Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 14521 til 14540 af 42938
-
Har brug for et godt dansk folkeeventyr
ForumindlægJeg har lige trukket folkeeventyr fra middelalderen i mundtlig dansk. Problemet er bare at jeg ikke kan finde et. Er der nogen som kender nogle gode folkeeventyr til eksamen? -
hjælp til skat
ForumindlægHej jeg skal op til mundtlig ØG-eksamen og har valgt forstå din skat. en der er mest relevant at snakke om? -
hvad er skat
ForumindlægHej jeg skal op til mundtlig ØG-eksamen og har valgt forstå din skat. en der kan gå i dybden og forklarer mig præcist hvad skat er? -
årsopgørelse og forskudsopgørelse
ForumindlægHejsa :) jeg har en mundtlig ØG-eksamen om et par dage, jeg skal kunne forklare hvad årsopgørelse og forksudsopgørelse er, er der en der har en god forklaring på det? -
Hvad er ordet for y med en streg over?
ForumindlægHej, faldt over symbolet y med en streg over da jeg skulle skrive om forklaringsgraden. men hvordan siger jeg det til den mundtlige eksamen? mvh -
DET HASTER! RETTE ENGELSK
ForumindlægHej alle sammen:) Er der ikke nogen der ville kigge min tekst til min engelsk disposition igennem....? Jeg skal til engelsk mundtlige eksame, og jeg er bange fordi det er første gang og jeg vil gøre noget godt. Det vil være rart hvis der er en der vil rette den, jeg sender den eller så lægger jeg... -
At synde
ForumindlægVi kom til at tale om snyd i min klasse i dag. Vi talte om at man kunne vel tage et Mobilt Bredbånd med og koble det til sin computer. Til mundtlig dansk A. Man har jo en time forberedelse. Der kunne man vel, gå på nettet og komme ind og finde den analyse og fortolkning af den tekst man skal op i... -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3.g, så jeg startede i gymnasiet før reformen. Jeg har hørt at fag på A nieveau vægter mere end fag på B og C niveau. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med det. Er der nogle, der kan forklare mig, hvad der menes med det og evt. komme med et eksempel? Tak på forhånd! -
Til Matematikerne
ForumindlægHej jeg blev nysgerrig efter at vide, hvor høj karakter folk havde på matematik A, før de søgte ind på matematik-studiet? Det vil give mig et indblik i niveauet, sådan nogenlunde :)) -
Dumpede kemi
ForumindlægHej, jeg har lige være til kemi b eksamen og fået 00, men fik 7 i årskarakter. Så her er mine spørgsmål: hvor meget trækker det ned i snit Skal jeg læse kemi op, hvis bestået kemi kræves på en videregående uddanelse, eller redder årskarakterne mig? Har jeg dumpet kemi fuldstændigt og er de 2... -
Supplerende matematik (Ikke bestået).. Men??
ForumindlægHej! Jeg har fra vinter-sommer 2018 læst matematik C-B, da det er et krav at have haft Matematik B på studiet jeg ønsker at søge ind på (Informationsteknologi) Jeg har dog været uheldig med en nervøs forsinket mundtlig eksamen i integralregning, og derefter en nedbrudt computer i den skriftlige... -
Trigonometri
ForumindlægHej :) Jeg har lidt problemer med nogle spørgsmål til min eksamen, håber i kan hjælpe! 1. Gør rede for definitionen af sinus og cosinus. 2. Bevis formlen for arealet af en vilkårlig trekant og sinusrelationen. 3. Gør rede for definitionen af tangens. 4. Bevis cosinusrelationen i en spidsvinklet... -
Udannelsesparat Til Gymnasiet!
ForumindlægHvordan foregår det i 2011 og 2012 til en Optagelsesprøve ? Fag? Mundligt eller skriftligt? Hvad lægger de især vægt på?? m.m. -
disneyland
ForumindlægOvervejer at søge job i Disneyland.Men nogen her der har prøvet det eller kender andre der har.Er i tvivl om hvorvidt mine franskkundskaber (fik 10 i begynder fransk) er gode nok til at klare mig samt om jobbet egentlig ikke bare er et LORTEJOB og hvor oplevelsen ikke vejer det op -
5 A-niveau fag på STX?
ForumindlægGælder reglen stadig, om at man får ganget sit snit med 1,03 hvis man tager 5 A-fag? Jeg har nemlig taget den beslutning om at jeg gerne vil have 5 A-fag engang i 3.G, da jeg tænkte det vil være som en gave at man kan gange sit snit med 1,03. Men det er jo egentlig vildt lidt? Jeg troede det var... -
Tager 2 sekunder
ForumindlægHejsa hvodan siger man på fransk, f.eks.jens' pladsHans'pladsNavn's + plads?????????? -
De intelligente?
ForumindlægHej gymnasieelever- De ambitiøse Hvor meget går i op i prøver- der ikke tæller noget? Læser I ligeså megt op- som I ville gøre til en rigtig eksamen? Eller er det meget normalt at være sådan set ligeglad. Jeg snakker om AT- Men det er også ment generelt -
Differentialligninger
ForumindlægI et af mine mundlige eksamensspørgsmål skal jeg gøre rede for hvad man forstår ved en differentialligning: Ved en differentialligning forstår vi: En ligning hvori der optræder: • En ukendt funktion • Nogle af den ukendte funktions afledede funktioner • Samt andre funktioner Ex... -
vægtning rigtigt udregnet?
ForumindlægHar jeg udregnet dette korrekt eller forkert? Fag - Karakter * vægt = sum Afsætning B - mundtlig 7 * 1,5 = 10,5 Dansk A - skriftlig 4 * 1 = 4 - mundtlig 4 * 1 = 4 Engelsk A - mundtlig 7 * 1 = 7 - skriftlig 10 * 1 = 10 Informationsteknologi C - mundtlig 12 * 0,5 = 6 IØ B - mundtlig 2 * 1,5 = 3 M... -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejJeg skal til matematik årsprøve skriftlig på fredag, og tror at den bedste måde jeg kan træne på er at løse nogle opg.Nogen der kan sig emig hvor jeg kan finde eksempler på eksamens opgaver?Louise
