Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 14241 til 14260 af 163701
-
Fysik STX A eksamen december 2009
ForumindlægEr der nogen herinde som har nogle bud på løsninger til dettte eksamenssæt? Ville være evig taknemlig hvis nogen har det Kig på det vedhæftede dokument for opgavebskrivelse -
AT 2010 dansk A samfundsfag C
Forumindlæghej allesammen. Da jeg har fundet ud af mit valgte emne ikke rigtig holder, ville jeg høre om i har nogen ideer til mig. jeg har tænkt mig at bruge dansk til at analyse og fortolke tekster, der passer til emnet, men hvis i har bedre ideer, må i endelig komme med det. -
eksponentiel stigning f(t)=b*a^t
ForumindlægHar problemer med en opgave. Se vedhæft Håber jeg kan få lidt hjælp -pimp -
Matematik I Flatland: A romance of many dimensions
ForumindlægHej, skal skrive en opgave om matematik i Romanen Flatland. Min lærer vil gerne have at fokuset er på keglesnit men kan ikke rigtig finde en sammenhæng fra bogen til keglesnit. Nogen der har læst den som kan hjælpe? -
En med gode kompetencer indenfor samf A? Til bedømmelse af en SRP!
ForumindlægJa, overskriften siger vist alt - jeg er netop færdig med min opgave, og jeg ville høre, om der var en, med gode evner indenfor samf, der ville tage et hurtigt kig på den! På forhånd tak! :) -
A random variable without finite expectation
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med, hvordan man går til denne opgave? Jeg er især i tvivl om b'eren. -
STX Matematik A December 2008 - opgave 10
ForumindlægHej Alle Jeg sidder med et problem :-( Jeg skal svare på spørgsmålet: Bestem gradtallet for den spidse vinkel mellem planerne α og β α: 2x - 3y + 6z = 10 β: 5x + y - 3z = 9 Normalvektoren har jeg fundet frem til at være nα = 2 , -3 , 6 nβ = 5 , 1 , -3 mit sp... -
VØ/EØ opgave - EM Møbler A/S
ForumindlægEr der nogen af jer der har lavet den før? Og har i evt svaret på opgave 3.1? Jeg sidder og laver en afsætningsplan - dækningsbidragsanalyse, og jeg har gjort noget forkert. FUldstændig! Det er vist nok en eksamensopgave.. Jeg er helt lost! -
Opgave -> L(t)=b*t^a
ForumindlægHeysa! Jeg har fået en aflevering, hvor jeg simpelthen ikke kan få en af opgaverne til at passe og aner ikke hvordan de skal udregnes, så derfor tænkte jeg om der ikke er en venlig sjæl, der vil hjælpe mig - Jeg vil bare have forklaret hvad jeg skal gøre, så skal jeg nok selv regne på det.. Opg... -
Opgave 2.025 (1-årigt forløb til a-niveau)
ForumindlægI planen er givet et kordinatsystem med begyndelsespunkt i O. Et punkt P(x,y) bevæger sig i planen, således at det til tidspunktet t gælder, at x=t^3-12t y=t^2+2t (t er element i R) 1. Beregn koordinatsættet til hvert af banekurvens skæringspunkter med koordinatsystemets akser. P... -
STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?
ForumindlægHvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.? -
Funktioner og vækst: Bestemmelse af konstanterne a og b - Hvordan mon?
ForumindlægEr der mon en der kan være mig behjælpelig i at løse opgaven her? Er der også en, der kan redegøre for, hvorfor man skal gøre som man nu skal gøre??? Tak! -
Matematik funktioner hvilken er A,B,C
ForumindlægEn som kan hjælpe med vedhæftet Den eneste som jeg lige kan se udmidelbart er den grønne som har skæringspunktet 3 og er derfor grøn De andre 2 er lidt risky -
Kemi A - seneste sæt 22. maj 2014
ForumindlægHej er igang med at løse det seneste kemisæt, men er blevet lidt usikker på en opgave: jeg skal angive reaktionstypen og færdiggør reaktionsskemaet for steviosid, der bliver til steviol og glucose. Jeg har svaret at det er en hydrolyse, og har ladet steviosid reagerer med vand. Er dette kor... -
grafer, A og B, f og f'?whaaat ?
ForumindlægHej alle. Jeg er 'stuck' med en opgave som burde være så simpel som en opgave kan være. Men kan bare ikke argumentere eller se for den sags skyld hvad der er hvad. Så hvis i ville fortælle mig hvordan man kan finde ud af hvad der er hvad ville jeg være taknemmelig. -
Find egenværdier og tilhørende egenvektorer til matricen A:
ForumindlægNogen der kan give mig resultatet så jeg ved hvad jeg skal gå efter? :) -
Hvordan løser jeg, a, b, c og d? Parabel
Forumindlægopgave er vedhæftet. -
Bestem projektionen af punktet A(7,20)på linjen l
ForumindlægNogle som kan hjælpe med denne opgave? Min bog oplyser ikke en god metode. Har allerede fundet parameterfrestillingen og dens x og y - koordinater, men ved ikke om dette er brug bart:) En linje gå gennem punktet P(2,5) og har (Vektor)n=[-1, 3] som normal vektor. a) Bestem projektionen af punkt... -
SOP i Matematik A og Programmering C Ideer?
ForumindlægHej. Jeg går med tanken om at skrive SOP i Matematik A og Programmering C. Da jeg er interesseret i programmering og IT generalt. Er der nogen der har forslag til/eksempler på emner der kunne være interessante at behandle? Hvilke metoder og empri er der i et fag som Programmering C? -
Facit til Mat A - Højere Handelseksamen 2006?
ForumindlægHej, Er der nogen der har facit til dette eksamenssæt fra 2006? http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF06/Eksamen/Opgaver/060616_type2opgave_hhx_05A2U_matA.ashx Ville være meget taknemlig for resultaterne, da jeg gerne vil øve mig på dette sæt. Jeg skal op i Mat A skr. på tirsdag - også høj...
