Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15021 til 15040 af 25907
-
hooligans!
Forumindlægheej er igang med at skrive en opgave om hooligangs, så vil høre om i har noget gode sider? -
oplæg rettelse
ForumindlægWhy did I choose this topic ? I chose this topic because it is something that interests me and because it is an experience that will never be forgotten. This topic interests me because the apartheid system was an evil system and I cannot understand why the whites started such a syste... -
Gymnasie forberedelser
ForumindlægHej:-) Jeg skal starte på HF her efter sommerferien, og jeg er så småt igang med at forberede mig selv lidt. Jeg vil egentlig bare spørge om der er nogen der går på HF der kan sige ca. Hvor mange lektier man får for, og om det er dag til dags lektier, eller om det er afleveringer? Hvor lange er... -
Energi- hvad er det?
ForumindlægHvad er energi? -
Hvad skal jeg vælge næste år?
ForumindlægHej, Jeg skal om 2 uger vælge hvilket gymnasium jeg skal på næste år. Jeg er stadig meget i tvivl. Jeg står mellem at vælge Niels Brock Det internationale gymnasium eller Zahles gymnasium. Jeg er meget ambiøs og vil gerne gå på et gymnasium hvor der er meget faglighed men på samme tid godt socia... -
sygeeksamen 2009
ForumindlægHej alle. jeg vil spørge om der er nogen herinde der har lavet den dansk stil, som folk fik til sygeeksamen i 2009. Hvis nogen har den, så vil jeg meget gerne se den og læse den igennem. på forhånd tak. (stx) andreas -
oversættelse - hjælp det haster
ForumindlægHej. Jge sidder med en eksamens tekst og kan ikke komme videre. Er der en der vil være så sød at oversætte følgende: Fatiha vient de terminer de laver de sol. La radio diffuse une leçon d'échecs á laquelle elle ne prête aucune attention. Elle s'arrête de faire le ménage, va s'asseoi... -
Totalreflektion
ForumindlægHej, er der nogen der ved hvad totalreflektion er. Har selv fundet mere, men kan man ikke tilføje mere?: Hvis det er tilfældet, vil der ske totalrefleksion, dvs. fuldstændig refleksion, når indfaldsvinklen er tilstrækkelig stor. -
Eksamen - hvad må man have med?
ForumindlægJeg har lige et lille spørgsmål vedrørende Old-eksamen. Man må jo have alt med ind til selve forberedelsen, men hvad må man egentlig have med til selve eksamen? Må man kun have de noter med man har skrevet i forberedelseslokalet, eller må man også tage alt med der? -
første eller andenhånds?
ForumindlægHej. Jeg skal op og trække i dag, og ville lige høre hvad er det der karakterisere disse kriterier indenfor kilde kritik? • Første og andenhånds kilder • Primære og sekundære kilder • Private og institutionelle kilder • Hemmelige og offentlige kilder • Levninger og beretninger Jeg håber at der... -
D-day
ForumindlægHej . Jeg vil gerne vide hvad D-day var under 2. Verdenskrig? skal vide hvad det betyder og hvad der skete den dag. -
oversættelse
Forumindlægher husband, Constable William McGrath, had come upon two men booby-trapping a car. They'd fled at his challenge, and he , knowing the danger, had tried to push the car clear of the street. I know, she replied and recoiled as he knelt to shout in her face, that's rubbish! it's.. it... -
Chasing pavements
ForumindlægHvad betyder udtrykket "chasing pavements" når man altså ikke tager det bogstaveligt? -
Reformelever får det svært på universitetet
Forumindlæg"Nu kommer reformstudenterne": http://universitetsavisen.ku.dk/dokument9/nyhedsarkiv/2008/dokument76/ Kort sagt er artiklens pointe, at reformeleverne får det sværere fagligt, fordi de nye fag (AT) og den nye struktur i gymnasiet gør, at tværfagligheden stiger på bekostningen af faglig... -
Hjælp!!
ForumindlægJeg skal skrive om menneskerettigheder i kina, ved ikke hvad jeg skal skrive??? Kan ikke finde noget på nettet. -
Jordskælv
ForumindlægHvad er kontinentalplader og hvordan kan varme flytte kontinenter? Det har tit tænkt over, og håber at en af jer har et svar på mit spørgsmål. -
Sprogrejse med EF
ForumindlægJeg vil gerne på sprogrejse med EF den her sommer til Eggland. Jeg ville gerne vide om nogle af jer havde erfaringer med EF? Er der andre organisationer i kan anbefale? -
Matematik C til bachelor i sprog
ForumindlægHej folkens Jeg har kun matematik C fra gymnasiet. Er det muligt at blive optaget på en bachelor i et sprogfag med matematik på C niveau? Eller er B et minimumskrav? -
Større Skriftlig opgave
Forumindlæger det en dum ide at bruge wikipedia som en af sine kilder? -
Crispr/ Cas9 teknologi
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med hvad er CRISPR/Cas9 teknologi og hvordan det virker. Håber der er nogen, der kan hjælpe mig. Det er meget vigtigt at jeg har styrer på det.
