Søgning på: international økonomi a eksamen 2014. Resultater: 16181 til 16200 af 170365
  • Eksamen maj 2008 (Alvor og spøg) - bedøm den venligst

    Forumindlæg
    Det lader til, at jeg ikke er den eneste, der er RET så chokeret over eksamensresultatet i skriftlig dansk, hvorfor jeg nu ligger min opgaver herinde, for at få en vurdering med kommentar tak.....: Alvor og spøg _________________________________________________________ Ingen alvor uden spøg! Hv...
  • Hvordan finder jeg "a" i y=b*a^x

    Forumindlæg
    Hej Hvordan finder man "a" i y=b*a^x? Fx 3000 = 60*x^2,25 < det er x jeg skal finde....
  • beskrive hvad koefficenterne gør i r(x) = a·(x r1)·(x r2)

    Forumindlæg
    Opgaven lyder Beskriv i ord hvordan a, r1 og r2 påvirker grafens forløb :-)
  • i en funktion fortæller a noget om hældningen, hvad fortæller b og c noget om ??

    Forumindlæg
    I en funktion fortæller a noget om hældningen, men hvad fortæller b og c noget om ??
  • Finde f(x)-værdi for: f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    Davs alle jer studerende :) Jeg sidder fast med en opgave om eksponentielle funktioner. Jeg skal finde f(x)-værdien når x kendes. Problemet er at jeg ikke kender a og b heller. Hvad gør jeg? Mvh. Pigen der ikke fatter sin Chuck Norris-elskende matematiklærer.
  • Eksamen: Får normalt 12, men fik 4 pga. en kronisk sygdom? Hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har lige været til eksamen og har allerede fået sbar for min læseprøve. Jeg lider godt nok en kronisk sygdom, som gør, at jeg skal tage nogle piller før en prøve eller bliver min hjerne MEGET dårlig til at koncentrere sig pga. jeg får noget lignende angst.. Men jeg havde ikke fl...
  • "A Shot in the Light" by Lion Goodman

    Forumindlæg
    Hej igen igen!Er I sikre på, at I ikke har nogle nøgleord eller guldkorn i forbindelse med "A shot in the Light"?Det drejer sig især om tolkning af titlen.På forhånd mange tak!
  • Bestem konstanten A således at y0(x)=Ae^2x

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder fast med denne opgave her: "Bestem konstanten A således at y0(x)=Ae^2x er en løsning til 2. Ordens differentialligningen: d2y/dx2 + 6y = 3e^2x" Jeg kan simpelthen ikke se mig ud af hvor jeg skal begynde... på forhånd tak
  • The Sin Bin eksamen onsdag morgen og er totalt blokeret af nerver!

    Forumindlæg
    Håber på hjælp -fra en venlig og gerne klog studerende - da jeg er totalt blokeret af nerver/eksamens stress. Skal op i englesk i morgen tidligt og kan bare ikke få gang i dispositionen. Har læst og forstået min tekst: The Sin Bin or Lucy's heart, men er helt gået i sort og panik. Please hjælp.
  • Hvordan bestemmer jeg ud fra grafen fortegnet for hvert af tallene a, b og c?

    Forumindlæg
    Altså, jeg ved godt at "c" er grafens skæringspunkt med y-aksen, men hvad er så a og b?
  • Terminsprøver 9. Klasse

    Forumindlæg
    Hej.  Jeg har snart terminsprøver (9. Klasse) og jeg ville godt vide om nogen ved hvilket fsa opgavesæt jeg skal op i?  Er det ikke noget med at jeg kommer op i 2014 maj?  Eller bliver det sygeprøven 2014 december?  Hvad tror I det bliver? Og hvordan var det med jer?  Ps på forhånd tak
  • Gode ideer til et klaver/sang nummer til eksamen i Musik B??

    Forumindlæg
    Jeg skal til sommer til studenter eksamen og min lærer har foreslået at min veninde og jeg spiller et nummer sammen. Hun spiller klaver og jeg synger. Han foreslog Can't make you love me, men vil hører om I ikke har nogen ideer til nogen sange?? Der kan spille med kun klaver og sang og s...
  • Bestem de værdier af a, for hvilke følgende ligningssystemer har netop 1 løsning!

    Forumindlæg
    Bestem de værdier af a, for hvilke følgende ligningssystemer har netop 1 løsning! (a+1)x+4y=3 2x+(a-1)y=5 Hvordan gør jeg det?
  • jeres FREMTID?

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil gerne høre hvad i går på nu, og hvordan ser jeres fremtid ud?
  • reducer (2a - 1)^2+3(7-a) a^2

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der ved hvordan man reducer (2a - 1)^2+3(7-a) a^2 i må meget gerne skrive hvordan uden at reducere det hvor mig tak :)
  • en funktion er givet ved f(x)=4*a^x

    Forumindlæg
    Hej all Jeg er kommet til en opgave der lyder således: En funktion givet ved f(x)=4*a^x Hvor a er et positivt tal. Grafen for denne funktion går gennem punktet (2,100). a) Bestem tallet a. Hvordan skal denne forståes? Og hvordan skal jeg begynde og regne den ud? Tak på forhånd. Matt
  • naturfaglig eksamen forsøg til power-tox og at lagre energi

    Forumindlæg
    hej vi er 3 piger i 9 klasse som skal op til naturfalig eksamen her i maj og skal finde et par forsøg omkring power-to-x og at lagre energi ende for emnet bæredygtig natur forsyning. Så det ville være en kæmpe hjælp hvis i havde nogle gode ide til nogle gode forsøg mange tak
  • Samfundsfaglige teorier

    Forumindlæg
    Hej Alle Jeg skal snart op i skriftlig eksamen i samfundsfag A og jeg vil derfor gerne have styr på de forskellige teorier der findes, men jeg har svært ved at skabe et overblik over hvilket teorier det er jeg skal have styr på. Nogle der kan hjælpe med en liste af de forskellige teorier?
  • Isoler x ligningen: a*x+8=-b*x+5

    Forumindlæg
    Jeg har matematik aflevering for, men ikke løse denne opgave: &Iacute;soler x ligningen a*x+8=-b*x+5 Jeg håber at der er nogle som kan hjælpe mig, på forhånd tak!
  • To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til?

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal lave en rapport om blodtypernes genetik, og jeg kan ikke finde ud af at besvare dette spørgsmål: To A rh+ mennesker har fået et barn der er 0 rh-. Hvordan er det gået til? Håber at I kan hjælpe mig ;-) Vh Annemie