Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14061 til 14080 af 22496
-
Line Integral
ForumindlægHej Derude. Jeg har en opgave, som jeg ikke kan regne rigtigt. Opgaven lyder som: Calculate the line integral of the function from the origin to the point (1,1,1) by three different routes: c) The direct straight line. Jeg begynder med (a) ved at sætte dy = dz=0, så; som jeg synes, at d... -
Hvordan skal jeg det
ForumindlægOpgave c kan ikke huske hvilken formel -
Dm(f) - haster.
Forumindlægnogle der kan forklare mig, hvordan hulen man finder definitationsmængden ud fra disse funktioner? burde man ikke tegne en graf først? er helt forvirret. f(x) = 3/x-5 g(x) = kvadratrod af x-4 h/x) = log(x+6) vil meget gerne have en forklaring, så jeg kan forstå det -
En der har lyst til at hjælpe med en oversættelse...? Skal bare lige rettes igennem
ForumindlægMore and more people join groups which practice dark magic. The leader of The British Occult Society is convinced that it is due to that many people miss excitement in their everyday life. He is sure that these people imagine that they this way can experience stuff, which they have read about or ... -
haster
ForumindlægJeg skal skrive til at skrive en sso. Får problemformuleringen på fredag 2-2 07. Har skrevet en, en gang. Man da jeg kun fik 6 for den, vil jeg til at skrive dem om. Jeg skriver i faget religion på hf. (Islam - Profeten Muhammed) Men har virkelig brug for hjælp til, hvordan man skriver en kanom... -
socialisme
Forumindlæghej jeg har to spørgsmåler som jeg ikke kan svare på som er ´´hvad er socialisme og statens rolle´´ og ´´hvad er socialisme og fordeligspolitik´´ jeg håber i kan hjælpe mig jeg skal aflevere den på torsdag..... -
rette sætninger, hjælp
Forumindlæghej. jeg sidder med nogle sætninger som er forkerte, sm jeg så skal rette til rigtige. men der er nogle enkelte sætninger jeg ikke kan gennemskue. håber i kan hjælpe mig med det, og forklare míg hvorfor i har rettet det som i har :) It is the last book by Michael Frayn, who is a British no... -
Korte sætninger
ForumindlægHej. Jeg håber, at der er nogen, som vil rette mine oversættelser. På forhånd tak. 1. De rige i England mærkede også den økonomiske krise. 2. Den rødhårede var skotte. 3. Jeg føler mig lidt syg i dag. 4. Kineserne forstår ham ikke, for han er japaner. 5. Næste dag besøgte russeren polakkerne... -
Mundtlig prøve Dansk
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål angående dansk mundtlig prøve, må man godt rette i sin synopsis og så tage 3 nye eksemplar med til dansk prøven eller er det kun dispositionen man må ret i? -
SSO: Tæller citater med?
ForumindlægHej! Jeg er i gang med min dansk analyse af "Nordkraft" og kom til at tænke på, om de citater, jeg tager med fra bogen, hører med ind under de femten sider? For hvis de ikke gør, har jeg over to sider ekstra at gøre med, og de kan jo altid bruges! Håber nogen kan hjælpe! -
Layout (fodnoter)
ForumindlægJeg har et mangesidet dokument (sso) hvori der selvfølgelig indgår mange fodnoter. Mit problem er bare, at det er _vidt_ forskelligt hvor langt oppe fra bunden af siden latex synes den skal placere fodnoterne. Jeg har for eksempel en side hvor der er én fodnote, og den bliver simpelthen placeret ... -
Togsæt - tips til videre arbejde
ForumindlægHej :) Jeg har lidt problemer med en fysikopgave og ønsker et tip eller en god idé, til hvordan jeg kommer videre - jeg ønsker altså ikke svaret. Opgaven har været bragt oppe før, men der er ikke noget svar der, som kan bruges. Håber andre har tid til at hjælpe (: Opgaven lyder: Et tog holder på ... -
SSO - KLOVN
ForumindlægNu har jeg så analyseret et afsnit fra Klovn - sæson 2. Franks fede ferie... "Min opgave formulering lyder som følgende: Der øsnkes en analyse og fortolkning af et selvvalgt afsnit i tv-serien, "Klovn", idet hovedvægten skal lægges på karakteristikken af hovedpersonerne Fran og Ca... -
Hvordan foregår fysik/kemi eksamen? (Vigtigt, skal besvares så hurtigt som muligt)
ForumindlægHej alle I morgen skal jeg op I fysik/kemi eksamen, men jeg ved ikke helt hvordan det foregår. Altså jeg ved at man skal trække et emne, som f.eks. Syre og Base. Skal man så fortælle om syre og base? Eller skal man bare lave forsøg, hvor man så fortæller hvad man gør? Tak på forhånd :-) -
SØGER HJÆLP TIL HISTORIE - ODENSE
ForumindlægHej alle. D. 27/06-2012 bliver jeg student, men dette kommer ikke af sig selv. D. 26/06 trækker jeg mit emne i historie, og kunne i den forbindelse godt tænke mig at finde en som gad at hjælpe et par timer tirsdag d. 27. Dette er selvfølgelig imod betaling. Hvis der er nogen som er klar p... -
Hvad er intet?
ForumindlægHvad er intet? For det er hverken en farve, forestilling eller materiale. Hvad er det så? -
Novellen Polterabend
ForumindlægHej alle (: Jeg har fået til opgave at analysere og fortolke Novellen Polterabend af Jan Sonnergaard, dertil skal vi også lave en perspektivering, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal perspektivere til. Nogle der har et forslag ? Tusind tak på forhånd (: -
Lidt engelsk hjælp, tak!
ForumindlægHej, jeg har lidt engelsk, som jeg godt kunne have lyst til at få tjekket for rigtigt sprog osv. - Vil gerne informere, at det er noget mundtligt uden karaktere og ikke en skriftlig opgave, som skal afleveres og bedømmes. Jeg vil bare rigtig gerne have det tjekket lidt. Jeg kunne måske lære ... -
Til folk der har været til eksamen..
ForumindlægHej, jeg er her i ferien gået igang med at forberede mig på tysk re-eksamen... sidst jeg var oppe lavede jeg ikke dispositioner til teksterne, hvilket jeg så vil gøre nu...men inden jeg går igang vil jeg bare lige høre fra andre som har lavet dispositioner, hvor detaljeret skal den være? Min dis... -
Much eller many?
ForumindlægHvordan ved man om det er much eller many i en sætning?
