Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 16101 til 16120 af 23489
-
Indikator
ForumindlægHej Jeg har et meget hastende spørgsmål, hvilke indikator kan man bruge til at bestemme ækvivalents punktet, i en syrebase titrering??? Det ville være en stor hjælp hvis nogen kunne svare hurtigst muligt! :) -
trekant
ForumindlægHej kan i hjælpe med vedlagte opgave skal jeg benytte cosinusrelationerne da den er spidsvinklet:)? -
HJÆLP: Lilla møghætte og pulven
ForumindlægNogen af jer som har læst Den lilla møghætte og pulven af Rune T. Kidde? hvis i har kan i så hjælpe mig med hvad moralen betyder : der er ikke noget så galt, at det ikke er godt for noget? og hvad budskabet er? TUSIND TAK!! -
Præsentation af outline?
ForumindlægHejza... Når jeg skal til at fremlægge min outline, skal man så starte med at præsentere den? Altså: "In my outline i'm going to talk about...and then i'll tell something about..." osv.. ? Hvor man så derefter fremlægger den? Eller behøves det ikke? Og HVIS man skal, er det så M... -
Pythagoras sætning
ForumindlægHej, hvordan regner jeg de andre sider end c ud i en trekant med pythagoras sætning? Jeg har prøvet at isolere enten a eller b, men det giver noget forkert hver gang -
Bevis: Amperemeter og Voltmeter?
ForumindlægJeg er interesseret i at bevise, at når strømstyrken (A) gennem en transformer går op, går spændingen (V) ned - og omvendt. Jeg tænkte, at jeg måske kunne bevise det ved at sætte et amperemeter fast med en ledning efter sekundærspolen (altså ledning mellem sekundærspolen og amperemetret), hvoreft... -
Plez hjælp!!!
ForumindlægEr der nogen, der kender til den novelle? Jeg kan ikke forstå det:_( Håber virkelig nogen kan hjælp mig med det:( The fully licensed whore or the wife by Patricia Highsmith -
Differentialkvotient
ForumindlægKan nogen forklare mig sætning 9.5.1 ? Forstår ikke matematikken bag at d(f(x))=dy (Hvorfor er det lig med dy?) -
ANTISTOFFER
ForumindlægHvordan dannes antistoffer? -
jeg er syg og skal til eksamen imorgen !
Forumindlæghej jeg er syg og skal til eksamen imorgen i engelsk men jeg er ikke i stand til at komme op til en mundlig eksame. er der mulighed for at jeg kan komme til en syg eksame ? jeg går i 9 klasse. -
normalfordeling
Forumindlæghjælp til denne opgave? -
Datingprofil
ForumindlægHejsa! Jeg har fået til opgave at analyserer denne datingprofil, men hænger lidt fast og tænkte at i måske kunne hjælpe mig med at analysere den. Hej! Jeg hedder Kristian. Jeg er 28. Jeg kommer fra København, men jeg flyttede til Kolding da jeg var 21. på et tidspunkt kunne jeg dog godt tæn... -
Ethanol og vand
ForumindlægGoddag! Jeg sidder med en kemiaflevering - Vi har i et forsøg blandet 50 mL vand og 50 mL ethanol - men den samlede masse er kun 96 mL - er det fordi ethanols massefylde er mindre end vand? Jeg er i dybe .. På forhånd tak -
Hvor mange dage ser vi en fuldmåne?
ForumindlægHej. Jeg skal snakke om månefaser til min fysik eksame i morgen. Jeg ved at der går omkring 14 dage fra månen er en nymåne til den er en fuldmåne, men hvor lang tid er månen i en nymånefase og i en fuldmånefase? Altså hvor mange dage ser vi månen som fuldmåne og nymåne? Håber nogen gider svare. ... -
Forståelse af dette bevis
ForumindlægKunne i hjælpe med forstå denne.. Jeg har forstået det sådan at længden mellem A og B er N og der den dele i 1/n dele, så arealet af de indre polygoner bliver f(x1) *1/n.. men hvorstår er f(x1) egentlig.. hvad dækker den over.. og som mange gange før.. hvorfor starter de ydre ved x1 og de indr... -
Fri Adgang
ForumindlægHvad menes der egentlig når der står der er fri adgang til en uddannelse bare man opfylder de specifikke krav. ? Betyder det så at man altid er sikret på at komme ind og læse den uddannelse uanset hvor den er placeret på en prioriterings såfremt de uddannelser man har søgt før den siger nej til ... -
Find saltkoncentrationen
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med at besvare følgende spørgsmål: På forhånd mange tak! -
Mat paa uni
Forumindlægheej med jer. Hvis man nu gerne ville studere matematik paa universitetet lad os nu sige aktuar studiet, tror i saa man skal huske alle formler i A,B,C nivauerne? er da sikker man skal huske statistik delen og sandsynligheds regningen? men kunne da ikke forstiller mig man skal kunne huske geometr... -
Vigtig spørgsmål omkring sandsynlighed!!!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg sad og diskuteret med en ven, omkring sandsynlighed, og at det umuligt at f.eks. og finde et lov der tvinger hver brev i dens korrekt kuvert. Men så gav han mig et matematisk bevis og den har vedlagt. Mit spørgsmål er, om det han har skrevet korrekt matematisk og gyldigt? ... -
medicin
ForumindlægHej Jeg venter spændt på den dag hvor vi langt om længe kan se adgangskvotienterne for i år. Der er nok mange der ligesom mig venter på snittet til de forskellige uddannelser. Jeg selv har søgt medicin med et samlet snit på 10,1. Ingen ved hvad adgangskvotienterne bliver i år, men jeg synes at ...
