser han... -
Spørgsmål
ForumindlægHvis man får hjælp til at rette nogle sætninger fra en opgave man selv har skrevet, over privatbeskeden her på Studieportalen, kan det så spores med et plagiatprogram? -
studentereksamen
ForumindlægHej! Jeg er lidt i en træls situation hvor udsigten til at bestå gymnasiet her er lig nul, men så tænker jeg om man egentlig skal have en studentereksamen for at søge ind på hhv. kunsthistorie i KBH eller journalist/fotojournalist i Århus? Nogen der ved det? Og evt. nogen her der studerer kuns... -
FÅRK SSO mand!
ForumindlægHjælp! Jeg mangler en god redegøresle for, hvad en Fabel er..Nogen der kan hjælpe? det skal nemlig helst fylde lidt mere end de 6 linier jeg nu har fået skrevet! TAk! -
1850-1914 hvad skete der?
ForumindlægHvis der var nogen der helt tilfældigt vidste noget om hvordan den samfundsmæssige udvikling i danmark sådan nogenlunde var i tidsrummet 1850-1. verdenskrig, kunne det være fedt at få et par stikord! (: -
EKSAMEN!! NØDVENDIGT
ForumindlægHej folkens. Jeg er en 1.g´er, som skal op til mundtlig samfundsfag i år. Betyder det så, at jeg får færre eksamenier næste år eller ej? I må meget gerne svare, da det er nødvendigt :) -
ekstrem eksamensangst.
Forumindlægjeg har sindssyg eksamensangst, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. det er som om at jeg bliver helt sort inde i hovedet, og kan slet ikke tænke klart. jeg stammer og fucker selv de nemmeste opgave op. normalt falder jeg 2-3 karakterer til en eksamen - simpelhent kun på grund af nervøsitet. ... -
grammatik.
ForumindlægEn rettelse evt? :) Hvor er du? Wo bist du? Er du hjemme? Bist du zu Hause? Nej, jeg er på kontoret. Nein, ich bin im Büro. Hvor er I? Wo seid ihr? Vi er hjemme børnene er på ferie. Wir sind zu Hause, die Kinder sind in den Ferien. Hvor er de? Wo sind sie? De er i München. Sie sind in München. H... -
MUNDTLIG MATEMATIK PRØVE 10. KLASSE! DET HASTER! ;-)
ForumindlægHeeeeej guys! :-) Jeg skal til mundtlig prøve i matematik i næste uge.. & det kunne være rart at vide hvilke ting man kan risikere at skulle lave noget om... Så her er det så hvor mit spørgsmål kommer ind: Ved I hvilke ting man kan komme op i til en mundtlig matematik prøve i 10... -
online ordbog
ForumindlægHej, er det ikke noget med, at der findes nogle online ordbøger, som kan oversætte sætninger? -
Rettelse af best. kendeord.
ForumindlægHej! Jeg ville sætte pris på en rettelse, af de bestemste kendeord. ________________________________________________________ Heute morgen haben wir auf den Balkon (m) gefrühstückt – Diesen Kalender kann man in der Buchhandlung (f) neben dem Bahnhof (m) kaufen. Der Nachbar trug das Brennholz hi...
