Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 13981 til 14000 af 321608
-
Kontinuitet og differentiabilitet
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal undersøge om en funktion er kontinuert for alle reelle tal, og om funktionen er differentiabel for alle reelle tal. Funktionen lyder:f(x)={0,5x for x _>_ 1 og 2x for x Når jeg tegner funktionen op kan jeg direkte se at funktionen IKKE er kontinuert i x = 1, alts... -
Spørgsmål til krelle
ForumindlægHej KrelleJeg vil lige spørge dig om noget.Du studerer medicin ik´.Jeg vil gerne hører om man godt kan komme ind og læse til medicin, selv om man få 7 i gennemsnit på gymnasiet. Hvor meget havde du selv i gennemsnit, og i hvilket år blev du optaget?Ligger gennemnittet hvert år på 9 og derop af.Hv... -
Historie og kildekritik!!
ForumindlægHej! Jeg skal op i AT-eksamen på torsdag, og sidder og prøver at få bedre styr på de forskellige fordele og begrænsninger/ulemper ved de forskellige metoder jeg har anvendt. Mine anvendte fag er dansk og historie. Mit emne er "Hitler og propaganda", hvor min sag er at undersøge på hvi... -
differentialregning
Forumindlæghalløj alle sammen. jeg sidder her og prøver på at løse denne opgave men kan altså ik. jeg håber nogen af jer hjælpsomme mennesker vil hjælpe mig med starten, for derefter vil jeg være i stand til at løse resten. opgaven lyder således: Indbyggertallet i en by er givet ved modellen N(t)=b*e^k*... -
Fejl?
ForumindlægSe fil Når man taler om atomstørrelse, så vil Zeff falder hen af en periode og ikke stige vel? -
hurtigt spørgsmål
Forumindlæghvilken af talene. -2 -1,0 og 5 er løsningnen til ulighederne = x-1 < 2 -
Reducering
Forumindlægx/x, x≠0 = 1 Det er korrekt. Men gælder det ikke kun reele tal? Og hvordan skriver man det. -
Mening og argumenter....
ForumindlægJeg skal skrive en stor samfundsopgave og vil derfor høre om der er nogle som vil skrive om social arv er relevant i dag i Danmark? Hvorfor og hvorfor ikke... -
Odontologi med et minimalt gennemsnit
ForumindlægHej Nu kommer lige den korte af den lange.. Da jeg gik på gymnasiet, var alt lort - lige ud sagt. Der var, mildt sagt, betydelige udfordringer. Så min skolegang blev totalt nedprioriteret. Jeg lavede ikke lektier, havde fravær og skiftede klasse efter 1.år og igen efter 2.år. Så det sociale bl... -
Tilbudt studieplads til feb. fremfor aug.
ForumindlægHej Jeg er desværre en af de uheldige, der har fået tilbudt en studieplads til februar fremfor august. Jeg frygtede fra start af at jeg ville blive tilbudt den plads, spurgte endda studievejlederen, da jeg var til åbent hus om der ville være et lignende tilfælde, hvis man ikke havde krydset vint... -
Hjælp til at finde data om danskernes forbrug
ForumindlægHej alle. Jeg skal finde data der belyser forbrugsudviklingen i Danmark de seneste to år samt en prognose for forbrugsudviklingen i år samt næste år. Skal bruge dem til at stille op i en tabel og analysere tallene. Men ved ikke hvor jeg skal finde dem. Har både været ind på danmarks stati... -
Regneopskrifter
ForumindlægOpgave 1 Eleverne vil finde på en regneopskrift, der altid ender med et tal, der er 10 større end det første tal, de vælger i linje 1. De begynder med at skrive et regne udtryk, der skal vise beregningerne i regneopskriften (kan ikke finde ud af at skrive stykke op på com. men håber alligevel I... -
SRP - svineinfluenza 2009
ForumindlægHej :-) Jeg har et emne, pandemmi, hvor jeg vil skrive om svineinfluenza. Til matematik-delen, bruger jeg SIR-modellen. Men jeg har et problem med, at finde tal. kunne nogen af jer hjælpe mig med, at finde nogle gode kilder med tal i, så takker jeg vildt meget :D Jeg kan nemlig ikke finde nog... -
Affaldshåndtering???
ForumindlægHej alle Jeg har fået emnet affaldshåndtering og her har jeg valgt mit nøgleproblem som: Forureningen er stigende Og her vil jeg så afgrænse mit problem således at jeg kun tager udgangspunkt i : Affald giver anledning til stigende forurening. Hertil skal jeg så lave problemformulering, men ved ... -
Essay om grænsebrydende kunst
ForumindlægNogen der har en de kan sende? er helt blank, og har ikke tid, skal på arbejde om 1 time, håber i kan hjælpe. Gymnasie niveau. vh -
Saddam Hussein
ForumindlægNu har de jo fanget ham, så nu mangler de bare Osama Bin Laden - så er al terrorisme udryddet :D -
Primtalsfaktorer
ForumindlægA. Find tre tal, som kan opløses i fire primtalsfaktorer. B. Find tre tal, som kan opløses i seks primtalsfaktorer. også gerne hvordan i gør :-) -
Dommedag - religion og fysik
ForumindlægNu sidder jeg som de fleste andre 3.g’ere og prøver at få gang i min AT-synopsis. Jeg synes bare det er ufattelig svært at komme i gang og mangler desperat noget inspiration! Jeg skriver i religion og fysik, hvor jeg har tænkt mig at skrive om dommedagsprofetier. Jeg har både tænkt mig at kigge p... -
Reportage Hjælp:(
ForumindlægHey alle:D Jeg skal igang med at skrive en artikel om Anders Breivik. - Jeg har valgt at skrive den som en reportage. Mit spørsmål lyder sådan: I en reportage kan man så godt skrive om bagrunden af Anders Breivik, altså hvorfor han dræbte så mange mennesker på Utøya? Og hvad han ville opnå?... -
I ask eller I've asked?
ForumindlægHej søde, kvikke, flinke mennesker derude som gerne vil hjælpe :-) !Jeg har lige et ganske kort spørgsmål omkring min engelsk stil, som skal afleveres engang i næste uge.Sætningen lyder "For example; I ask always my mothers opinion if I am uncertain about sundries things". Lyder den rig...
