Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 16001 til 16020 af 119568
  • Graffer og funktion i hånden

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp til en matematik opage, hvor jeg skal beregne a og b værdier i hånder, kan i hjælpe mig med det?
  • fagsupplering, medicin

    Forumindlæg
    Hej jeg braender for at laese medicin efter 3.g, og evt starte paa vinterholdet, da jeg skal have suppleret 3 fag op, nemlig matematik fra b til a, fysik fra c til b og kemi fra c til b, tror i godt jeg vil kunne naa det paa et halvt aar, dvs efter sommeren nar jeg er faerdig med 3.g, og saa begy...
  • mundtlig eksamen - gode råd

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i mundtlig matematik b i morgen- har i nogen gode råd?
  • HTX - for teknisk?

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg overvejer hvilket gymnasium jeg skal gå på og valget er kogt ned til to forskellige: HTX og STX. Jeg har lige været på besøg begge steder og syntes at HTX var for vildt, men jeg har en betænkelighed. HTX reklamerer konstant for hvor praktiske de er og hvor mange fysiske eksper...
  • Supplering mat A og indflydelse på gennemsnit?

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg har to spørgsmål: Jeg har på min linje matematikB, men vil gerne supplere til A efter gymnasiet, hvilket i mit tilfælde så ville blive mit 6. A-fag, da jeg af taktiske grunde hæver engelsk til A i stedet for matematik i 3.g (engelsk bliver dermed mit 5 A-fag i 3.g). Som ST...
  • vektorer hjælp i et koordinatsystem er to vektorer a og b bestemt ved a= 2/3 og b= -1/2 a) bestem tallet s, således at a sb og vektor v=1/-1 er ortogonale

    Forumindlæg
    i et koordinatsystem er to vektorer a og b bestemt ved a= 2/3 og b= -1/2 a) bestem tallet s, således at a+sb og vektor v=1/-1 er ortogonale
  • mat a

    Forumindlæg
    Et kar med saltvand tilføres løbende en saltopløsning, men der løber saltvand ud af karret. I en model kan udviklingen i saltmængden i karret beskrives ved en funktion S, der er løsning til differentialligningen dS/dt= 1,5 - 2/100+t * S, hvor S(t) er saltmængden i kg og tidspunktet t i ...
  • Opgavesæt + forberedelsesmateriale søges til matematik skriftlig eksamen 2016

    Forumindlæg
    Hej SP'er Er der nogen som ligger inde med opgavesættet matematik A niveau htx skriftlig eksamen 2016?
  • HTX Matematik A 2009 skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen som har besvarelser til eksamens sættet matematik A 2009 HTX for at tjekke resultater ?
  • Hf Matematik på c niveau august 2012

    Forumindlæg
    Hf Matematik på c niveau august 2012, hvor er facit, har lavet opgaverne og vil gerne vide om jeg har gjort det rigtigt :D
  • Matematik/Kemi opg. en der kan hjælpe? MATHON ??

    Forumindlæg
    ??
  • Hvad betyder at 'isolere' i matematik?

    Forumindlæg
    Skal jeg tegne en ring om selve stykket for at isolere det? Eller er det et matematisk slangsprog for et begreb? jeg er virkelig i tvivl ligenu :/
  • Matematik eksamen imorgen HASTER. Håber i svarer i dag :-)

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at øve til færdighedsregningen. Håber i vil hjælpe og forklare hvordan i er kommet til svarene :-) 1) En ost vejer 240 g. Der skæres et stykke på 60 grader af osten. Stykket vejer ca. ______________g 2) Charlotte køber en computer for 8800 kr. To år efter sælger hun d...
  • Gymnasiet eller Hf ?

    Forumindlæg
    Hej folkens (: Jeg går nu i 1.g (stx) , men jeg orker ikke stx længere, så jeg tænkte på at flytte til hf. Men jeg ved nu ikke, om det er en god idé hvad synes i ?? Jeg vil gerne blive bioanalytiker, kan jeg godt blive det selvom jeg flytter til hf ?
  • Hjælp til vektor opgave

    Forumindlæg
    Har problemer med disse opgaver (se bilag) Har fundet frem til at retningsvektoren er: Hvordan bestemmer jeg parameterfremstillingen her?
  • Biologi vs. Mat på A niveau i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg går i 10. kl. og skal derfor snart til at tage stilling til hvad jeg skal næste år. Jeg er sikker på at jeg vil i gymnasiet (STX), og at jeg vil have samfundsfag på A niveau. Jeg er lidt ordblind og er derfor ikke super god til sprog. Jeg overvejer lidt følgende gymnasier og studie...
  • hjælp tak

    Forumindlæg
    opgaven er vehædhæftet tak på forhånd
  • Studieretning

    Forumindlæg
    Hej Lige nu går jeg i grundforløbet på STX, og når jeg har afsluttet vil jeg rigtig gerne læse medicin, men er stået lidt i klemme med, hvilken studieretning, jeg skal tage. Jeg står mellem Biologi A og kemi B studieretningen, og Matematik A og Kemi A studierenting, hvilken en vil passe bedst, ...
  • Tysk eksamen B niveau "Die zwölf Brüder"

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket eventyret "Die zwölf Brüder" til tysk eksamen. Det er en 24 timers forberedelse. Jeg ville spørge, om der er nogen der eventuelt har skrevet et resume af eventyret, da det ville hjælpe mig ENORMT meget!!
  • Forslag til emne - Musik A, Mat B & Ng C

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen der har forslag til et emne jeg kunne kaste mig ud i, ville jeg blive rigtig glad. Jeg skal have musik som hovedfag, da mit andet selvvalgte A niveau (engelsk) er udenfor min studieretning (valgfag og dermed ubrugeligt) På forhånd tak. [: