Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15321 til 15340 af 48931
-
Læse op til HTX start :)
ForumindlægHejsa :) Jeg starter på HTX her efter sommerferien, og vil gerne holde min hjerne super skarp :P Men hvad kan jeg forvente at møde i det halvårige startforløb? Jeg vil være lykkelig (virkelig lykkelig), hvis nogle har nogle gamle opgaver fra 1.g, fag er ligegyldigt :D På forhånd tak :) -
Et lille referat. plzz kan nogen hjælpe?
ForumindlægHej :) Plzz kan nogen hjælpe mig at lave et lille referat af teksten som står nedenfor?? jeg har virkelig brug for nogen hjælp!\n\nMathe-Mayer dagegen hat Christoph nur kühl betrachtet und gemeint: “ Schade, Zumbeck, dass Sie Ihre Energien so einsteitig aktivieren.”\nDas hält man doch nicht aus.\... -
Solsystemet
ForumindlægNogen der vil rette min fysik rapport??Meningen med solsystemetJeg har om solsystemet og jeg vil dykke mig ind i hvad mening med det hele er. Først vil jeg starte med at fortælle, at hvad der ville ske hvis jordens akse var lodret på ekliptika og hvorfor det bliver dag og nat. Til allersidst vil ... -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak.. -
Styreformer
ForumindlægHejJeg skal op i historie i morgen, og min store svaghed er det her med opbygningen af de forskellige styreformer, er der nogen der har gode, korte overskuelige noter, der beskriver der forskellige styreformer og deres magtdeling?Kommunisme, Fascisme, Styret i USA, NazismeHåber på hjælpLouise -
gæt en gåde..
Forumindlæghey..ved ik rigtig hvad jeg skal foretage mig men jeg vil lade jer gætte min gåde..hvad er det som er større end Gud?og er ondere end djævelen?de fattige har det, de rige mangler detog hvis du spiser det, dør du..hvad er det?? -
digt
Forumindlæghej der ude jeg sidder og skal analysere en digte og jeg skal forklar hvorfor forfatteren har skrevet et digt om emnet i stedet for en novelle eller en avisartikel ? tak -
Klagebrev SRP
ForumindlægHej! Jeg skal skrive et klagebrev over min SRP. Vil høre om nogen ligger inde med et eksempel, så jeg kan få en idé om, hvordan den skal udformes. Mvh. -
Karakterræs
ForumindlægTil jer der går i gymnasiet eller har gået! Under jeres skolegang bestemte i jer så for et karaktersnit, som I ville prøve at opnå? Enhver forsøger vel at få høje karakterer, men hvilke tal sigter i efter og hvorfor og på hvilken måde regner du med at opnå det snit? -
hjælp til at oversætte
ForumindlægHej.. er der nogen som gider at hjælpe med oversætte denne oversættelse.. på forhånd tak Han var sikker på, hvad han ville, mens hun på den anden side ønskede mere tid til nøjere overveje sagen. Igen og igen hævdede han, at han efter moden overvejelse havde fundet en løsning, som også hun uden ... -
Homo Faber!!
Forumindlæger der nogen, som har nogle homo faber noter liggende! ville meget gerne ha' fingrene i dem(: på forhånd tak! -
Køb af bøger!
ForumindlægHej, jeg skal starte på finansøkonom uddannelsen oppe i Hobro meget snart og har fra skolen fået tilsendt en vejledende bogliste som giver mig en oversigt over hvilke bøger jeg skal have fat i.. Men det er jo r.. dyrt!! Nogen der ved hvor man kan få fat i disse bøger brugte eller billigere som ny... -
studieliv med 12 taller
ForumindlægHej Hvordan opnår man igennem studiet at få 12 taller. Hårdt arbejde , lektielæsning og ingenfravær, er vigtige,hvad man kan gøre for at øge karakteren især i matematik og fysik. Jeg har brug for konstruktive forslag. Mvh Nalle -
Velfrærdsstat
ForumindlægHvornår blev den dansk velfærdsstat dannet? (Gerne begrund hvorfor). På forhånd tak. -
Kan karaktere forbedres meget på et år?
ForumindlægOverskriften siger lidt sig selv :) Jeg har et snit på omkring 7 efter den nye skala, men har ambitioner om at havne omkring 8,5 eller over, tror i at det er muligt ? -
Folkeskolelærer
ForumindlægHvad tænker i på, når i tænker tilbage på jeres lærer i folkeskolen? -
Stress -> Biologi og Samfundsfag
ForumindlægHej Jeg har tænkt på at skrive om stress i et fremtidigt perspektiv. Herunder havde jeg forstillet mig at vælge biologi og Samfundsfag. Er dog kommet i tvivl om emnet er godt og den samfundsfaglige del vil være fyldestgørende nok. Hvis i har en kommentar til emnet, fagene i forbindelse med emnet ... -
Thomas' Bosheit - er det rigtigt?
ForumindlægHej Det siger sig selv. Thomas' Bosheit, lyder det rigtigt? - Thomas' ondskab. -
Tandlæge - kvote 2 - EMERGENCY
ForumindlægHey there.. Jeg har lige fået at vide, at den sidste ansøgningsfrist for kvote 2 er d. 15. marts, det er jo meget snart, såå er lidt stresset.. Lige nu er jeg i gang med 3.g, men vil super meget gerne læse til tandlæge i det næste år. MEN, jeg ved, at jeg ikke har snittet til det, så har tænkte m... -
Jurastudie på KU STX?????
ForumindlægHej. :-) Jeg overvejer om jeg vil læse jura i fremtiden, dog går jeg kun i 9. klasse men jeg skal jo til at søge ind på min ungdomsuddannelse. Mit spørgesmål er om jeg kan nøjes med at gå på STX for at komme ind på et jurastrudie efterfølgende?. Jeg har prøvet at finde svar både på KUs hjem...
