Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 15441 til 15460 af 63055
-
hjælp
Forumindlæghej. er der nogle der har en fysik rapport om sæbe og vand??? -
Afvigelse
ForumindlægSkal man regne med enheder når man finder afvigelsen i fysik? -
Let tysk opg. som skal rettes
ForumindlægHej. Jeg blander meget i "bleiben" eller i "werden" så håber virkelig i vil give mig en hånd<3 tak, og på forhånd! 1: „Ich werde froh“ sagt frau Meyer 2. Die Kinder werden also froh 3. wo bleiben sie? 4. Frau Riemer wird leicht müde 5. nächs... -
HJÆLP!!!
ForumindlægBrøk regninger... skriv en brøk der ligger et sted imellem: A: 1/4 og 3/4 B: 1/3 og 2/3 C: 1/2 og 1/4 D: 1/8 og 1/2 E: 3/8 og 1/4 F: 1/7 og 1/9 G: 1/2 og 1/3 H: 6/7 og 5/9 Vil gerne bede om forklaring og på forhånd takker:) Find en brøk der ligger præsis imellem: A: 1/4 og 3/4 B: 2/5 og 4/5 C: 1... -
søge ind i 1g hvis man bliver smidt ud?
ForumindlægHej Jeg er lige startet i 1g. Jeg har et fravær på 11,83% (dog 0% skriftligt) og er i øjeblikket syg. Jeg har være en del syg, og jeg er i øvrigt tit til bøjletandlæge. Desuden er jeg ikke så glad for min nye klasse, så jeg har haft det meget svært, især i starten, hvilket har resulteret i at je... -
Hvilket spørgsmål trak I i historie?
ForumindlægHej!Jeg er så "heldig" at jeg skal op til eksamen i historie på fredag og forsvare et 11-tal :S Jeg har ikke rigtig nogen idé om hvordan spørgsmålene kan se ud, og hvordan de er formulerede.. Hvad er i kommet op i, hvordan var spørgsmålet i trak formuleret, og hvordan gik det? -
Isolér
ForumindlægKan nogen bekræfte at, isolér d i: R = (4 · p)/(π · d2) · l., er gjort rigtigt sådan her: d2 = (4 · p)/(π · R) · l.? -
Stil.
ForumindlægHej:DJeg har denne problem, at det er første gang jeg nogensinde har skrevet engelsk stil. Så jeg vil meget gerne have nogen til at rette min stil. Stilen er omkring 1 side. -
Bekræftet kopi
ForumindlægHvornår er en bekræftet kopi af et eksamensbevis gyldigt? Skal skolen bare skrive under på det, eller hvordan foregår det? -
lineær-, eksponentiel- og potensudvikling
ForumindlægHej, Min lærer kunne godt tænke sig at se de tre udviklinger stillet op 9;foran9; hinanden.. jeg ved der gælder lineær udvikling eksponentiel - = - potens - = - y = ax +b y = bax... -
Brøkregning med bogstaver
ForumindlægHvordan udregner man følgende regnestykke? 2 4 3 1 a - 3a + 2a - 6a jeg håber, at regnestykket kan tydes, men det er ikke nemt at skrive brøker her. -
BESTEMME koordinat
ForumindlægGoddag Denne opgave driller: Linjen m er graf for funktionen f, der opfylder, at 2f(x)=3x-2. Linjen n går gennem (-2,1) og (q,-3) og er parallel med linjen m. Bestem q <<< q er vel mit x-koordinat, men hvordan kan jeg bestemme det? Tak på forhånd! -
Hvordan finder jeg f9;(x)?
ForumindlægEn funktion f er bestemt: F(x)=3*x-x(opløftet i)3 Bestem f 9; (X), og gør rede for, at f har et maximum. Denne opgave fik jeg, og jeg forstår ikke noget af det. Er de nogen, som vil hjælpe? det kunne være dejligt med en venlig sjæl, for jeg er helt lost :-( på forhånd tak! -
Hjælp til "simplificering"
ForumindlægHej Da jeg studerer matematik på englesk, er jeg faktisk lidt usikker på, hvordan jeg skal formulere mit problem på dansk.. "Express the following in simplest form, whitout any paranthses." (3/x^2y)^2 -
Statisktik, hjælp :)
ForumindlægHej :) jeg skal have lidt hjælp :) jeg kan faktisk ikke finde hyppighederne, hvordan skal man finde hyppigheden ? please hjælp Antal kast før der slås en sekser Hyppighed 1.kast 2.kast 3.kast 4.kast 5.kast 6.kast 7.kast 8.kast flere -
hjælp til ligning opgave
Forumindlæga) skal jeg bare løse ligningen for x når k=1? altså virkelig bare solve? b) den er jeg dælme i tvivl om :( -
Religionsanalyse Tips?
ForumindlægHej alle, jeg skal snart til eksamen i Religion C, hvor jeg skal analysere en eller to tekster, som jeg trækker. Jeg følger pt. denne model ift. analysen: https://imgur.com/a/aBxX7FR Dette er et eksempel på en tekst jeg kan trække: https://imgur.com/a/JHyxb53 Er det bare mig, eller er det ikke... -
stereoisomere
ForumindlægHej jeg har vedhæftet en opgave hvori, jeg ikke kan finde ud af opg. b) og c). Det er først opgave vi har for om stereoisomere, og håber noget kan hjælpe mig med at forklare hvordan jeg kan lave opgaven :) -
Karl marx og hans politiske filosofi
ForumindlægHej Jeg er i gang med mit SRO opgave i 2.g og jeg har det som om jeg har 10 bolde i luften i med informationer, men jeg mangler bare lidt at samle dem.. så håber i kan hjælpe mig med at samle dem :) Jeg skal redegør for hovedelementerne i karl marx politiske filosofi : Er det ikke det med at han... -
Væddemål
ForumindlægGoddag.Jeg har væddet med min matematiklærer om, at det er muligt at finde svarene/en aflevering til 10-klassesopgavesættet fra december år 2000 et eller andet sted på nettet.Selvfølgelig er jeg på Lars tyndskids marker, for har kigget mig rundt omkring på nettet og kan slet ikke finde noget som ...
