Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 14041 til 14060 af 57177
-
Få grammatiske sætninger...
Forumindlæg1.Får vi snart at vide, hvad planerne kommer til at betyde for medarbejderne? 1.Are we soon to be told what the plans will mean for the employees? 2.Jeg er overbevist om, at ikke alle medarbejdere bryder sig om dem. 2.I am convinced that not all the employee(s?) will like them. 3.Pressemed... -
Jeg lover ikke at genere jer et par dage, but here it goes!
ForumindlægTranslate the following text into English: Dronning Victoria (1819-1901) Prinsesse Victoria var kun 18 år gammel, da hun blev dronning af England i 1837. Hun efterfulgte sin onkel, William den 4., på Englands trone. Allerede som ung pige måtte hun opgive at leve et normalt liv og i stedet blive d... -
Fysik eksamen i morgen - er helt lost.
ForumindlægHej! Skal op i mundtlig fysik i morgen. Jeg er meget dårlig til det, og har ikke fulgt med i en eneste time hele året. Men det er selvfølgelig mit eget problem, men jeg forstår nul og niks af det. Jeg er også klar på et 02. Men jeg har heller ikke øvet mig, har kun printet noter ud osv, som j... -
Stil
ForumindlægMaureen is a woman who was invited to a Christmas party. She was told that her friend would be present there. Maureen called to him about 3 times. Her friend called him coward. She called to him so many times. Jess hates to taking to the parties. He makes easily friends. But then he is tried of h... -
Bog eller studieportalen `?
ForumindlægHej, jeg er nemlig gået i tvivl i alle fag. Jeg har været på denne side i lang tid og den er superb. Jeg ville spørge om hvad er bedst at gøre ? At tage fra studieportalens noter til alle fag eller lave en kæmpe opsamling hvor jeg kun bruger bogen hvor det bliver på mange sider hvor jeg skal sid... -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg går nu i 10. klasse og er blevet vuderet uegnet pga. en masse fravær. Jeg har lige været til optagelsesprøve på HHX. Men er super nervøs om jeg nu er kommet ind eller ej. Eftersom jeg har lavet lidt af en dummert. Vi skulle lave skriftlig Matematik og skriftlig Dansk. Dansk er en af mine stær... -
Lektiehjælp m.m. tilbydes
ForumindlægHej alle :) Jeg er en 19-årig pige, der får min studenterhue her til sommer. I den anledning vil jeg meget gerne tilbyde min lektiehjælp i dansk, engelsk, samfundsfag, biologi, fransk og historie - eventuelt vil jeg også gerne hjælpe med at lave afleveringer - større (SRO, dansk/historie osv.) el... -
Translate two sentences
ForumindlægI'm doing an english essay and I would like someone to translate these two sentences.This is the danish version: - Svært, saa vi bygger Facader, sagde Berg, der i den skiftende Belysning sad og saa' ud over Fortovsstrømmens mange Hoveder. - Vi kalker vore Grave, sagde Lange. Well, I... -
Oversættelse. på engelsk
Forumindlæghej alle sammen, er der en der vil være sød og rette den her for mig for det er virkelig livsvigtigt! skal bruge det til mundlig eksame imorgen. pleaaaase! Ovenstående citat viser at Sir Mohan læser ikke avisen fordi han synes den er spændende - som andre mennesker gør - for han har læst den... -
Eksamen
ForumindlægHJÆLP HJÆLP !!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har meget svært ved fagene Dansk Skriftligt/ mundligt og matematik skriftligt / mundligt Hvad vil der ske hvis jeg ikke går op i det to fag, og tag dem næste år på VUC. Dvs. at jeg går op i alle andre fag, med undtagelse Dansk og Matematik Kan skolen si... -
Omg? Har brug for svar .
ForumindlægHej jeg var oppe til DHO -eksamen i går og fik karakteren 10. De sagde, at det, som træk mig ned var samtale-delen. Jeg har fået 12 i mundtlig karakter i Dansk og 10 i historie. Tror I at lærerne vælger at trække mig ned i min årskarakter i dansk mundligt fordi jeg fik 10 til DHO’en? Er rigtig ne... -
1.G årsprøve
ForumindlægHalløjJeg skal snart op i årsprøve i tysk. Tysk er det fag jeg er dårligst til. Skal ikke have det til næste år.Nogen som har nogle tips&Tricks eller gode råd til hvad jeg skal huske at sige. Som giver lidt ekstra point.Udover det, vil jeg være meget glad hvis nogen kan oversætte disse sætninger ... -
Hvilke lyde er svære at udtale?
ForumindlægHej alle, Hvilke lyde er svære for nogle mennesker at udtale? Jeg har hørt at nogle mennesker har problemer med R, L og F, men hvilke andre er der? Jeg skal bruge det til min projektuge, hvor jeg skal udvikle et sprog, der ville være utroligt nemt at lære for alle mennesker. -
spørgsmål angående reglerne for at gange snittet
ForumindlægHej Jeg overvejer at søge ind på farmaci, hvor der er et adgangskrav som lyder, at man skal have et gennemsnit på 6,0 i fagene matematik A, fysik B og kemi B. Gælder det også for gennemsnittet af de 3 fag at man må gange det med 1,08, hvis man søger ind på uddannelsen inden 2 år eller er ens s... -
24 timers
ForumindlægHej, jeg har fundet ud af at jeg skal op i engelsk 24 timer og tysk 24 timer.. Hvordan er det lige det er /foregår ?? Skal man selv søge materiale eller hvordan hvornår trækker man et emne hvor er forberedelsestiden?? -
Hieraki på gymnasier
ForumindlægHvorfor tror I, at der er så meget hieraki på mange gymnasier? Jeg kan ikke se, hvad der adskiller 1g'ere så vanvittigt meget fra 3g'ere. Begge har selv valgt det. Og der er sågar nogen 1g'ere, der er ældre end 3g'ere, da det jo kommer an på om man tog 10. klasse etc. etc. -
rumgeometri- koncert scene
ForumindlægEn koncert scene er lagt ind i et koordinatsystem således at z-aksen går lodret op i midten af scenens front og scenens gulv ligger i xy planen scenetagets hjørner er punkterne E(1,-6,4) F(-4,-5,3) G(-4,5,3) og H (1,6,4) bestem en ligning for scenens tagplan der indeholder punkterne E F G og H og... -
Laserlys
ForumindlægJeg sidder med en opg fra sidste år, som jeg simplethen ikke kan finde ud af... Er der nogle der har en ide til hvordan man kan løse opg. 7? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080523_opgave_stx_081_fysikA.ashx På forhånd tak :) -
Hvor findes prøver for sidste år..?
ForumindlægHej Ved i hvor man kan finde de skriftlige prøver fra sidste år, fx biologi c ? -
Hvornår kan man tage en HF?
ForumindlægJeg har hørt, at man ikke nødvendigvis behøver at have taget 10. klasse for at blive optaget på HF. Er dette rigtigt? Og hvis svaret er ja, hvad er så nødvendigt? Fx et afsluttet gymnasiegrundforløb? Eller bare et par måneder på et gymnasie? eller noget helt tredje?
