Søgning på: analyse af vædderen. Resultater: 15261 til 15280 af 23785
-
Værdikæden
ForumindlægHej er der nogen som har lavet en opgave / projekt om værdikæde til en virksomhed.. hvis i har vil ikke nok sende dokumentet til mig -
Hvad er Kasus?
ForumindlægHej allesammen:-) Min veninde, og jeg skal lave en film, om kasus. Vi har ledt overalt på nettet, men har ikke rigtig fundet, noget rigtigt svar. (Alle spørgamålene er omkring 'Kasus') Hvad er Kasus? Hvad bruger man det til? Hvad er en sætningsanalyse? Hvordan laver man en sætning... -
Lavt gennemsnit og vil gerne på Uni og læse Ingeniør
ForumindlægHej jeg vil gerne læse til ingeniør i 2015. Jeg har kæmpet med at bestå de specifikke adgangskrav og burde være kvalificeret i den vinkel. Men nu har de lavet nye regler igen til det studie jeg vil læse hvor fra 2015 optagelse vil være adgangsbegrænsning hvor der bliver kigget på gennemsnittet. M... -
Søger en, der kan kigge og bedømme min SRP opgave (please, vær sød at hjælpe)
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne finde en, der gider at se på min srp opgave omkring kolera i London (mat A og historie A) Grunden til det er jeg er så bange for at jeg bliver opdaget i at have snydt, da jeg har brugt en anden opgave til 'insipration' Jeg henviser til min forrige tråd som kan se... -
Vil det betale sig at gennemgå alt inden 2.g?
ForumindlægHej SP! Nu når jeg skal i 2.g så tænker jeg lidt på om hvor smart det vil være at udnytte den sidste del af ferien for at gennemgå alt undervisning jeg har haft, for at have 110% styr på alt og kunne begreber osv. udenad. Men hvor meget vil man reelt kunne bruge, når nu undervisningen udvikler si... -
Hjælp til rapport!
ForumindlægHej jeg skal lave en rapport -
Dansk
ForumindlægNogle der kan fortælle, hvad forskellen er neutrolisme og romantisme? -
enhedscirklen
ForumindlægEr der nogen der tilfældigvis lægger inde med en fem siders beskrivelse af enhedscirklen? -
sammenhængen mellem det gyldne snit og fibonacci tal
ForumindlægNogen der ved noget om sammenhængen mellem det gyldne snit og fibonacci tal. I fagene Mat A og Det gyldne snit. Jeg har skrevet det med, at hvis man dividere to fibonacci-tal kommer man tættere på 1,618 altså det gyldne snit. -
integralligning
Forumindlægog y(0) = 0. Kan nogen forklare hvorfor følgende holder?: -
Er følgende bevis korrekt
ForumindlægHej SP Jeg sad lige og kiggede på det vedhæftet bevis, men er det korrekt (overordnet)? -
Spørgsmål til bevis om kvotientkriterie
Forumindlæghej jeg har vedhæftet en et bevis, hvor jeg er i tvivlerne om stederne, der er markeret med en sort firkant er det muligt, der er en der kan uddybde samt forklare, hvorfor "det er sandt" Takker -
gode råd til hvordan man starter en opgave
ForumindlægHej Jeg læser til SOSU-assistent og er snart færdig. Jeg skal forbedrede mig til mundligt eksamen. Jeg har bruge for hjælp til hvordan jeg kan starte min opgave.. jeg har mange ideer man mangler et skub til at starte.. Jeg har valgt at skrive om demens --> Alzheimer Hvis der er nogen der ... -
Den mystiske sag om hunden i natten
ForumindlægHej venner Har nogen af jer der har skrevet om romanen Den mystiske sag om hunden i natten i fagene dansk og matematik, som vil hjælpe mig med ideer, da jeg har valgt at skrive om det i min SRP. Hvad havde i inddraget i opgaven? Af dansk og matematik? Og hvis du har lavet den må jeg så se ... -
Har fået en forsmag på differentialligninger
ForumindlægHej, Hvis løsningen til en ligningen er et tal der er 1.koordinat til et punkt, hvad kan man så sige om løsningen til en diff-ligning, der så er en funktion? Kan man sige noget om løsningen uden at diff-ligningen er løst? Jeg ved f'(x) er differentialkvotienten / hældningen for en tangent.... -
Grobe Stiche
ForumindlægHej alle Vil i være søde og læse dette jeg har skrevet og rette min grammatik? Det ville bare være super:) 1. PRÄSENTATION: Präsentiere das Plakat in Hüben und drüben Seite 66 Der Künstler von dem Plakat in Hüben und drüben auf Seite 66 ist Verena Postweiler. Sie studiert Grafikdesign in B... -
Essay (korrekt)?
ForumindlægHej. Jeg har skrevet et analyserede essay om en novelle, vi i engelsk har læst. Jeg tænkte, om nogen mon hurtigt vil tage et kig på en lille del af det, jeg har skrevet ift. ordsætning særligt, da jeg ofte har problemer med dette. På forhånd tak. Det jeg er i tvivl om er følgende: “An importa... -
engelsk opgave
Forumindlæghalløj alle sammen! jeg sidder her og skriver en opgave om vækst og mikroorganismer, og den skal indeholde en engelsk resume af opgaven på ca. 20 linjer. håber nogle af jer vil se den igennem og rette de værste fejl..PLZ.. Abstract: The purpose of this study is to investigate which kinds off ... -
Twilight. -muligt SSO emne?
ForumindlægJeg står og skal vælge et SSO emne inden fredag, hvor deadlinen udløber. Jeg har ikke haft en lang række idéer, men en af idéerne var måske at skrive om Twilight. -altså bogen (bøgerne) -ikke filmen. Jeg skal skrive SSO i engelsk. Havde lidt forestillet mig, at man kunne skrive om vampyrens udv... -
Et kort digt! Tove Ditlevsen
ForumindlægSå Tag Mit Hjerte Så tag mit hjerte i dine hænder men tag det varsomt og tag det blidt det røde hjerte - nu er det dit. Det slår så roligt, det slår så dæmpet for det har elsket og det har lidt nu er det stille - nu er det dit. Og det kan såres og den kan segne og det kan glemme og glemme tit, me...
