Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14741 til 14760 af 22496
  • Giver lærerer indvandrere dårligere karakterer?!

    Forumindlæg
    Findes der lærerer der tænker over de giver karakterer?- Ja Er der også lærerer der giver indvandrer dårlige karakter, fordi de er usikker på dem, eller af anden grund?
  • % i øl

    Forumindlæg
    Hvad er alkohol procenten i en øl? bare sådan gennemsnitligt? Og i vin mm. hvis I lige ved det?
  • Elektricitet - Find fem fejl i en tekst.

    Forumindlæg
    Jeg er meget interesseret i at høre jeres bud på følgende lille opgave. Find fem fejl i følgende tekst: Da jeg kom hjem, var der tændt for spændingen overalt. Lyset brændte, radioen spillede, køleskabet brummede og mikrobølgeovnen var gloende varm. Strømforbruget var enormt. Måleren piskede...
  • Angående Gym?

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær?
  • krydsprodukt

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at forstå resultat af et forholdvis enkelt spørgsmål Vedhæftet er både spg og svar. Krydsprodukt af (3i+j) x 12i N*m = -12k N*m En der kan hjælpe med mellem regningen?
  • Tysk :)

    Forumindlæg
    Hej Jeg ikke særlig god til tysk :) Når jeg læser en test, så er det at jeg nogen gange støder ind på så mange ord, som jeg ikke forstår og derved ikke får fat i meningen. I så er dygtige til tysk, har i en måde at grebe sådan en tekst an på, for sådan en som mig....? På forhånd tak
  • Dur-mol tonalitet

    Forumindlæg
    Kan nogen forklare mig hvad det er? Min barokbog bliver ved med at snakke om det men der står bare et det bryder igennem i 1600-tallet og kan bruges til at skabe spænding og afspænding i musikken.
  • Hjælp til matematik søges.

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e...
  • Venstrefløjen og Højrefløjen!

    Forumindlæg
    hvilke partier ligger på venstrefjløjen og hvilke liggerpå højrefløjen? Og hvad betyder dette helt præcist?
  • Skriftlige karakterer...

    Forumindlæg
    De skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre?
  • HJÆLP!!!! bøjning af demander

    Forumindlæg
    hvordan bøjer man "demander# nutid
  • akkusativpronominer!! Hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal erstatte ord i en sætning med akkusativpronominer, fx: "Il regardait souvent sa peinture" og "Vous aimez les tableaux".. Hvordan gør jeg det?
  • Emil Aarestrup "Paa Sneen"

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg går i 2.g og skal lave et tværfagligt projekt om Emil Aarestrup. Jeg vil bare lige høre om der er nogle kloge hoved der evt kan svare mig på dette: Hvor var Emil Aarestrups liv så paradoksalt? Har ladet mig høre det var hans borgerlige liv og digtning det omhandler men uddybning ...
  • Indstilling på et gymnasie

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på, hvor højt et gennemsnit skal være, før man kan live indstillet på et gymnasie
  • Dem/ eller den? -TYYSK ..

    Forumindlæg
    har altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ...
  • Christian 8

    Forumindlæg
    Hej, Christian 8 volder problemer. håber på hjælp. :) Han syn på Gud, Staten og hans egen position? På forhånd tak. Er helt lost.
  • STX Studieretning og gymnasiumvalg

    Forumindlæg
    Hej Alle Til sommer skal jeg videre fra folkeskolen til STX, men desværre jeg problemer med at vælge min studieretningen. Jeg har på det nuværende tidspunkt et karaktergennemsnit på 10,6, og attrår at viderelæse til til medicin på Universitet. Jeg er forvirret omkring A-B-C fag, derfor ønsker...
  • For høje karakterer?

    Forumindlæg
    Vi har alle prøvet at få en karakter, som vi synes var for lav. Men har I nogensinde oplevet det modsatte, dvs. fået en karakter I synes var for høj?
  • Dannelse og Uddannelse

    Forumindlæg
    hvad er forskellen på: dannelse og uddannelse?
  • ''descartes teori''

    Forumindlæg
    hvad mener descartes med at :''sjælen er hævet over alt materielt, og er det eneste som består''. Jeg kan ikke lige forstå det med materielt, og at det består ? ..