Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15341 til 15360 af 179351
  • Finde a og b eksponentiel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ved, at når man skal finde a og b udefra to punkter, så kan man bruge formlerne. Men hvad nu hvis der er flere punkter. Hvordan finder man så a og b. M
  • Bestem a i funktionen

    Forumindlæg
    Funktionen g(x)=2x^3+ax^2-4x-2 hvor a er en konstand, har et lokaltminimum for x=2 bestem a Lidt hjælp tak:)
  • Find a i andengradsligning

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået en opgave hvor jeg skal finde a i en andengradsligning. b=4 og c =2 Hvordan finder jeg så a?
  • find a i trigonometrisk funktion

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har følgende ligning: a*tan(pi/4)+1=1,5 Hvordan bestemmer jeg a? Mvh. Julie
  • HASTER - matematik opgave

    Forumindlæg
    Øvelse 217: Bestem stamfunktion til funktionen g(x)=8-X, hvis graf har x-aksen som tangent Hvad er det man skal udover at integrere funktionen f(x)? Hvad betyder det at x-aksen er tangenten, og hvad skal jeg bruge det til? Tak på forhånd!
  • Hjælp til matematik opgave

    Forumindlæg
    Hej alle jer derude på Studieportalen! Var der nogle derude som kunne hjælpe mig med opgave 3.1, 3.2 og 3.3 for er virkelig på bar bund Billede er vedlagt Håber i kan hjælpe :)
  • Matematik funktioner

    Forumindlæg
    Hvad er funktionen i det her? Sammenhængen mellem det Ida skal betale for sine Sms’er og antallet af Sms’er, hun sender. Én Sms koster 0,65 kr.
  • Matematik-Ligninger

    Forumindlæg
    Hej, jeg hedder Rasmus og går i 7 klasse, jeg har det svært med ligninger har aldrig kunne finde ud af det med x og y. Kan i ikke give mig en metode, eller en måde der kan hjælpe mig med at løse ligninger. Det må helst være nogle hjælpende metode, tak.
  • A Salary Cut

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet oversættelsen: "A Salary cut" ?
  • a buttock og buttocks i flertal?

    Forumindlæg
    Hedder det sådan her i flertal: a buttock og buttocks?
  • HASTER: Hvad betyder a og b?

    Forumindlæg
    HEj Er der nogen af jer der ved, hvad a og b betyder i en eksponentiel udvikling?
  • Kemi A August stx

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan hjælpe med opgaverne 1c og 2 a, b og c, i eksamenssættet.
  • Tysk hjælp omkring eksamen, haster..

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg vil blive utroligt glad for at få at vide hvad Tysk skriftlig eksamen maj 2008 hed.. Meget gerne så hurtigt så muligt.. Mvh MrBlom
  • Hvad sker der hvis man får 00 i eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt i tvivl om hvad der sker hvis man får 00 i fx fysik-kemi eksamen i folkeskolen, når man er blevet optaget på et gymnasium. Vil det påvirke ens adgangskrav? Jeg er bare lidt nysgerrig. Håber i vil hjælpe :)
  • IØ Eksames læsning!

    Forumindlæg
    international økonomi lærer søges! Er der nogen der gerne vil hjælpe mig op til eksamen? Løn gives efter aftale! Har virkelig brug for hjælp i dette fag, så er du frisk og vil gerne hjælpe mig så skriv!
  • angst.. for engelsk B eksamen....

    Forumindlæg
    Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre... Jeg er bange.. har nærmest læst på alt, men ved at jeg går kold til eksamen :S:S:S:S
  • Biologi på A niveau ??

    Forumindlæg
    Jeg går i 2.g og tænker på at tage biologi på A-niveau i 3.g Har ikke haft biologi siden folkeskolen, da min klasse skal have biologi på c-niveau næste år i 3.g, hvor jeg så bare heller vil have det på A-niveau . Er der nogen der har erfaringerr med det, og kan fortælle om hvordan det er at ha...
  • HJÆLP TIL EKSAMEN - AKUT

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg er stødt på ord, som jeg slet ikke forstår: 1. Politisk forgrening 2. Politiske rettigheder 3. Flerpartisystem 4. flertalsvalg i enkelmandkredse 5. forholdstalsvalg 6. Lovgivningsprocessen Please hjælp med at give en forklaring på dem ;-)
  • Dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej hvad er forskellen på det moderne gennembrud og det folkelig gennembrud?
  • Råd til eksamen

    Forumindlæg
    Hej, da jeg ikke er så god til mundtlige eksaminer, er der så nogle der kan give mig nogle råd til hvad jeg kan eller skal gøre, da jeg skal op imorgen :)'