Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 14581 til 14600 af 14598
-
retning af julefortælling
ForumindlægNogen der vil tage sig tid til rette min tekst her? mest tegnsætning og sådan. på forhånd tak :) December er hjerternes fest, det har de fleste personer hørt flere gange i deres liv. Men er julen noget, alle får glæde af? Er julen noget, alle glæder sig til? Denne fortælling er en historie der ... -
Engelsk rettelse(stil)- skal afleveres imorgen!
ForumindlægJeg går i 9.klasse og har skrevet en stil om en halvkriminel mand. Den er lidt lang, men jeg håbede på, at der var nogen, der lige ville skimme den igennem for fejl, inden den skal afleveres imorgen. Og evt. lige vedlægge kommentar, hvis der er noget fuldkommen usammenhængende. Jeg håber meget I... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej. håber der er nogen der gider se min stil igennem for fejl. Do you fear death? If you had to could you face death? The themes in this story are death and fear. Are you scared of death, because it is one, of few things, you cannot control by yourself? But our main character does it in this s... -
rapporthjælp til blodtype..
ForumindlægHej jeg har lavet en rapport om blodtypebestemmelse.. Det vi skulle skrive om var antigener,antistoffer,blod,blodtransfusion og selve bestemmelsen.. jeg ved ikke om jeg har uddybet mig godt nok og om der er fejl. Kig lige på det og se om rapporten er god. her er linket til rapporten, i trykker... -
Rettelse af stil!:)
ForumindlægHeej, det virker til at man får mere ud af at ligge stilen herind:) Så det gør jeg nu: Står og skal aflevere min sidste stil i engelsk i aften, og det er bare super super vigtigt at jeg får en god karakter for den, da den ellers vil trække min årskarakter ned:( Min lærer jorder mig LATID for små ... -
HJælp til rettelse af TYSK STIL!!!
Forumindlæg<p class="MsoNormal" align="center" style="margin-bottom:0cm;margin-bottom:.0001pt; text-align:center;mso-pagination:none;mso-layout-grid-align:none;text-autospace: none"> <span lang="DE" style="font-size:20.0pt;mso-bidi-font-size:16.0pt; f... -
Vil du rette min engelsk stil?
ForumindlægHej! Jeg har skrevet en engelsk stil, og tænkte på, om der er nogen, der vil kigge lidt på den. Rette stavefejl og komme med noget kritik. Håber der er nogen, der vil hjælpe:) Her er den: Written assignment: Gatsby and the Roaring Twenties The 1920ies in America, known as the Roaring Twenties, wa... -
Argumentationsanalyse
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og laver SRP i øjeblikket, og skal lige nu lave noget argumentationsanalyse af kronikken 'Nej til status quo i Afghanistan' af bl.a. Mogens Lykketoft, og jeg vil så gerne kunne sige, at man kan bruge Toulmin modellen til at analysere denne kronik. Men jeg har v... -
Fjern blanke sider
ForumindlægJeg har nogle problemer, med mit tex, som jeg håber nogen kan svare på. Koden nedenfor burde reproducerer det. Når jeg kører det får jeg to ekstra blanke sider, som ikke burde være der. Hvordan kan jeg fjerne dem? Mvh /Peter \documentclass[a4paper,extrafontsizes,12pt,draft,article]{memoir} \use... -
AT Lord of the Flies
ForumindlægHeey sidder lidt fast, håber der er nogle, som kan hjælpe. Jeg prøver at begrænse mit enme i mit afgørende AT forløb "Rejser – opdagelser, forandringer og ny viden". Jeg har valgt at have om bogen "Lord of the Flies"/"Fluernes Herre" og mangler lidt inspiratio... -
IT-case
ForumindlægTil alle der skal op i IT-Case. Jeg syntes vi skal hjælpe hinanden med at finde relevante problemer i årets it-case eksamen. Derfor har jeg oprettet dette forum hvor vi kan hjælpe hinanden. -
Tre-Faset Usymmetrisk
ForumindlægHej SP har den her opgave, som jeg gerne vil/beder om i kan kigge på og se om der er fejl http://postimg.org/image/yy4vcg3mp/ Info: 3X230/400 Volt, f=50Hz Opgave: 1) En tre-Faset asynkronmotor der trækker en ferskvandspumpe, P2=1KW, virkningsgraden: 0,8, effektfaktor: 0,7 2) En 1 faset mo... -
Tysk aflevering.
ForumindlægHej alle søde og forhåbentlig behjælpelige mennesker her på studieportalen. Jeg har skrevet en tysk stil, men da jeg er rigtig dårlig til tysk, tænkte jeg på om nogle måske havde lyst til lige at læse den igennem og kigge lidt på ordstillingen osv. Den handler om kærlighed (den er noget bras f... -
Problemstilling til magt.
ForumindlægHej. Jeg mangler inspiration til at få lavet en samfundsfag magt synopsis. Jeg har kigget lidt rundt på studienet, men har ikke kunne finde noget som jeg kunne bruge. Spørgsmålene skal helst kunne indgå artiklerne her: Magt Peter Munk Christiansen og Asbjørn Sonne Nørgaard: Demokrati, magt og ... -
Bedøm min fantasy-stil
ForumindlægHer kommer den: Den væg, jeg sad og stirrede intenst på, var lyst gul. Man kunne se, at støvet havde danset let over det gamle tapet, men efterladt det stadigt gult. Det mindede mig om væggene på mit værelse. Malet med år af farverig ... -
Oddervognen
ForumindlægHer kan erhvervcasen 2010 på HHX-2 om "Oddervognen" diskuteres og gode råd kan deles. Held og lykke :) -
Hjælp til analyse af: "My Mother Lived on a Farm in Africa"
ForumindlægHej :) Jeg sidder og prøver at komme i gang med en analyse og fortolkning af "My Mother Lived on a Farm in Africa", og jeg har brug for inspiration. Hvis der er nogen, der på nogen måde kan hjælpe mig i gang med dette, ville jeg sætte stor pris på det. På forhånd tak. Her er teksten: ... -
Case: fur - eksamen 2009
ForumindlægJeg ville lige oprette en lille debat hvor alle os der har om casen fur kan diskutere den.
