Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 15401 til 15420 af 18958
-
Forskere!!
ForumindlægForskere: ¨Perker" skal ind i varmen starter artiklen med!\n\nJens Normann Jørgensen, professor i dansk ved Københavs Universitet, kalder brugen af ordet "tosprogede"" for det rene pjat. Men hvad skal man så sige?\n"Perkere". I strengt saglig sammenhæng er det den en... -
2 sætninger
ForumindlægHejsa... Nogle der vil hjælpe mig med de to nendestående sætninger - tak;-) Det ville have været en god ide Jeg tør ikke snakke med dig Jeg kan ikke lide dig Hun kan lide at danse I første omgang var det ham ikke helt klart, hvad det drejede sig om -
engelsk
ForumindlægBenjamin havde nu tilbragt ca. 35år i Kenya .Han var snart 60år og var begyndt at se nærmere på sit liv .Han havde ikke tidligere bekymret sig om sådanne filosofiske ,eller snarere eksistentielle spørgsmål .På mange måder har jeg haft et godt liv .Jeg har ikke været alvorligt syg ,jeg har haft su... -
Hårdt
ForumindlægHej--Jeg skal på HH efter sommer, og kunne godt tænke mig at høre, hvordan det er, og om man overhovedet har en fritid/liv! når man går på skolen, altså hentyder til lektier. -
Dit hadefag
ForumindlægJa.. Hvilket fag hader du allermest - og hvorfor? Bare et sjovt lille spørgsmål.. (: -
Fattig
ForumindlægAt være forsøgskanin, stille jeres krop til rådighed for penge. Nogen der har erfaringer med det? -
Kongruens (Lassen)
ForumindlægHeey. Hvordan skal 'lassen' bøjes med 'uns' som subjekt? Evt. "(lassen) uns doch mal in Ruhe..." På forhånd tak. -
Forskellen mellem ET og EN og min og mit
ForumindlægHej folkens! Jeg har et problem som lyder at jeg ikke kan finde ud af hvad skal komme først altså en eller et Og min og mit. Jeg har brug for lidt hjælp til dansk hvis nogen har ideer har svært ved at snakke udtale tingene -
USA og den nye verdensorden.
ForumindlægNogle der har noter til USA og den nye verdensorden? PFT! Mvh LouiseAmalie -
Velfrærdsstat
ForumindlægHvornår blev den dansk velfærdsstat dannet? (Gerne begrund hvorfor). På forhånd tak. -
hvad er den rigtige kasus?
Forumindlægnogen som kan se de fejl som jeg har lavet i min aflevering. fejlene er i parantes Der Film spielt in Deutschland und (Türkei)KØN . Die Handlung geschieht sowohl in der Gegenwart und der Vergangenheit. In den frühen 1960er Jahren entführt Hüseyin Fatma und heiratet sie gegen den Willen ihres Va... -
rette
ForumindlægHeiii :O) er der en der vil være så venlig at rette min opgave for fejl?? Birgitte Guten Tag. Sie wünschen? Die Kundin Guten Tag. Ich hätte gern ein Regal, bitte. Birgitte Wo in Ihre Wohnung scholl der Regal stehen? Die Kundin Der scholl in mein Wohnzimmer ... -
Idole und Vorbilder
ForumindlægNogen der gider at rette? Viele Menschen haben Idole. Es können zum Beispiel Sportsternen, Musiker, Modellen, Freunde oder Familie sein. "Idol" kommt von dem griechischen Wort "eidolon" und bedeutet Bild. Ursprünglich war ein Idol ein Gottesbild. Heute wird das Wort typisch ... -
Nogle gode oversættere?
ForumindlægForstår simpelthen ikke den tekst ligemeget hvor mange ord jeg oversætter. Nogle der er klogere end mig? Das Geminsame der Menschheit verteidigen, war über die Interesseren der eigenen Nation zu stellen. Das Gemeinsame aller Nationen und Rassen, das grösser und unvergleichlich wichtiger ist als e... -
Ohms lov
ForumindlægNogen der kan forklare Ohms lov, har ikke helt forstået den (: -
Luther's tanke gang
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med at svar denne spørgsmål... Hvilke muligheder fik den enkelte troende med Luthers tanke gang? mange tak (*,*) -
Adjektiver
ForumindlægHej alle, Jeg har læst, at adjektiver skal skrives med stort begyndelsesbogstav, hvis de fungerer som et substantiv. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med dette. Er der evt. nogle, som kan forklare, hvordan man finder ud af, om et adjektiv fungerer som et substantiv eller ej? Gerne med ... -
Seem or seems?
ForumindlægHedder det: Sometimes life seem/seems boring? og hvorfor? -
Forstår ikke dette stykke - tekst
ForumindlægHej "Den sollte man mal auf eine Post in Italien schicken, dort könnte er weder etwas sprechen noch etwas erklären, und dann sollte er dort auch mal so an geschnauzt werden! Dann wüsste er, wie das ist!" Jeg forstår det ikke, er der en der vil hjælpe med at oversætte den til dansk? Tak! -
Relative pronominer
ForumindlægHejsa. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde fejlene og forklare dem i disse sætninger? Mange tak:)
