Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 14381 til 14400 af 154034
-
ax^2 + bx + c - hjælp :)
ForumindlægHej Jeg har funktionen: f(x) = ax2 + bx + c f'(x) = 2ax +b f'(x) = o o = 2ax +b ⇔ x = -b/2a dette kaldes xt = -b/2a Herefter skal jeg bestemme f(xt) Hvordan gør jeg? Er gået helt i stå :( På forhånd mange tak! :) -
udregning af snit
ForumindlægEhm altså hvis man har to valgfag efter den nye reform på b-niveau og ellers de obligatoriske niveauer, hvad bliver gennemsnittet så hvis man har fået 7 i alle fag til alle eksamener på hf? -
Løsningen på alle dansk+eksamensproblemer
ForumindlægHej Alle Hvordan dansk og danskeksamen bliver en dans på roser! Hermed løsningen på alle eksamensproblemer! DET PASSER! Jeg har fundet en lille super-bog som hedder "Greb om analysen". Den har en analysemodel til ALLE slags tekster og også til film, kortfilm, musikvideoer, billeder - ... -
Differentialkvotient og at differentiere
ForumindlægHej. Hvad betyder det at differentiere en funktion?; jeg ved godt hvad en funktion er. Hilsen André Boroujerdi -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg skal snart være lektiehjælper, hvor jeg skal undervise i fagene matematik og kemi, men jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal gribe det an, da jeg ingen erfaring har med den slags. Når man tager penge for det, synes jeg, at niveauet og kvaliteten skal være i top, og jeg kunne derfor godt tæn... -
Planen og punkt til planen
ForumindlægHey ( se vedhæftede fil) kan det godt passe at opg C) giver -198-36y+18z=0 og at opgave D) giver 7,28? Vil gerne have bekræftet resultaterne så der behøves ikke mellemregninger eller forklaringer. På forhånd tak :) -
hjælp til mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle: Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk og ville spørge, om nogen kendte et sted, hvor man kunne finde en samtalepartner at snakke engelsk med, så jeg kunne blive mere flydende. Hvis der er nogen herinde, der også skal til engelsk eksamen, og vil øve med mig, ville det også være skønt. ... -
For eller fra & at eller og ?
ForumindlægHvilken ord er korrekt at bruge? Han beskyttede dem for/fra fremmede? Vi skal ud at/og spise? -
organisationer for unge
Forumindlæghvis folk gerne vil møde nye mennesker hvad kan de så gøre? -
Grammatik Øvelser Engelsk.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nået engelsk grammatik ? kender i nogle hjemmesider hvor jeg kan øve mig ? har i ideer til at øve ens udtalelser og udvide sit ordforråd ? tak på forhånd :) -
Engelsk essay
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med, at rette mit essay igennem for fejl? P.S. essayet er vedhæftet som fil -
Volume
ForumindlægNogen der kan hjælpe med følgende opg? En frugtsyreopløsning, som anvendes til en peelingkur, indeholder mælkesyre med en stofmængdekoncentration, der svarer til opløsning A. pH-værdien i denne opløsning er 3,5 ved 25 . Dette stemmer fint overens med producentens oplysning om, at virk... -
Den frie vilje og religion
ForumindlægHej. Jeg har tænkt lidt om det med den frie vilje især i forhold til religionernes lære om Himmel og Helvede. Hvad er det frie valg egentlig? Jeg tænker nemlig at godt nok har vi et frit valg rent fysisk, idet jeg fysisk kan vælge f.eks. at løbe en tur eller sidde i sofaen og spise burger og chip... -
Do-omskrivning
ForumindlægHejsa jeg har fået en opgave for til i morgen, hvor jeg skal oversætte nogle sætninger i kan lige få opgaveformuleringen. Afgør, hvilke af følgende danske sætninger der, på engelsk, skal have do-omskrivning. Oversæt derefter sætningerne. Jeg fik af vide af min lærer, at jeg bare skulle oversætte ... -
Hadefag/ynglingsfag
ForumindlægHvad er jeres hadefag/ynglingsfag? Mit ynglingsfag er nok matematik og dansk. Mit hadefag er helt klart fysik, biologi, geografi. Okay jeg har respekt, for at andre måske godt, kan lide de fag jeg hader. -
At være gymnasielærer
ForumindlægAndre end mig der har overvejet at blive gymnasielærer? Jeg går stadigvæk i 1g, så meget kan ændre sig, men jeg hat altid gerne ville være lærer. Efter gymnasiet har jeg tænkt mig at tage et år som lærervikar på min gamle folkeskole, men jeg tror alligevel hellere jeg vil være gymnasielærer end f... -
Hjælp til matematik søges.
ForumindlægJeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e... -
Bud på min dansk opgave
ForumindlægHej.. Jeg har idag været til eksamen i skriftlig dansk.. og jeg vil gerne have nogle herinde skal give deres bud på, hvad jeg vil få i karakter.. håber det bliver en ærlig mening.. Stilen ligger i linket: Link: http://peecee.dk/?id=47413 -
Læseprøven 2010
ForumindlægHej folkens Til alle der der var oppe i skriftlig dansk mandag d. 3/5 og havde læseprøven Ville bare høre hvad i synes om den mht. svæhedsgrad, hvor langt i nåede osv. Personligt synes jeg, at den sidste opgave med Robin Hood var den sværeste, da jeg synes at mange af ordene kunne passe ind i s... -
HJÆLP!!!!!
Forumindlæghåber nogen kan svare, tak på forhånd!! er der nogen der ved hvilke stile man kan skrive til "fsa skriftlig fremstilling december 2013"? er der nogen der ved hvilke opgaver der er i "fsa problemrening 2013 december"? håber nogen kan svare! ;)
