Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 15701 til 15720 af 19042
-
går rundt og tvivler
Forumindlægjeg er begyndt på htx denne her år og jeg skal til noget så kaldt so prøven før jul, så det nærmere sig.. jeg skal lige først sige at jeg har et andet etnisk bagrund ...jeg vil bare gerne ved hvordan det forgår i det hele taget..altså få man karkter for det og hvis man få nul i for eksempel da... -
Eksempel på løsning af komplekse polynomier?
ForumindlægHejsa jeg har et polynomie jeg skal finde rødder på? z6+i16z3-64=0 (komplekst) Jeg har set formlen men kan ikke helt komme i gang. er der en der har mod på at hjælpe lidt? :) -
uppsale modellen
ForumindlægHej.. Jeg er ved at lave 3. årsopgave (studieretningsprojekt), og jeg er kommet lidt i problemer med uppsale modellen. Jeg har valgt at skrive om eksportmarkedsføring, hvor jeg har valgt Danmark og Kina. Min virksomhed er Arla Foods. Er der nogen, som kan foreklare, hvordan det er jeg skal br... -
Endnu engang mængdeberegning!
ForumindlægSidder denne gang med denne opgave, som jeg i øvrigt har regnet på, men ved så ikke hvad næste skridt er, håber derfor på lidt hjælp! Selve opgaven fremgår lidt af det jeg har skrevet, men er der spørgsmål, er i velkomne til at skrive: http://peecee.dk/?id=83688 -
Find volumen
ForumindlægHej alle! Jeg skal regne ud rumfanget af håndtaget som det viser dernede. Men der er to forskellige diameter og en længde på det. Jeg kunne ikke finde ud af det! Vil I gerne hjælpe mig ? På forhånd tak -
Væv
ForumindlægHej.. Jeg skal give en karakteristik af knæets væv, og deres helingsproces. Jeg har lavet en karakteristisk af de enkelte væv, men har svært ved at finde noget om hvorfor nogle væv heler hurtigere end andre. Jeg kan godt selv svare på at det har noget at gøre med blodtilførslen, men mere kan jeg ... -
Sæt mest muligt uden for parentes
ForumindlægHej gutter! Mangler noget hjælp til at sætte uden for parentes i disse opgaver a) Klm^3+K^2 lm+23ml b) xy^2-2/3 y+Ax Håber der nogle der kan hjælpe! :) -
Reel vs. kompleks
ForumindlægOkay, lige nu sidder jeg og løser en andenordens differentialligning. I bogen kommer jeg så til et sted, hvor de springer en udregning over (igen, igen), men anyway. Jeg får selv klaret omskrivningen, den var heldigvis ikke så svær, men så synes jeg, der er noget der underligt. Se omskrivningen:... -
Perspektivering eller ej?
ForumindlægSkál man perspektivere i en opgave, er det ligemeget, eller er det bare en god íde at gøre det? -
Sportslige Værdier i Rekalmer...
ForumindlægHej. Sidder her og kan snart se en ende på mit SRP projekt, men mangler lige at berøre et enkelt punkt.. Jeg skal diskuterer hvordan sportslige værdier kommer til udtryk i reklamer, og hvilken påvirkning det har på os.. Mangler lidt inspiration , nogen der kan hjælep ?? ;d -
Bruger jeg induktiv eller deduktiv metode?
ForumindlægHej, Jeg har svært ved at finde ud af om jeg arbejder induktivt eller deduktivt. Jeg har for eksempel en analyse af en politisk og økonomisk udvikling for et givent land. Herunder kommer jeg ind og analysere udviklingen ved hjælp af handelsteorier og regeringens brug af økonomiske politikker. V... -
Tømmermænd
ForumindlægHvad gøre man udover at tage en kodimagnyl? -
Bærebar
ForumindlægBærebar. Jeg skal få købt mig en bærebar, men når jeg nu ikke har forstand på computer, vil jeg spørger om i kan anbefale en. Den må koste det den må kost! Den skal bare være hurtig og god :) -
Drikker man for meget i DK?
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=450314 Drikker vi for meget i DK? VI topper jo alle lister -
HARVARD, YALE EL. ANDRE - OPTAGELSE!!!
ForumindlægHejsa alle... Jeg er 1. årsstuderende på HA (kom.) (erhvervsøkonomi og kommunikation) på CBS (copenhagen businnes school). Jeg har lieg afslittet 1. semester. Vi skal på studiet normalt på udveksling i 5 semester... men vil allerede gerne høre hvad der egentlig er af muligheder... og hvor vigti... -
At skrive debatindlæg
ForumindlægHej. Jeg vil gerne prøve at skrive nogle debatindlæg, dels så jeg kan blive bedre til det. Kan nogle fortælle mig lidt om, hvad man kunne skrive, og meget gerne hvad man skal passe på, så det ikke går over i klumme? Tak på forhånd -
misforstået
Forumindlæghej.... Jeg har jo valgt at bruge bog. Så bruger jeg bogen, men da jeg brugte bogen, viste sig at det var forkert. Så siger jeg i historie timen i går at man kaldte adelen for værgestanden og det var så fordi i 13-1400 tallet var dens opgave at forsvare kongen og de øvrige stænder ved personlig ... -
Løsning af differentialligning
ForumindlægJeg sidder og skriver SRP, og har fået en opgave, hvor jeg skal løse differentialligningen y'=a-b*y^2. Ovenover har jeg lavet et afsnit om seperation af de variable, så det ville være oplagt at bruge det, men så kommer jeg frem til udtrykket ud fra følgende udregning dy/dx=a-b*y^2 dy/a-... -
Stormer det også hos dig?
ForumindlægJeg sidder og laver aflevering og drikker kaffe, mens det stormer udenfor. Det er ret hyggeligt :) Stormer det også hos jer? For et par minutter siden dansede vores havestole gennem haven :) -
functionelle gruppe 4-aminophenol hjælp, NEM!!
Forumindlæghej jeg skal finde de functionelle grupper i 4-aminophenol Jeg ved at der er NH2 og OH, men når jeg skal navngive dem findes der både noget der hedder stofklasse, forstavelse og endelse. Det burde være nemt når man har styr på hvilken af de overskrifter man skal se under..men jeg er helt lo...
