Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 15341 til 15360 af 321608
-
Direkte fra gym til uni - hårdt? SABBATÅR ELLER EJ
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne høre fra dem af jer, der har gået direkte videre på universitetet efter gymnasiet, om det er hårdt ikke at have sabbatår eller om I kan anbefale det? Jeg bliver selv student om under en måned, og har i flere år haft planer om at holde sabbatår bagefter, men nu er jeg lidt... -
Er dansk og religion begge humaniora (metode)??
ForumindlægJeg skriver i dansk og religion, men jeg skal skrive om metode. Er de begge humaniora? eller kan historie også være samfundvidenskabelig? -
Trekant
ForumindlægUnder opgave 4: Kan nogen forklare mig hvordan man i vedhæftede dokument kan se at der er tale om en lige vinkel i vinkel C? Så vidt jeg har forstået ud fra min bog, så er en lige vinkel helt vandret og det er den jo ikke her i vinkel C? :/ -
Haster !!!
Forumindlæghej alle sammen , jeg har endu et lille spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med :D om Flexicurity er til gavn for arbejdskraften.?? -
Har livet nogen betydning?
ForumindlægHej folkens, i dag sad jeg og tænkte på, hvorfor jeg ville være læge. Jeg kom frem til at jeg havde fået lysten siden min farfar døde, hvorefter jeg ville være læge for at hjælpe andre. Men jeg kom også i tanke om noget andet. Hvorfor lever vi, og hvad er vi blevet skabt for. som Einstein også s... -
Matematik :)
ForumindlægHej :) omskrive 4.3 1/4 = 1/2.80 = skrive et tal, der ligger mellem 3/4 og 5/3 ??? med forklarelse tak :) -
Eks. linær model
ForumindlægHeej . Jeg har fået spørgsmålet : Giv et eksempel på anvendelsen af en linær model. hvordan skal mit eksempel være ?? Skal jeg bar putte nogle tal ind ? -
HC Branner
ForumindlægHej...Jeg skal skrive 3.g opgave om HC Branners "Om lidt er vi borte", eller om 4 noveller derfra. Jeg synes ikke at kunne finde så forfærdelig meget sekundær litteratur så hvis der var nogen der havde nogle super gode guldkorn til novellesamlingen kunne det var super lækkert hvis de vi... -
Erindring
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Vi skal skrive en erindring, som har sat et farvel i spor. Jeg har tænkt mig at skrive mit farvel til min barndom, men når man nu skal skrive om sin barndom, må man så godt skrive om mange handlinger i sin erindring? fx om dengang jeg altid tog ud i parken, og om de... -
Hvad betyder tegnet???
ForumindlægHej alle, bliver lidt forvirret over, at N-spire anvender tallet E: nogen der kan sige hvad dette tal er?: 4.4505E9 På forhpnd tak :) -
En side spansk
ForumindlægHej Jeg sidder her med en spansk-aflevering på én side som jeg rigtig godt vil have rettet for fejl. Er der nogen søde mennesker som vil kigge på den? Det ville være en enoooorm hjælp! -
Problem med opgave
ForumindlægHey jeg har en opgave hvor jeg skal finde to ubekedte konstanter i en ligning og jeg kan ikke rigtigt få det til at passe.ligningen : T = c + d * log(v)2,75 = c + d * log(1000)3,25 = c + d * log(8000)det er konstanterne c og d som skal findes og de har samme værdi i begge eksempler.Håber der er e... -
Yale, Harvard, Princeton eller Oxford.
ForumindlægHej. Jeg bliver færdig med folkeskolen dette år, og har store tanker.Efter gymnasiet vil jeg søge ind på Yale, Harvard, Princeton og Oxford. Men jeg vil gerne vide mere om det.Hvilket gymnasie er bedst, her i Danmark?Hvilket gennemsnit skal man have for at komme på en af de 4 universiteter?Hvorda... -
Redegørelse af Memantin
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg sidder midt i en opgave, hvor jeg skal redegøre for stoffet Memantin, andet står der ikke. Jeg har ærligt lidt problemer med stoffet, da jeg aldrig har set en lignende struktur - kan nogen hjælpe lidt til, så jeg kan komme på rette spor? Et billede af stoffet burde ligge... -
Eksamen på c-niveau
ForumindlægJeg skal op i psyk. på c-niveau. Ville blot ha' et eksempel på de spørgsmål, som man kan risikere at trække. Jeg har 24 min. forberedelse og 24 min. eksamination. -
Gandhi...(engelsk) help!
ForumindlægHej!I engelsk skal vi læse om Indien- især Gandhi...Men jeg er stødt på en sætning, som jeg ikke ved hvad betyder?Er der nogen der kan forklare denne sætning:"Nonviolence is the greatest force at the disposal of mankind. It is mightier than the mightiest weapon of destruction devised by the ... -
Biologi...meget svært for mig:(
ForumindlægNogen der lige gider hjælpe?? please please jeg ber jer... det er hårdt man sidder fast og ikke kan kom videre med en opgave.1.Hvornår er kønnene homogametiske? og hvad vil det sige?En undersøgelse blandt knopsvaner indført i Noramerika viste , at 28% af alle hunner var "polske" (dvs. P... -
AT - naturalisme
ForumindlægHej. Jeg overvejer at skrive AT eksamen 2010 om emnet naturalisme. Til dette emne har jeg tænkt på at bruge fagene engelsk og eventuelt biologi. Jeg har tænkt på at arbejde med Jack Londons roman "The Call of the Wild", og i biologi-delen komme ind på noget med Darwin. Tror I at dette k... -
AT eksamen i naturvidenskabeligt fag og engelsk
ForumindlægHej.. Jeg ville høre om der er nogen der har været til AT eksamen i et naturvidenskabeligt fag og engelsk. For jeg har Bio A og Engelsk B og jeg har så læst bogen "Brave new World" der omhandler genteknologi. Men hvad kan jeg blive spurgt om i engelsk? Er ikke helt sikker. Skal jeg ana... -
Ozonlaget
ForumindlægJeg skal skrive noget om ozonlaget i forhold til forurening som jeg skal sige til min afgangsprøve. Jeg ved bare ikke hvad onzonlaget har med forurening at gøre, har læst lidt men ikke fået det svar jeg ville have. Jeg har fået et indtryk af at ozonlaget er en forurening i sig selv? jeg er død f...
