Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 14741 til 14760 af 22496
-
Giver lærerer indvandrere dårligere karakterer?!
ForumindlægFindes der lærerer der tænker over de giver karakterer?- Ja Er der også lærerer der giver indvandrer dårlige karakter, fordi de er usikker på dem, eller af anden grund? -
% i øl
ForumindlægHvad er alkohol procenten i en øl? bare sådan gennemsnitligt? Og i vin mm. hvis I lige ved det? -
Elektricitet - Find fem fejl i en tekst.
ForumindlægJeg er meget interesseret i at høre jeres bud på følgende lille opgave. Find fem fejl i følgende tekst: Da jeg kom hjem, var der tændt for spændingen overalt. Lyset brændte, radioen spillede, køleskabet brummede og mikrobølgeovnen var gloende varm. Strømforbruget var enormt. Måleren piskede... -
Angående Gym?
ForumindlægHej, jeg vil gerne lige spørge om noget. Hvis man går i 9.klasse og man skal til gym efter, og man er allerede optaget i gym så er det lige meget med karakterene i eksamen, ikk? Og lige en ting til, hvis man skal optage sig til gym skal man så tage optagelsesprøven? og ved i om den er svær? -
krydsprodukt
ForumindlægJeg har svært ved at forstå resultat af et forholdvis enkelt spørgsmål Vedhæftet er både spg og svar. Krydsprodukt af (3i+j) x 12i N*m = -12k N*m En der kan hjælpe med mellem regningen? -
Tysk :)
ForumindlægHej Jeg ikke særlig god til tysk :) Når jeg læser en test, så er det at jeg nogen gange støder ind på så mange ord, som jeg ikke forstår og derved ikke får fat i meningen. I så er dygtige til tysk, har i en måde at grebe sådan en tekst an på, for sådan en som mig....? På forhånd tak -
Dur-mol tonalitet
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad det er? Min barokbog bliver ved med at snakke om det men der står bare et det bryder igennem i 1600-tallet og kan bruges til at skabe spænding og afspænding i musikken. -
Hjælp til matematik søges.
ForumindlægJeg ved ikke lige, om jeg gør det her rigtigt, googlede lidt frem og tilbage, og fandt så frem til denne side. Men here it goes! Jeg er i gang med HF, hvor jeg har udelukkende kun naturfaglige og matematiske fag det første halve år, og så skal jeg aldrig have det igen! (heldigvis) Dog e... -
Venstrefløjen og Højrefløjen!
Forumindlæghvilke partier ligger på venstrefjløjen og hvilke liggerpå højrefløjen? Og hvad betyder dette helt præcist? -
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
HJÆLP!!!! bøjning af demander
Forumindlæghvordan bøjer man "demander# nutid -
akkusativpronominer!! Hjælp!
ForumindlægJeg skal erstatte ord i en sætning med akkusativpronominer, fx: "Il regardait souvent sa peinture" og "Vous aimez les tableaux".. Hvordan gør jeg det? -
Emil Aarestrup "Paa Sneen"
ForumindlægHejsa, jeg går i 2.g og skal lave et tværfagligt projekt om Emil Aarestrup. Jeg vil bare lige høre om der er nogle kloge hoved der evt kan svare mig på dette: Hvor var Emil Aarestrups liv så paradoksalt? Har ladet mig høre det var hans borgerlige liv og digtning det omhandler men uddybning ... -
Indstilling på et gymnasie
ForumindlægJeg tænkte på, hvor højt et gennemsnit skal være, før man kan live indstillet på et gymnasie -
Dem/ eller den? -TYYSK ..
Forumindlæghar altid svært ved dem eller die, & svært ved, meinem, meinen, meiner, mein usw... Eksempel: Hedder det; Der Buch, Den Buch eller Dem Buch?, Det samme, passe det at det hedder 'Die Tür' (Den dør) . Hvis ja -hvorfor sætter man 'die' foran en dør, når 'die' er hunkøn ? .. ... -
Christian 8
ForumindlægHej, Christian 8 volder problemer. håber på hjælp. :) Han syn på Gud, Staten og hans egen position? På forhånd tak. Er helt lost. -
STX Studieretning og gymnasiumvalg
ForumindlægHej Alle Til sommer skal jeg videre fra folkeskolen til STX, men desværre jeg problemer med at vælge min studieretningen. Jeg har på det nuværende tidspunkt et karaktergennemsnit på 10,6, og attrår at viderelæse til til medicin på Universitet. Jeg er forvirret omkring A-B-C fag, derfor ønsker... -
For høje karakterer?
ForumindlægVi har alle prøvet at få en karakter, som vi synes var for lav. Men har I nogensinde oplevet det modsatte, dvs. fået en karakter I synes var for høj? -
Dannelse og Uddannelse
Forumindlæghvad er forskellen på: dannelse og uddannelse? -
''descartes teori''
Forumindlæghvad mener descartes med at :''sjælen er hævet over alt materielt, og er det eneste som består''. Jeg kan ikke lige forstå det med materielt, og at det består ? ..
