Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 16081 til 16100 af 40404
-
Engelsk eksamen - sværhedsgrad?
ForumindlægEr der nogen der har været oppe til mundtlig engelsk eksamen, 3g, højniveau, sproglig? Jeg skal op på tirsdag, og nervøsiteten er begyndt at blive ret slem! Hvor svær er oversættelsen? Det er den jeg frygter mest, nemlig. Og hvor mange fejl kan man lave i den, hvis man godt vil have en nogenlunde... -
SPANSK EKSAMEN SIDSTE ÅR
ForumindlægHey! Er der nogle, der har opgavesættet fra sidste år liggende? Jeg tror måske det er det, vi kommer op i til årsprøven på fredag. Så jeg kunne måske lige være smart og forberede mig lidt på prøvens omfang;) Desuden nogen der kender gode programmer til oversættelse af spansk, vel at mærke progra... -
Rettelse af lidt under 1side
ForumindlægChat mit mir.\n\nIch habe eine Text von zwei Personen geliest. Sie sprechen über ihren Meinugen zu chatten. Sie finden es gut, dass sie vershiedenen Personen finden kann.\n\nBianca (16). Sie findet es gut, dass Personen die chatten, nett sind. Anderen sind nicht sehr nett. Dann ist es schön, dass... -
Ejefald
ForumindlægHejsa... Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette nogle engelske sætninger.. 1. Husets værelser er store og lyse: The rooms of the house are big and light. 2. Husets ejer er ikke hjemme: The owner of the house is not at home. 3. Ejerens navn er Smith: The owner's name is Smith. 4. Eje... -
grammatik.
ForumindlægEn rettelse evt? :) Hvor er du? Wo bist du? Er du hjemme? Bist du zu Hause? Nej, jeg er på kontoret. Nein, ich bin im Büro. Hvor er I? Wo seid ihr? Vi er hjemme børnene er på ferie. Wir sind zu Hause, die Kinder sind in den Ferien. Hvor er de? Wo sind sie? De er i München. Sie sind in München. H... -
Hjælp!
Forumindlæger der nogle der kan oversætte den her tekst til fransk, det vil jeg blive rigtig glad for. Jeg har prøvet at selv at oversætte den til fransk men det gik ikke så godt ? : Ferdinand er på ferie med sin familie, da Ferdinand vågner ved daggry beslutter han sig at løbe en tur. Ferdinand er fuld af... -
Hurtigt ude
ForumindlægJeg kunne rigtig godt bruge nogle noter til Tysk, da jeg skal op i det og ikke har ngoet der minder om noter. Vi snakker om emner som die wende og sådan noget. -
Eksamen noter
ForumindlægHejsa alle sammen ... Jeg har brug for noter,,, Til følgende -Biologi -Engelsk -Tysk -Dansk -Matematik -Fysik/kemi Håber i Kan hjælpe -
windows
Forumindlægjeg vil gerne have en tysk windows gratis, hvor kan jeg skaffe d et henne? nogle siger man kan få det gratis på nettet -
Et emne man kan skrive omkring tyskland?
ForumindlægHej! Vi skal lave en kort fremlæggelse på tysk, som meget gerne må handle om noget tyskrelateret. Har I nogle ideer? -
Nike
ForumindlægHej :) Håber der er nogen der kan hjælpe mig med denne oversættelse.. Først mangler jeg oversættelse af et ord: Morddrohungen? Obwohl das indonesische arbeitsgesetz weiblichen arbeitskräften das recht einräumt, während ihrer periode zwei tage frei zu bekommen, nimmt kaum eine Nikomans arbeiteri... -
ligning med potens
Forumindlægjeg har den her ligning der er fuld a potenser hvordan klarer jeg den?. 3*10^-34*x+2,1*10^-17=1,4*10^-16 plz hjælp mig jeg har forsøgt men mit resultat er x=1,4*10^-16 er det rigtigt? -
er det sådan
Forumindlæg1/6x - 3 = 8(x-2) - 1/2x= 1/6x - 3 = 8x - 16 - 1/2x= 8x+1/2x= 8½ - 1/6 = 8*6/6 = 48/6 + 3/6 - 1/6 = 50/6 = 8 1/3x= -3= 8 1/3x - 16= -3 + 16 = 8 1/3x - 16 + 16= 13 = 8 1/3xx = 1,56 = 1/2 -
omvendt fkt. kvadratrod
ForumindlægHej Jeg har følgende opgave for. y = √16 - 5x hvordan finder jeg det omvendte funktion er det ikke y = x^2 - 16 / -5 og hvordan forklare jeg domain ?? -
Cicero: kortfattet vejledning i valgkamp
Forumindlæghej alle. jeg har fået teksten: Quintus Tullius Cicero: kortfattet vejledning i valgkamp. men jeg har lidt problemer med den. Bl.a. har jeg problemer med at besvare følgende: hvilken politik går Cicero til valg på? -
Integralregning
ForumindlægHej alle Jeg har rimelig godt styr på integralregning - dog kan jeg ikke huske, hvordan man regner omvendt. En opgave lyder: Grafen for funktionen givet ved f(x) afgrænser sammen med x-aksen og linjerne x=4 og x=16 et område, der har arealet 1120/3. Find k. Nogen, der kan hjælpe? :S -
andengradsligning
ForumindlægHej allesammen håber nogle kan hjælpe mig med b'eren, ved overhovedet ikke hvordan jeg skal lave den Der er givet ligningen ax2 + 4x + 2 = 0, hvor a≠0 a) Bestem diskriminanten for denne andengradsligning d = 16 - 8a b)Bestem tallet a, så andengradsligningen har netop en løsning ? (pl... -
Ligninger
ForumindlægHej, har lidt problemer med den ligning her. 2x( 3x - 4) = 2(3x2 + 8) 6x2 - 8x = 6x2 + 16 og så kan jeg ikke mere, for ved ikke hvad man gør når der både er x i anden og bare x i en ligning :-) P.S. når der står "x2" så betyder det x i anden :) Håber i vil hjælpe. -
Help spansk
Forumindlæg1. Hvor har de været i ferien ¿Adónde vas a ir de vacaciones? Er det rigtigt? Hvem har i været sammen med? den kan jeg simpelthen ikke oversætte, håber nogen vil hjælpe mig -
rettelse
ForumindlægDe tyske forbundslandeForbundsrepublikken Tyskland består af 16 forbundslande. De er meget forskellige , hvad størrelse , befolkningstal , landskaber og økonomi angår .Hvert forbundsland har sin egen regering med en ministerpræsident i spidsen . Og hvert forbundsland har sine særlige proble...
