Søgning på: matematik fp9 maj 2017. Resultater: 14321 til 14340 af 33873
-
fransk
ForumindlægHej alle, har lige et spørgsmål vdr. fransk Hvornår bruger man "se" i sætninger? -
Irlands politik !!?
ForumindlægNogen der har en idé om hvilken politik der bliver ført i Irland? Om det er finanspolitik, erhvervs politik, eller bare om nogen har en idé om hvor jeg kan finde det? -
samfundsfag skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle Skal op i samfundsfag skriftlig eksamen (A niveau, STX) d. 31/6. er der nogen som har ideer til hvad emnerne for denne bliver i år? jeg har hørt at det muligvis kunne blive noget med ulighed. -
Fysik opgave en sutteflaske ?
ForumindlægHej folkens jeg sidder med en opgave som omhandler en opgave om en sutteflaske. Jeg ved ikke hvordan og hvorledes jeg skal gøre for at finde frem til svaret. Opgaven er vedhæftet. håber der er nogen som vil bruge lidt tid på at hjælpe mig. //sussi -
3 Sætninger
ForumindlægNogle der vil kigge mine tre sætninger igennem? Jeg har fået til opgave at oversætte dem .. :) Sundhedsforskerne har længe troet, at trenden går mod en aktiv livsstil og sundere mad, men de tager fejl. For a long time, health researchers have thought that the trend is towards a healthier lifest... -
Er der nogen af jer har Iphon 4
ForumindlægHej alle sammen...:) Er der nogen af jer har Iphone 4, og som godt kan kom på studieportalen og download nogle opgaver?? Hvis ja ... forklar mig hvordan?? Jeg kan saqtens kom på studieportal men kan ikke dowlonda nogle opgave.. jeg ved ikke hvorfor den ikke virke hos mig :( -
trekantshandel historie opgave
ForumindlægJeg skal skrive en historieopgave, og jeg har valgt trekantshandel.. Jeg skal så begynde og lave en problemformulering, og jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om i trekantshandel :/ Kan I hjælpe mig med nogle spørgsmål til problemformulering, nogle gode forslag eller ideer? :D kender I nogle ... -
organisationer for unge
Forumindlæghvis folk gerne vil møde nye mennesker hvad kan de så gøre? -
Kædelinje- ordenlig forklaring.
ForumindlægHej er der ikke en der kan give mig en ordenlig forklaring på en kædelinje, jeg har spuurgt nu op til flere gange, men dem der har prøvet at hjælpe har kun sendt mig links. Mit problem er ikke at jeg ikke kan finde hjemmesider der fortæller om kædelinjer, jeg kan simpelthen ikke forstå hvad en k... -
Biologi Timer
ForumindlægHej Jeg skal op i en Biologi Exame her den 28 Juni og min Biologi leare er ikke kun min Biologi leare men ogsaa min Fysik og Cemi leare og jeg kom in i klassen efter de havde haft deres biologi timer og nu giver hun os kun fysik timer og jeg er totalt lost jeg har brug for at bestaa men ved virke... -
Fred? alle ideer kan bruges!
ForumindlægHej, Hvad mener I FN kan gøre for at skabe fred mellem Israel og Palæstina. Alle ideer kan bruges. God jul -
Fejl i to sætninger
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er gået i stå med disse to sætninger. I nr. 4 kan jeg ikke finde fejlen. I nr. 5 har jeg fundet fejlen, men kan ikke forklare, hvorfor det er en fejl? 4. He offered her more wine before she had finished her glass 5. He went not to school that day. Her ved jeg, at... -
Enheden amperetime
ForumindlægJeg undrer mig over enheden amperetime. Jeg forstår at det er en enhed for elektrisk ladning, ligesom coulomb, men jeg undrer mig over hvorfor den noteres som i stedet for , da coulomb defineres dom . Jeg har set flere steder hvor der står man ganger/dividerer med 3600 for at omregne mellem diss... -
IT rapport
ForumindlægHej!Jeg er ved at skrive en it-rapport om brugervenlighed.Og ville høre om der er nogle der kan hjælpe mig.Evt. med nogle gode sider eller andet. -
Differentialligninger - forberedelsesmateriale 2020
ForumindlægHej, Er der nogen der kan hjælpe mig med den vedlagte opgave? :) -
3 A-niveaufag?
ForumindlægJeg har hørt at man godt kan have tre højniveaufag, men hvordan?Jeg er kommet ind på Espergærde Gymnasium, og de har et program, så man kan prøve at vælge valgfag. Jeg er kommet ind på nr. 7(Eng A, Samf B, mediefag B), men når jeg kører programmet kan jeg kun få to højniveaufag.Her er linket: htt... -
Hjælp mig med at vælge uddannelse!! Kom med forslag, del din viden og erfaringer! :)
ForumindlægHej, Jeg står og skal vælge uddannelsesretning, men har ingen idé om hvilken retning jeg skal vælge, da min interesser er meget brede og forskellige. Jeg interesser mig for: Historie Matematik Programmering Biologi Kemi Jeg har derfor indtil videre tænkt på at læse: Historie Arkæologi Programmeri... -
cand.polit eller cand.scient.oecon ?
ForumindlægHej Forum. Jeg er i gang med det tredje og sidste år på hhx-uddannelsen. Her har jeg studieretningen matematisk-økonomisk, da jeg meget godt kan lide fag som matematik, virksomhedsøkonomi, finansiering og international økonomi. Jeg regner med at flytte til København allerede næste år og starte på... -
God til hovedregning
ForumindlægEt spørgsmål til de rigtige dygtige matematik hjælpere herinde. For 2 år siden begyndte jeg som 24 årig at tage mit matematik op til genindlæring, jeg har dumpet faget hele folkeskolen igennem samt på C niveau på hf. Og havde og har fortsat meget negative følelser mod faget. Jeg gik så op på B-... -
enkelt fag bestået?
ForumindlægHejsa.. nu har jeg ringet rundt til alle studievejleder, min de holder åbenbart fri idag alle sammen, eller ikke er tilstede.. =/ jeg skal bruge matematik B, for at komme ind på et studie. Jeg er bestået, u skrf. matematik, og dumpet i mundtlig. men tager man gennemsnittet, så har jeg bestået f...
