Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 15741 til 15760 af 40404
-
spansk
ForumindlægJeg skal oversætte disse ord til spansk. Kan i godt rette den. Across <pre style="margin-top:0cm;margin-right:72.0pt;margin-bottom:0cm;margin-left:72.0pt; margin-bottom:.0001pt"><span lang="ES" style="font-size:8.0pt;mso-bidi-font-size: 10.0pt;mso-ansi-languag... -
Karakterdyk efter niende?
ForumindlægEr det rigtigt, at ens karakterer, når man starter i gymnasiet, ofte/altid falder i forhold til, hvad man fik i folkeskolen?Hvis ja, har I så ud fra jeres erfaring nogle gode råd til, hvordan man bedst muligt undgår dette? Gerne mange :D -
Engelsk ordbog
ForumindlægHejsa. Er der nogen der ved, om der et sted på nettet ligger en dansk-engelsk- og engelsk-dansk ordbog, som man kan benytte gratis? Det er altså lidt nemmere, end at sidde og slå hver enkelt ord op, i den tykke røde! - Ida :) -
gymnasie
ForumindlægHEEEJ ALLE SAMMEN, ER DER NOGEN DER GÅ PÅ INGRID JESPERSEN GYM, TÆNKTE OM NOGEN VILLE FORTÆLLE LIDT OM DEN :D -
hjælp haster rettelse
ForumindlægMeine Familie Mein Perfekte Familie, wir sind vier Personen in meiner Familie ich, meine Mutter, mein Vater und mein Bruder. Ich heiße Stine Sofie Thun. Ich bin 16 jähre alt. Mein Geburtsdatum am 14 Juni 1991. Mein Naturhaarfarbe ist dunkel ... -
rettelse af business letter
ForumindlægTo EATON HOTEL 3800 Nathan Road Kowloon, Hong Kong Dear Sirs As a mannager of Top Toy A/S I will like to have some ussuly informations about the Eaton Hotel. To keep track of the development in the toy market we attend the annual Toys and Games Fair in Hong Kong. We have plans to let 2 of our ... -
Grafteori
ForumindlægHejsa dejlige mennesker! Kan jeg få lidt hjælp til øvelse 9b? Skal jeg skrive forskellige ruter ned til jeg har overbevist mig selv, eller er det en anden måde? 9c ; har prøvet alt -
Kan I finde nogen fejl
ForumindlægEN VENLIG SJÆL DERUDE SOM KAN SE NOGEN FEJL? 1. Magarita dice para Tom (aragrita siger det til tony) 2. Magarita y lola dicen sobre al dentista (magarita og lola snakker om tandlægen) 3. Lola ha la conversacion con silinas (Lola har en samtale med salinas) 4.Lola encuentro con Enersto Salina... -
Hjælp til GSK/HF enkeltfag, SU og videregående uddannelse
ForumindlægJeg har et par spørgsmål angående GSK(Gymnasial Supplering) og HF Enkeltfag, som jeg håber nogle kan svare på. 1. Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt jeg har dumpet matematik B eller ej. Jeg fik 7 i skriftlig og 5 i mundtlig(gammel skala). Det giver 6 i gennemsnit og som jeg har forstået det og læst... -
afstemning af redoxreaktion
ForumindlægHej, jeg sidder lige nu og forbereder mig til mundtlig kemi eksamen og håber virkelig nogen kan hjælpe mig. Jeg skal forklare om afstemning af redoxreaktioner med udgangspunkt i et eksperiment vi har lavet. På min øvelses vejledning er reaktionsskemaet allerede afstemt men jeg vil gerne vise hv... -
kan jeg få hjælp ....................
Forumindlæghej det er fordi at jeg skal i 9 klasse efter sommerferien og jeg ville bruge min sommerferie fornuftigt for er ikke så god til matematik og dansk i grammatikken og ordforåret fysik biologi historie tysk engelsk...... og ville sprøger om der var nogle som kan gi forslag eller nogle øvelser på... -
Sætningsøvelser - :)
Forumindlæg1) Nogle gange ser jeg også tv på tysk, fordi jeg gerne vil lære sproget bedre. Det er en god øvelse for mig. - Manchmal sehe ich auch Fernsehehserien auf Deutsch, weil ich die Sprache besser lerne will. Es ist eine gute Übung für mich. ? 2) Men de er en smule urealistiske, da de pynter lidt ... -
HJÆLP, optagelsesprøve til gymnasiet!
ForumindlægDet, der sker er at jeg gik i 9. klasse 13/14, hvor jeg blev meget syg og ikke havde så meget mulighed for at følge med i undervisningen. Så sidste gang, jeg rent faktisk lærte noget, var i 8. klasse 12/13, hvilket er ret lang tid siden... I går fik jeg så et brev om, at jeg skal til optagelsespr... -
Tjekke om det er rigtigt
Forumindlæghej, nogen der ka hjælpe med at se om jeg har nogle fejl i denne engelsk oversættelse.. Vil være meget taknemlig, eng er ik min stærke side. Dansk: "Hej, hvad laver du?" David stak sit hoved ind ad det åbne vindue. "Jeg er ved at læse lektier." "Det siger du ikke&quo... -
Prøve uden hjælpemidler
ForumindlægHej allesammen :) Jeg har brugt hele dagen på at gå igennem hele 1gs stof og har fundet ud af, at jeg ikke rigtigt har styr på to ting. Håber nogle vil hjælpe mig. 1: Hvordan isolerer man ukendte størrelser ? Det vil være dejligt, hvis nogle kunne give et eksempel og forklare lidt. 2: hvord... -
har brug til hjælp til noget matematik!
Forumindlæghej opgaven lyder en únavngivet matematiklærer har drukket øl og hans promille er blivet målt til 1,6 det antes at hans promille efter indtagelsen dalder med 0,12 pr time. opgaven er så- opstil et udtryk for f(x) der beskriver lærernes promille som funktion af x antal timer efter pr... -
Hjælp mig med denne stil
ForumindlægHej:) Jeg ville høre om nogle ikke ville hjælpe mig med denne lille tyske stil, jeg har skrevet den færdigt. Nu mangler jeg bare hjælp til stave fejl osv. Min stil om min familie: <p class="MsoNormal" style="margin-top:12.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 12.0pt;margin-left:... -
Løs liningen
ForumindlægUndersøg om x = -2 er en løsning til ligningen x* (4x^2 - 16) = 0 -
Haster! Hjælp!
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne opgave! skal lige siges at : * <--- er et gange tegn (kunne ikke finde det rigtige tegn) der står en ligning : y = 16 * 60 * 60 : 75 * x Spørgsmål: Vis, at ligningen i rammen ^ kan reduceres til: y = 768 * x hjælp! er så dårlig til ligninger! -
Ang. opgave
ForumindlægHistorieopgave:Jeg har fået en titel af min lærer, hvor jeg så selv skulle udforme en problemformulering. Titlen lyder bl.a.: "En analyse af de allierede og tyske krigsplaner..." (skriver om landgangen i Normandiet). Nu er det sådan, at jeg kun kan finde én side i en bog, der handler om...
