Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 16121 til 16140 af 33479
-
FREMTID, ØNSKE, LIV
ForumindlægHeeY folkens!;) Hva R det i ønsker mest i denNe verdN?! ElleR retteRe sagt hvordan en freMtid ønskeR i JeR?!:D BARE SPÆNDT:P -
24 timers forb... i hvilket fag?
ForumindlægI hvilket af fagene har man 24 timers forberedelse? -
hjælp hurtigt, tak
Forumindlægokay. jeg har siddet med det her i to timer. og jeg aner stadig ikke hvad det er jeg foretager mig, så: "bestem x-koordinaten til det punkt på linjen hvis y-koordinaten er -2." er der en der kan formlen til den? -
Projektopgaven
ForumindlægHej alle vi er en gruppe som har brug for hjælp, vores emne er: Mobning. problemformuleringen gør det ikke så meget med. er der ikke nogle der kan komme med så MEGET som muligt. Tak på forhånd. -
essay- menneske og maskine
ForumindlægHej skal skrive et essay om menneske og maskine.. har læst en del på det men ved bare ikke hvordan jeg skal komme igang, der er så mange ting man skal sørge for at have med. Lidt hjælp tak og ville også blive glad hvis nogen har nogle forslag til vigtige ting der skal med. Tusind tak på forhånd. -
Hjælp til problemformulering - AT
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver AT synopsen og indtil videre har jeg arbejdet uden en egentlig problemformulering, selvom det ikke er nemt. Jeg kan bare ikke få den formuleret ordentligt. Mit emne er kropsidealer og jeg skriver om plastikkirurgi. Jeg skriver i dansk og samfundsfag og vil derfor ... -
Hvor svært skal uni være
ForumindlægJeg læser statskundskab. Jeg synes det er ret svært. Det svære for mig er, at studiet er meget abstrakt og ukonkret. Jeg bliver forvirret nogen gange af det. Jeg er bekymret for om jeg kan bestå eksamenerne her til sommer. -
Sommerstart (KU Medicin)
ForumindlægHej, Jeg vil høre om der var nogen som har en sommerstart plads som de ønsker byttet med min vinterstart på KU medicin. Mvh. Anas, 20 år. -
kvote 2 socialrådgiver udd. hvem?
ForumindlægHej, er der nogen herinde der er blevet optaget i kvote 2 på socialrådgiver uddannelsen? og hvad har i gjort for at komme ind, fordi kunne godt tænke mig at komme ind på socialrådgiver uddannelsen, men kom dsv. ikke ind i kvote 1, og derfor ville jeg gerne prøve min chance i kvote 2. Håber der no... -
Hvad vil du læse?
ForumindlægHej allesammen! Med blot en måned tilbage til ansøgning af studier, kunne det være sjovt at hører hvad folk vil efter sommerferien? Jeg vil selv studere Farmaci på KU. -
AT 2011
ForumindlægDet fandme et lorte emne som er blevet valgt i år, jeg har ingen ide om hvad jeg skal vælge.. Jeg vil gerne skrive i noget naturvidenskabeligt og Historie, men kan ikke finde op noget.. -
DANSK/HISTORIE-OPGAVE!!! Anne Frank?!
ForumindlægJeg skal skrive en dansk/historieopgave om Anne Frank - jeg har valgt at beskræftige mig med faget historie. Jeg mangler virkelig hjælp til problemformuleringen! Først hed den "Hvordan var Anne Franks liv under 2. verdenskrig?", men da den er for bred skal den rettes. - Min veninde fore... -
naturlig udvælgelse
ForumindlægHej :) Som jeg har forstået det er naturlig selektion en art der bliver valgt frem for en anden naturligt. f.eks. det er ikke alle dyr der kan tilpasse sig med f.eks. et godt levested og mad. derfor dør en art flere af end andre. men man siger jo at mennesket kommer fra en abe hvordan har man... -
HJÆLP HASTER METODE!!!!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til AT eksamen og metoderne forvirrer mig så meget.. Min første problemstilling lyder sådan: Redegøre for narcissisme-teorien, David Riesmans teori om det gruppestyrede menneske og Erving Goffmans teorier om backstage og frontstage Er det så den hermeneutisk metode eller den ny... -
Ny computer
ForumindlægHej, Jeg skal have en ny studiecomputer, jeg har kigget på en Acer Aspire AS5336. Er der nogle kloge folk, som ved om det er en god computer, jeg skal bare bruge den til de helt basic ting. Jeg spiller ikke på den. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe! Venlig Hilsen Nikki -
Reliabilitet og validitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder med en opgave om reliabilitet og validitet, og jeg kan simpelthen ikke forstår forskellen på de to, er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak! -
Nogle forslag?
ForumindlægHejsa Jeg kunne godt bruge lidt hjælp af jer derude. På nuværende tidspunkt er jeg på mit første sabbatår og planen er, at jeg skal starte på et studie til sommer i 2023. Problemet er dog, at jeg endnu ikke ved, hvad jeg skal studere, da min interesse er meget bred. Jeg synes at kroppen, syg... -
Pendle frem og tilbage til ODENSE og om man kan give sin uddannelse videre til andre?
ForumindlægHej, Er der nogen der kender et forum, hvor man kan snakke med andre psykologistuderende? Og er der mulighed for, at man kan modtage en studieplads fra en studerende, der dropper ud? Sådan specifikt snakke med én der gerne vil droppe ud, men giver uddannelsen videre til en anden? Jeg bor i Købe... -
lille tekst
ForumindlægEr det jeg har skrevet på engelsk ok? Is love really important? A human cannot cope on its own. We need each other. If we do not have social contact we often get lonely, depressed or enclosed. We have to feel good about ourselves otherwise we cannot help others. Love requires something from... -
Utrolig kort oversættelse
ForumindlægSelvom Parlamentet ikke har kendt til blodige revolutioner, har institutionen dog gennemlevet usikre perioder. I striden mellem katolikker og protestanter forsøgte en gruppe katolikker i 1605 at sprænge parlamentet i luften. Guy Fawkes var leder af dette "krudtkomplot" og den dag idag f...
