Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15301 til 15320 af 42938
-
Spuck vor ihr aus..
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til tysk eksamen i morgen og har i dag trukket teksten "spuck vor ihr aus" af Günter görlich. Ville høre om der er nogle der kender teksten, og som kunne fortælle mig hvad den helt præcis handler om?.. Håber I kommer med nogle bud.. -
Elevtid -> tid man faktisk bruger
ForumindlægHvis ens skole bruger Lectio (en hjemmeside til skemaer, fraværsindberetning, karakterer, opgaver, forældrekonsultationer etc.) kan man se, hvilke opgaver man har fået for, og hvor kang tid man skal bruge til den - de, der står under elevtid.Men ofte bruger jeg meget længere tid til en opgave end... -
DIO powerpoint - Indvandring
ForumindlægHejsa! Jeg skal i morgen op til en øve eksamen i DIO med mit emne, Indvandring af Danmark siden 1960'erne. Jeg er derved meget i tvivl om hvilke slides jeg burde lave, da der er så mange forskellige hos de andre, samt nettet har ikke decideret de store eksempler. Nogen hjælp at hente? Mvh -
Odontologi
ForumindlægHej Jeg starter på odontologi studiet til slut august. Og mine spørgsmål er: 1. Kender I sidder for odontologi studerende hvor der sælges brugte bøger? 2. Er der nogen Facebook grupper/ sidder for odontologi studerende? 3. Ved I hvordan en eksamen på odontologi foregår? Altså eksamens formen osv... -
Beviser
ForumindlægHejJeg går i 1.g.Skal op til mundtlig matematik på tirsdag.Nogle som kan fortæller mig hvilke beviser man kan tage op i trigometri. -
terminsprøve(imorgen) _ vil have repons
ForumindlægHej er der ikke en der vil være sød at give repons eller hvad jeg skal gøre bedre. Skal op i mundtlig dansk imorgen, men skal først der ind kl. 13'' -
Fermats sidste sætning og Sophie germain
ForumindlægNogen som har skrevet om Fermats sidste sætning eller Sophie Germain (fransk matematiker)? er nemlig igang med min SRP opgave og kunne godt bruge lidt inspiration:) -
fortolkning
ForumindlægDøden er ikke veninden kommer aldrig tilbage fra sin rejse væk fra Metro Nord, [1] væk væk, døden er ikke sølv og turkis [2] sejlende bort fra fascinationens [3] opløste krop døden er ikke at styrte på gaden blandt dem der bukk... -
historier lærere
ForumindlægHej alle. Kender i en god historie lærer der kan hjælpe en under en 24-timers eksamen på stx som i kan anbefale? -
Tal
ForumindlægHej jeg skal fremlægge i morgen i fransk og skal have styr på tallene. Er der nogle der vil hjælpe med at skrive hvordan tallet er. ligesom 5 skrives fem, så vil jeg godt vide hvordan man skriver følgende årstal: 1830 1912 1956 1944 tak på forhånd. -
Ingen karakterer i rapporter?
ForumindlægHejVi har lige fået ny lærer i fysik, da vores lærer gik på barsel.Vi har lige lavet og afleveret vores første rapport, opbygget efter et forsøg om den specifikke varmekapacitet.Iflg. vores nye lærer får man ikke karakterer for rapporter, da de skal bruges til eksamen. De bliver kun godkendt elle... -
Hurtigt spørgsmål! Synopsis
ForumindlægHej SP! Jeg er virkelig på den!! Jeg hr eksamen i morgen i min synopsis men ved ikke hvordan jeg skal fremlægge den. 1. indledning, 2. Problemformulering, 3. problemstilling( svar på det spørgsmål jeg har + dansk delen analysen af avisartikel. 4. metoder. ?? Er det ik sådan man skal gør ???? Skal... -
kost, fordøjelse og motion.
ForumindlægHej, jeg er igang med en 24 timers eksamen og har trukket emnet kost, fordøjelse og motion.. Jeg har besvær med en af mine problemstillinger der lyder således: Forklar hvad der sker gennem fordøjelseskanalen med de forskellige kulhydrater, der er i en rugbrødsmad med marmelade. Er der nogen der ... -
differantial ligninger
ForumindlægHej :) har rigtig mange problemer med følgende opgave og skal til eksamen imorgen 9. Differentialligninger kx Bevis at f (x) = c ⋅ e er den fuldstændige løsning til differentialligningen f '(x) = k ⋅ f (x). Håber i kan hjælpe!! :D -
Forberedelse + noter??
ForumindlægHej Jeg vil gerne allerede nu begynde at forberede lidt til min eksamen så jeg kan blive klar. Problemet er dog at jeg ikke helt ved hvordan. Føler ikke at skolen giver mig nok, så kender i nogle gode hjemmesider/bøger/yt-videoer eller sådan noget som kan hjælpe mig? Måske evt. nogle andre gode... -
Hvad er det i glas der gør at de reflektere lys etc.
ForumindlægGoddag alle sammen. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er i glas der gør at det kan reflektere billeder lys osv. Grundet til dette er at ejg skal op til fysik eksammen og kunne godt tænke mig undervejs i eksammenen at fremvise dette forsøg http://www.fysikbasen.dk/index.php?page=Vis&id=35 ... -
Fordøjelsessystemet: Proteiner&stivelse HJÆLP
ForumindlægHeey Alle :) Jeg er igaang med at læse op til eksamen og jeg stødte på et problem: gøre rede for stivelse og proteiners nedbrydning og optagelse i fordøjelsessystemet og diskutere hvilken betydning kostsammensætningen har for fordøjelsen og sundhedstilstanden fx hvilken betydning har kostfibre fo... -
Bestået eller dumpet?
ForumindlægHej :) Jeg har et gennemsnit på 2.9 i øjeblikket, og skal op til min sidste eksamen imorgen. MEN er der mulighed for at jeg ikke bliver student hvis jeg får 00 i Psykologi på B niveau? altså, kan jeg ryge 0,9 karakterer ned ved at få 00 (Jeg har fået 4 i årskarakter) -
FYSIK C øvelse
Forumindlæghej jeg håber der nogen der kan hæjlpe mig skal til fysik eksamen imorgen og jeg har lavet power point og er næsten klar de enste der mangler er at jeg mangler at jeg skal snakke om øvelse som jeg har ikke været med til at lave hvordan skal jeg komme ind på på forsøget som er bestemmelse af l... -
Oversættelse
ForumindlægEr der nogle der er sådan ok gode til fransk som kunne tænkte sig at oversætte denne (nedenstående) tekst, jeg er sådan ret meget på røven.. jeg kan sige hej, farvel og vu le vu cuche avec moi ce soir - that's it! Multikulturelle og raceblandede: I starten af filmen hører vi nogle af F...
