Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 14481 til 14500 af 63055
  • Rettelse af 1side stil

    Forumindlæg
    Heey en rar person der vil kigge min stil igennem? Den er på en side og behøves ikke ligefrem nogen særbehandling:) bare et lille hurtigt tjek om jeg har nogle fejl der hurtigt kan ordnes? In the name of the father What happens if a bomb blows off and kills people? What will the police do if th...
  • rettelse

    Forumindlæg
    Måske mange fejl, men er meget træt, og har skrevet det så godt jeg kunne, håber nogen kan rette den. Fatima and Saret Fatima is 16 years old muslim girl, who lives in Australia with her religious familiy. Her mother Semra is a purse maker for a Greek businessman, where tourists come and buys s...
  • kinematik

    Forumindlæg
    en bil, der kører med hastigheden 80 km/h, bremser på en sådan måde, at hastigheden bliver jævnt aftagende. i løbet af 9 s nedsættes hastigheden til 28 km/h a) find accelerationen samt den tilbagelagte vejlængde
  • PDF.

    Forumindlæg
    hej!er der nogen som ved hvordan man kan kopier teksten fra akrobat reder (pdf) over på word?på forhånd takmed venlig hilsenliv rasmussen
  • Keed af Verden og kier ad Himmelen

    Forumindlæg
    Jeg er lidt tabt med hensyn til fortolkningen af dette digt af Kingo.. Er der nogen der kan hjælpe?
  • Retvinklet trekant

    Forumindlæg
    Lille katete: x Store katete: 9 Hypotenusen: 2x Find x?
  • Ligning

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan hjælpe mig med, at regne denne ligning ud, for jeg kan ikke huske hvoradn man gør. Alle mellemregninger skal med. (: 9(3 + 2x) = 10x + 45
  • proportionale

    Forumindlæg
    hej der står i mn opg størrelserne x og y er proportionale x 2 3 4 10 y 9 udfyld tabellen hvordan løser man den her opg
  • Udsagnsled og grundled.

    Forumindlæg
    Hej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp til en dansk opgave. Jeg skal finde udsagnled og grund i denne sætning: Den 9. april 1940 er en trist dag i Danmarks historie. Jeg har i kan hjælpe mig.
  • Differentation

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal have hjælp til at differentiere denne funktion.. x^3-6x^2+9x-4 så bliver det: 3x^2-12x+9 Så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for at få et resultat!
  • Eksponentiel Regression

    Forumindlæg
    Fordoblingskonstanten er 9, og grafen går gennem (17,56), jeg skal finde funktionen. Jeg ved at man kan bruge T2=x2-x1, men det kræver at man har to x-værdier :/
  • Kan man sige dette ?

    Forumindlæg
    Kan jeg sige dette ? Arealet beregner jeg ved at finde det bestemte integral for funktionen f(x) inden for punkterne x = 0 til x = 9
  • Løs ligningssystemet

    Forumindlæg
    Løs ligningssystemet x – 2y = –2 3x – y = 9 Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? (-:
  • Ligning for tangent

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet en fil, der sprøger om en ligning for en tangent.Jeg har fået punktet at blive (1,6) og hældingstallet at blive 9. Hvad gør jeg så mere?
  • En Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Har lige fem spørgsmål ang. Optagelseprøve Hvordan er det en optagelsesprøve fungere? Er det kun skriftligt? og foregår alle prøverene på en dag, og hvilke fag er det man skal op i? Hvad skal snitet være, for at de kan sige at man er egnet?
  • Bølgelære

    Forumindlæg
    Hej, vi sidder og laver fysiknoter (B-niveau) min læsegruppe og jeg. Inden for bølgelæren undrer vi os over hvad Sini/Sinb = n2/n1 og y = y0*cos(omega+delta(omega))t betyder.. Hvis nogen kan forklare os hvad denne ligning betyder ville det være en stor hjælp! Alt hjælp modtages med kyshånd!
  • Sommerferie!

    Forumindlæg
    Ahhhh, det bliver dejligt med sommerferie. Jeg kan næsten ikke vente, selvom jeg for det mest bare skal arbejde :)Hvad skal du lave i sommerferien?
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Hey.. er der nogen her fra der ved hvordan en kemi eksam forgår.. jeg har ingen anelse på hvordan det er!!
  • efter gymnasiet????

    Forumindlæg
    hvad skal I efter gymnasiet?jeg har selv overvejet HH, men ved ikke rigtigt endnu? har I nogle foreslag til hVILKEN UDDANNELSE man skal vælge?selvfølgelig afhænger det af hvad man interesserer sig for, men alligevel. er man helt fortabt, hvis man går ud med et snit på omkring de 7,5? kom gerne me...
  • Hmm. Forvirret HJÆLP! Gymnasium

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal starte på Gymnasium efter sommerferien, men er ikke helt klar over, hvordan hele processen forgår. Hvornår skal der købes boger? Og hvornår er sidste chance for det? Når man skal på naturvidenskablig, hvad kan man så risikere og lave, som f.eks fagene, (udover matematik & Biolo...