Søgning på: radioaktivitet forsøg. Resultater: 15021 til 15040 af 17507
-
Uddannelse
ForumindlægHejsa!Det her lyder som et rigtig dumt spørgsmål i dette forum, men det er det eneste jeg lige kender der har med skole at gøre!Nå,men det er fordi jeg er færdig med HHx her til sommer(forhåbentligt), men aner så at sige ikke, hvad jeg skal gi mig til bagefter. Har ingen anelse, det er bestemt ik... -
Idéer/forslag til studieportalen og brugerne!
ForumindlægJeg har lige et par idéer/forslag...1: Jeg synes det er en go' idé med emner som "Er DK det næste mål?", så man kan diskuttere lidt inde på dette forum. Derfor vil jeg opfordre folk til at skrive noget, hvis de har noget kontroversielt de gerne vil diskutere eller vide noget mere om... -
Hjælp til basal trigonometri
ForumindlægHvordan løser jeg opgaven på vedhæftet billede. a) Bestem teltes højde BC og Bestem længden af siden AB b) Bestem vinke E i trekant DEF. - Kan det passe at vinkel e er 45 grader? På forhånd tak for hjælpen. -
Hvor meget bør samfundet bestemme?
ForumindlægJeg skal til at skrive et debatindlæg om hvor meget samnfundet bør styre vores liv? Jeg synes det er lidt svært at komme igang, og det kunne være fedt hvis vi kunne få en debat igang herinde.. ;) Hvad synes i samfundet skal bestemme over os? -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
Superstudent?
ForumindlægHej. Jeg er interesseret i nogle facts omkring superstudenter ad matematisk linje på alment gymnasium. Umiddelbart har jeg ikke kunne finde noget brugbar statistik e.lign. her i forummet eller andetsteds.For det første:Hvor mange studenter om året har et gennesnit på den pæne side af 10? Hvor man... -
3.G-opgaven
Forumindlæg3.g'ere.. Kom nu, hvad har i tænkt jer at skrive om - og i hvlke fag - i årets større skriftlige opgave i 3.g??Tror selv jeg vælger engelsk.. men skal man så ik bare læse en roman og analysere den så?? ;-/PEACE -
Julius Cæsar - hvem er morderne?
ForumindlægHej.. jeg har hermed en opgave som består af flere opgaver.. men en lille ting driller... jeg har søgt og læst alt mulige steder om ham man intet fandt om hans mordere.. kan i hjælpe eller vise mig et sted hvor der står om hans mord? på forhånd tak! -
Hvad kan det skyldes at selvmordsraten er så høj i Danmark?
ForumindlægLæs emne :) -
Bestemte integraler
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ud af følgende to bestemte integraler: og Har prøvet at anvende integration med substitution, men jeg kommer ikke rigtig nogle vejne. Håber, at det der en, som vil hjælpe. På forhånd tak -
Fransk - om grammatik
ForumindlægHej, jeg er i tvivl om det personbøjede udsagnsord skal til sidst i denne sætning:Han vil tage dem hen til bilen."Il veut que les dans l'auto mantent""Il veut que les mantent dans l'auto"Den første sætning synes jeg lyder mere rigtig - men er det det? -
SSO . HJÆLP
ForumindlægJeg mangler inspiration til i morgen, hvor jeg skal ha valgt mit emne. Jeg er på helt bar bund! Hvad skal jeg vælge?Af fag har jeg at vælge imellem: Historie (Hvis det kan undgåes!)Dansk (skal det ikke være!)Fransk (ville være perfekt)Meget hurtig brainstorm, samt nogle af mine interesser:BilerMa... -
SSO- omfang
ForumindlægJeg har læst at SSO skal fylde omkring 15 sider...Men er minimum ikke 12 sider? vil bare li være sikker... -
Stamfunktion og logaritme
ForumindlægHej nogen der er venlige og kan hjælpe med disse to små opgaver, og helst med alle mellemregninger så jeg kan følge med. Tak på forhånd. -
differentialligning
ForumindlægEn funktion f er løsning til diff.ligningendy/dx = (y/ln(y))*(x+2) , y > 1, og grafen for f går gennem punktet P(2,e).- Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P- Bestem forskrift og definitionsmængde for f.Nogle der kan give en hurtig løsningsmulighed -
Irak krigen!
ForumindlægHej!Jeg har nogle spørgsmål angående Irak krigen:Er der nogen der kunne fortælle mig USA´s begrundelse for at gå ind i Irak krigen?Hvilke fordele og ulemper er der ved at gå ind i Irak krigen?Hvis der nogle der har nogle bud, el. nogle gåde links/internetsider vil det glæde mig at høre fra jer!Hi... -
disneyland
ForumindlægOvervejer at søge job i Disneyland.Men nogen her der har prøvet det eller kender andre der har.Er i tvivl om hvorvidt mine franskkundskaber (fik 10 i begynder fransk) er gode nok til at klare mig samt om jobbet egentlig ikke bare er et LORTEJOB og hvor oplevelsen ikke vejer det op -
Alkohol
ForumindlægHej. Jeg er ved at kigge på et journalforsøg jeg lavede for nogle måneder siden. Det handler om, at vi fik givet 3 alkoholer navngivet til A, B og C og vi havde fået fortalt, hvad de alle tre hed (propan-1-ol, propan-2-ol og 2-methylpropan-2-ol), Altså, en primær, sekundær og en tertiær alkohol,... -
Funktionfamilies toppunkt
Forumindlæggt(x)=tx^2-2tx-3Hvordan bestemmer jeg t så gt har toppunkt i (1,-1)? -
ekstemporaltekst til spansk eksamen. Gode råd søges!!
ForumindlægHej..Jeg skal til eksamen i spansk til sommer.. Er rigtig nervøs. Jeg er ikke god til at gå til eksamen, går fuldstændig i baglås. Men egentlig synes jeg at jeg har fint nok styr på de tekster der bliver opgivet til eksamen. Mit problem er virkelig ekstemporalteksten. Er der ik nogen der kender e...
