Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15601 til 15620 af 25907
-
SU
ForumindlægEj hvor er det daarligt at jeg faar mindre i SU. Arrh!! Hvad sker der for liberalşismen HAHA! Danmark fattig?? 1800 kr. jeg fik 2300 for :( Hvad kan vi göre for at bevare vores penge. -
fransk hjælp
ForumindlægGodaften! Imorgen skal jeg til samtale i fransk, en samtale som kommer til at skulle afgøre min endelige årskarakter, og derfor ville det være utroligt rart, hvis der er en der gider at rette mine fejl i den tekst jeg kommer til at skulle bruge imorgen. Jeg forlanger ikke at ALT bliver rett... -
SSO - Analyse model? (Theodore Sorensen om den amerikanske regerings planlægning....)
ForumindlægHej! Jeg skal skrive en analyse af teksten Theodore Sorensen om den amerikanske regerings planlægning af modforanstaltninger mod raketopbygningen på Cuba. Teksten handler om når USA finder ud af at Cuba har fået raketter, og til at de finder en løsning til problem, netop at lave en blokade, ist... -
Han SKAL, på spansk????
ForumindlægNogen der kender til verbet "at skulle" og hvordan man siger det på spansk? Og specielt hvordan man så siger "han skal" på spansk. Venligst Sara -
Moonlight
Forumindlæghar lige et spørgsmå til taktarter. Sidder lige og arbejder lidt på måneskins sonaten af Beethoven (taktarten er c med kryds igennem, er det ikke 2/2) men det passer jo bare ikke?? synes det ser ud til 12/8 = 3/2 ? -
analyse af liebesgeschichte (hamburger abendblatt)
Forumindlæghej derude. har brug for hjælp til analyse og oversættelse af denne liebesgeschichte hamburger abendblatt ekenstam mfl- greif zu, gratisk forlag 1975) gerne hvis der også er nogle der har perspektivering til liebe und reisen generelt også. skal nemlig til 24timer eksamen i den imorge... -
magten i danmark?
ForumindlægHej, er der nogen der kan forklare mig hvem der har magten i danmark og hvordan de udøver den? Ville hjælpe mig meget hvis nogen ku hjælpe mig :) tak =) -
Oversætte/gerundium
ForumindlægHej.. er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte dette her: De forenes i døden: Deres forhold er ikke godt: (her er jeg i tvivl om der skal bruges bien eller buena) Han er undertrykt af moderen: Tak.. Skal bruge det til i morgen.. eksamen -
Bolig i Odense
ForumindlægHej! Jeg regner med at skulle læse medicin i Odense her til aug. eller feb. Jeg bor og har altid boet i København, så jeg har ingen ide om, hvilke områder og kollegier som er gode at bo i. Det skal være et kollegie eller en lejlighed i et område som er trygt og som ligger tæt på uni. :) Håber der... -
Forsvarets dag og værnepligt
ForumindlægDet her er måske mere minded på dem der har været til forsvarets dag..Jeg håber selvfølgelig alle kan hjælpe. Men hvad laver man på forsvarets dag? fx bliver man testet? er der fysiske aktiviteter og etc. Forventes der at man er i super god form, for at kunne komme ind på basis-uddannelsen på 4 m... -
tysk skriftlig opgave, Lola rennt
Forumindlæghey, jeg skal skrive en skriftlig opgave om Lola rennt - die Liebe im film, Lola rennt, den skal fylde ½ side. jeg har skrvet lid, hmmm ved ik hvad jeg mere skal have med? Lolas liebe zu Manni ist große, weil sie viele dinge machen und sie kann liebt sein viel. Sie will macht alles für ihm. Sie w... -
Oversættelse, har lavet den (Vær sød at tjekke om den er rigtig :)
ForumindlægI just got a letter from my uncle in America. He writes that recently he has earned a lot of money . He says he inherited some money after an aunt, who also gave him the advice to put them in the bank and then live off the interest. Although it was good advice, said my uncle, that he could live o... -
mein kampf tekst 7 og 8
ForumindlægEr der nogle der ved hvor man kan finde noget detaljeret om tekst 7 og 8 i hitlers mein kampf. Skal gennemgå dem i en klasse, men forstår ikke helt tekst 7 om racelære. Nogle der kan hjælp? -
Hvornår ist og hvornår hat?
ForumindlægJa, førnutid-datid .. you know. Hvornår bruger man 'hat' og hvornår bruger man 'ist' ? Og hvordan kan man helt præcist vide hvornår: An, auf, hinter, in, neben, über, vor, zwischen styrer akkusativ og dativ? :) -
Kvote 1 og 2?
ForumindlægHey Hvad menes der med kvote 1 og kvote 2 -
Beregning af diameter af 3 halve cirkler mm
ForumindlægHej, min søn skal aflev følgende opgave som volder ham lidt problemer, og vi forældre er ikke lige inde i disse opgaver : En rindebane som er 40 M lang og 20 M bred. Man skal ride en slangegang med 3 lige store buer fra punktet på hovslaget ved A til punktet på hovslaget ved C - disse t... -
Om Danielpetersen!!
ForumindlægSom en bruger af Studieportalen er jeg godt nok blevet træt af DanielPetersens nedgørende og irriterende kommentare! Her er en LILLE liste over hvordan han besvarer trådende: Nana, du virker ikke særlig dygtig til det her, da dine spørgsmål er ret trivielle. Hvad er din IQ? Jeg har ikke stave... -
Danskkæden
ForumindlægEn lille danskopgave til de kreative... Jeg skriver to sammensat ord, hvorefter du tager sidste del af andet ord og sætter noget nyt efter. Er der to, der tilfældigvis svarer på nogenlunde samme tid, er det dit valg, hvilket forslag du vælger at føre videre. (Husk, at skrive hele ordet)... Sam... -
sildig opvaagnen
Forumindlæghej.. nogle der har fundet frem til hvorfor st st blicher ikke nævner navnene i Sildig opvaagnen? Han gør det ved nogle, men kan ikk rigtig finde rundt i personerne.. kunne godt bruge lidt hjælp :) -
Hindbærsnitter - Søren Ryge Petersen
ForumindlægEfter at have læst Søren Ryge Petersens esay, "Hindbærsnitter.", er jeg gået en del kold mht. genre. Havde jeg fået den til eksamen, er jeg 100% sikker på, at jeg var mere i stand til at argumentere for, at det er en novelle frem for et essay. Det er korrekt, at den er subjekt, men en n...
