Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15161 til 15180 af 321608
  • Eksistentialisme - Kierkegaard

    Forumindlæg
    Ville bare høre om der ikke er nogen, der kan fortælld mig om følgende om Kierkegaards religøsitet er korrekt!? og besvare mine spørgsmål?Mener han at man bare skal væe åben og stole på Gud - så skal Gud nok tilføje noget mening til éns liv, eller hvad? Hvorfor mener K ikke, at man har krav på l...
  • hjælp mig tak....

    Forumindlæg
    Hej det er brøker og det er bland tal og jeg kan ikke rigtigt find ud af det jeg håber at i kan hjælp mig tak på forhånd... jeg har prøvet men det lykkedes ikke .
  • Grænseværdi

    Forumindlæg
    Hej Hvordan findes grænseværdien til følgende brøk: Er der tale om en sammensat funktion eller?
  • ultra kort oversættelse!

    Forumindlæg
    her er den danske del:De fleste voksne søger i deres fritid det, de savner på arbejdspladsen, ro, afslapning og tryghed, forståelse og kærlighed. Det søger de først og fremmest i familien.deres børn oplever imidlertid familien på en helt anden måde: for dem er familien eet sted, hvor de til stadi...
  • Analyse af Who are teh millenials and The greatest generation, here`s three more cheers for millenials

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe med analyse/essay af Who are the millenials and The greatest generation here`s three more cheers for millenials. Jeg har lavet summary af Who are the millenials. Opgaven lyder: Write a short analytical essay (at least 300 words) of both text, You must focus on ...
  • hjælp kemalisme

    Forumindlæg
    er der nogen der kan forklare mig hvad kemalisme er ? og give mig en sammenhæng med kemalisme igennem samfundsfag,historie og religion ? det er til en synopsis opgave OM TYRKIET og har emnet KEMALISME og står på bar bund så håber i kan hjælpe mig på forhånd tak
  • Politisk udspil

    Forumindlæg
    Man kan godt forbedre velfærden og sænke skatten samtidig. Det viser mit politiske udspil: VELFÆRDSFORBEDR­INGER: 1) Gratis offentlig transport (10 milliarder) 2) Gratis tandlæge (4 milliarder) 3) Gratis vuggestue og børnehave (5 milliarder) 4) Gratis mad i vuggestue, børnehave, skole og ung...
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er grundmængden (G) for denne ligning: (2/x-3)-(3-x/x+1) = 11/x^2+1 = G = Alle reele tal (R)\{3,-1 og mangler den sidste?} Det må være ud fra disse ligninger: x-3=0, x+1=0 og den sidste som jeg ikke kan finde ud af, hvad giver den, hvis det er: x^2+1=0 Og er det ellers rigtigt?
  • SSO - den komplekse eksponentialfunktion

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive SSO om komplekse tal og skal løse ligningen: e^(z)=4+i Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg kan ikke komme videre. Og jeg skal snart aflevere. På forhånd tak.
  • nirvana=livshjulet

    Forumindlæg
    hej vil lige høre, er livshjulet kaldes det samme som nirvana, men bare nirvana på buddisme. hvad bruger man nirvana til?
  • diskutere hvilke fordele og ulemper der er ved kønnet formering med henblik på dannelsen af nye arter

    Forumindlæg
    hej søde menneske! kan i svare på denne spørgsmål. Jeg forstår ikke mening med det tak på forhånd diskutere hvilke fordele og ulemper der er ved kønnet formering med henblik på dannelsen af nye arter???
  • Dannelse af naturgas, kul og olie. HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker :-) Jeg har fået et spørgsmål, som lyder følgende; Hvad er forskellen på dannelsen af kul, olie og naturgas? Håber nogen kan hjælpe mig. Fortsat en god weekend :)
  • Aflevering om Lyrik

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en aflevering den her uge i Dansk, og der er et af spørgsmålene jeg bare ikke kan få til at svare på. spørgsmålet er som følger "Hvad kan lyrisk digting gøre for individet og samfundet?" Håber der er nogen der kan svare på det for mig! Tusind Tak!!
  • Hvad er det?

    Forumindlæg
    Billede vedhæftet. Det er i forbindelse med en rapport om fotosyntese og respiration. Hvordan forklarer jeg billedet - kan nemlig ikke se, hvad der er at forklare. Har det noget med ilt at gøre? Jeg er virkelig lost her, kan slet ikke se meningen i det? V Håber nogen kan hjælpe. Tak.
  • Division

    Forumindlæg
    (p-q) / (q-p) lyder ganske enkelt, men kan ikke huske hvordan man regner det ud!
  • Beregninger i samfundsfag?

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan laver man beregninger i samfundsfag? Hvis man f.eks. får opgivet, at 72 % af socialdemokraternes vælgere mener, at man skal sætte skatterne op, hvorimod kun 43 % af alle mener, at man skal sætte skatterne op. Kan man lave beregninger ud fra de opgivede tal?
  • Inkommensurabilitet og konvergente talfølger

    Forumindlæg
    Hej alle! Håber der er nogen der vil hjælpe mig med nogle enkelte spørgsmål: - Er inkommensurable tal (eller inkommensurabilitet) blot et andet navn for irrationale tal? - Og endnu et: Jeg sidder og skriver SRP om kommensurabilitet og inkommensurabilitet. Min vejleder vil gerne have, for a...
  • While loop og uligheder

    Forumindlæg
    Hej Jeg har ofte set folk bruge uligheder med bestemte tal, når de anvender loops. fx. hvorfor bruges tallene <1 og ==-1 i første eksempel og ikke nogle andre tal? Og hvorfor bruges ==0 og ~=2 i andet eksempel ?
  • Euclid's udvidede GCD formel

    Forumindlæg
    Hej alle!!Jeg har et spørgsmål som er ved at drive mig til vandvid .... Jeg sidder i øjeblikket og leger med modulær aritmetik, og er kommet til Euclid's udvidede formel. Og her sidder jeg uhjælpeligt fast ....Eksempel:(X*3) mod 460 = 1 bliver tilX = 460/3 = -153 + 460 = 307(307*3) mod 460 = ...
  • Boksplot

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke huske hvordan man finder øvre kvartil, nedre kvartil osv, når man skal lave boksplot over nogle data, nogen der kan hjælpe mig? Eventuelt hvordan man kan beregne det vha. et CAS værktøj? På forhånd tak :)