Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14681 til 14700 af 22496
-
Bliver
ForumindlægHej Jeg har et problem med at få oversat følgende sætninger: - De bliver gode venner - Pardals far bliver ikke taget til fange I den første har jeg skrevet "son amigos buenos" men det har så vidt jeg ved mere en betydning af "er blevet gode venner", hvilket ikke passer ind... -
Er gymnasiet anderles end skolen
ForumindlægHej Hvordan er det egenligt at være gymnasieelev, altså faglige og socialt? og forringerr man sin eksamesnit fra folkeskolen én eller to karakere ned? -
Hjælp til Jutlandia sangen af Kim Larsen
ForumindlægHej, i digtanalysen skal gå i dybden af sangen. Men forstår ikke det her; Hjemme er jægeren hjemvendt fra jagt og sømanden hjemvendt fra havet.? Skal det forstås som - at mens alle er hjemme og i sikkerhed, så er jutlandia ude i krig i Korea? -
Har VILJEN, men IKKE snittet til at studie Medicin :(
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg vil virkelig gerne læse medicin, men problemmet er mit snit. Jeg går i 2.g, og har et snit på 5,6. Jeg kan umuligt komme i nærheden af et snit på 10 :(. Jeg ved man kan komme ind gennem Kvote 2, men hvad lægger de vægt på..? Jeg har en del erfaringer bl.a. hospital (ren... -
Hjælpppppppppp!!!
ForumindlægHej alle sammen :) vil spørge om hvordan jeg kan ved hvornår jeg skal slutte med -er eller -ere ? og hvornår jeg skal slutte med -ene eller -ende ? og hvornår jeg skal bruge -en eller -et ? og hvornår jeg skal bruge nogle el. nogen og i hvilket sætning sammenhæng? og hvornår jeg skal ligge e til ... -
hold da op mit tysk er blevet rustent 2
ForumindlægJeg lægger lige alle sætningerne ind, og håber, der er en, der vil rette dem og kommentere fejlene, nu da jeg i hvert fald selv har forsøgt først PASSIV 1. Filmen forventes at blive en stor succes. Es wird erwartet, dass der Film ein Groβem Erfolg worden 2. Han blev forbløffet, da han hørte ... -
spansk undervisning i Barcelona
ForumindlægHejsa. Jeg rejser til barcelona i september, hvor jeg vil starte på en skole og lære spansk. Jeg har fået afvide at man kan få SU til dette. Er der nogen der ved noget om det? Vh anne -
Færdighedregning
ForumindlægHver gang jeg er oppe til færdigheds regning får jeg 7, selvom jeg synes det er en nem omgang matematik, og jeg er sikker på jeg sagtens kunne få 10-12 hver gang, hvis ikke hele min krop begynder og ryste og jeg bliver nervøs under prøverne. Har i nogle tips til hvordan jeg kan få styre på m... -
KORT tyskaflevering
ForumindlægHej :) Er der nogen som kan hjælpe mig med at tjekke disse oversættelser igennem.. Jeg er nemlig slet ikke sikker på at det er rigtigt. "Præpositioner der styrer enten akkusativ, dativ eller genitiv. Oversæt følgende sætninger til tysk" 1) Under en operation arbejder lægerne hur... -
Input til valg af B-fag
ForumindlægHejsa, Håber på lidt god input. Jeg har været i gang med at afslutte en HF via online fag. Pga. fejl/forvirring omkring merit, så har jeg fået at vide, at jeg mangler at gennemføre et B-fag. Jeg havde ellers fået at vide jeg nu var jeg færdig. Derfor er jeg ved at kigge på et B-fag jeg kan genn... -
essay
Forumindlæghåber der er nogle der vil rette min engelsk opgave, jeg er ik særlig sikkert mht grammatiken og ordplacieringen.. på forhånd tak.. :)Analysis of “Debbie and Julie”I want to introduce the written exercise with a biography of the author, and give a summary of the story, and write something about t... -
Sidste plzz:-)
ForumindlægHejsa.Hold op hvor jeg er træt, og de er i andre sikkert også.Hopper snart i seng, lige så snart, jeg har fået rettet min sidste TEKST idag, så jeg kan sove i fred og ro:-)1) Nowadays, boys and girls don't really have separate sport. Both sex adore(dyrker) the same sports.I don't that any... -
rette tekst på 250ord
ForumindlægHej, er der en som vil rette de værste fejl i min tekst? Jeg har mange problemer med engelsk så der er nok en del. Jeg beder ikke om at teksten skal skrives ren, men hvis en vil læse den igennem og rette de værste oversættelser/formuleringer, ville det være rigtig dejligt :-) på forhånd mange tak... -
jeg skal skrive 400-500 ord om Georgia Aquarium
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp jeg skal skrive 400-500 ord om Georgia Aquarium jeg har indtil fredag pls hjælp mig her er det jeg har skrevet. Georgia Aquarium Georgia is a fantastic place with many awesome thing to see example world of coca-cola, Atlanta Botanical Garden, Anna Ruby Falls, ... -
12 linjer tekst
ForumindlægUndskyld mit mindre gode engelsk. Er der en, der er venlig og har lyst til lige at kigge den igennem. Dear editor of City Gazette I attended the football match this weekend. I had a shock of seeing flags being burned off , bottles being thrown and all the fights between hooligans. It... -
Tysk oversættelser (hjælp!)
ForumindlægHej. Jeg har noget tysk for til efter vinterferien, og ville lige hører om der er nogen der er rare, at oversætte disse sætninger, da oversættelser ikke er min stærke side. Sætningerne er følgende: 1. Was erfahren wir über Franziskas und Kais schule (dem Goethe- Gymnasium in Hamburg) 3. Was gefäl... -
Ret lille opgave
ForumindlægEn som gider se denne korte engelsk opgave igennem. Den handler om AT Projetet jeg er igang med at skrive/forberede. Hilsen Caroline skal besvare følgende spørgsmål: what is your topic? - why did you choosethis particular topic, what is interesting? what is your focus and what text ... In my AT ... -
B: Tysk, henførende stedord
ForumindlægJeg sidder med en gramatisk øvelse i tysk angående henførende stedord, nogen der lige vil kigge det her igennem hurtigt og skrive hvis der er nogen dumme fejl. 1. Her er brevet, som er kommet i dag. Hier ist der Brief, die heute kam. 2. Hvor er de varer, som vi bestilte i sidste uge. Wo sind die ... -
Engelsk ordstilling 2
ForumindlægHej Jeg har fået en tekst jeg skal oversætter. Jeg vil høre om der er en der lige gider at tjekke det, jeg har lavet indtil videre! Tak! Det danske: Jones er en grim fyr; han ligner en ugle. For tre år siden begyndte jim at spille tennis, men nu har han opgivet det, fordi det tager for met tid ... -
Film
ForumindlægHej Har set filmen "Mickybo and Me", vi skulle så skrive hvad vi tror der vil ske med dem gennem 30år. Har rettet den, men er der nogle der alligevel vil se på den? På forhånd tak I think this happen during this 30 year: The bridge is spear and the Catholics can’t get over to th...
