Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 16261 til 16280 af 19198
-
Hitlers Sygdom?
ForumindlægHej! Jeg er igang med et projekt om Hitler. Jeg vill spørge om han havde sygdom/sygdomme? Hvis han havde, hvad tog han for at behandle det osv. Tusind Tak:) -
Sætning
ForumindlægHej alle : ) Jeg er ved at skrive stil, o har brug for at kunne oversætte sætningen: Hun er fanget i jætternes land. Jeg har forsøgt mig med følgende oversættelse: Sie ist im der Land die Riesen gefangen. Jeg ved ikke om det er rigtig, for jegs yntes at det lyder lidt forkert. Er der nogen der ka... -
Overvejer at gå en klasse om
ForumindlægJeg sidder i et enormt dilemma. Jeg håber der er nogen der kan give mig nogle gode råd, fordi jeg føler jeg former min fremtid her men jeg er så usikker på hvad jeg skal gøre.Jeg startede ud på gymnasiet med den tro at jeg bare ville arbejde og så komme hurtigst muligt ud på arbejdsmarkedet, set ... -
Hjælp til henførende stedord
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig lidt her? - må gerne komme med nogle forklaringer undervejs også - det er de ord der står med dansk som jeg skal have oversat:skal oversætte det der står på dansk:Die Reise, jeg fortæller om, war super Carsten, som sidder ved siden af mig, ist krank Der Bus, som jeg kører... -
examsopg
Forumindlæger dr ngn dr ka fortælle mg årsager tl den stigende arbejdsløshed i bayern og nordrhein westfalen og hvorfor færre kvinder r i arb??? -
Rettelse??
ForumindlægEr dette korrekt??Uwe kommt in einer Stunde, und er bleibt eine Stunde hier. Vor einem Jahr hatte Wolfgang zwei Jobs. Tagsüber arbeitete er als Schlosser bei Siemens, und abends war er Schlagzeuger in einer Band. In diesem Jahr ist er nur Musiker, aber in einigen Monaten fängt er wieder an bei Si... -
Femern-tunellen
ForumindlægHej. Med fokus på Femern-tunellen (Mange ind- og udlandsbyggerier vil være med i projektet, flere i arbejde, dyrt projekt) hvad vil så være relevant at snakke om i IØ - bare sådan i hovedtræk :) Arbejdsmarkedet, offentlige sektor mm?? På forhånd tak :) -
Oversættelse
ForumindlægHej! Er der én (eller flere) venlige sjæl(e), der kan se om jeg oversat følgende sætninger korrekt? 1. Vi besøger jer i morgen. Hvornår besøger I os. Wir besuchen euch morgen. Wann besuchen ihr uns. 2.De går med os i biografen i aften. Hun går med ham hjem efter filmen. Sie gehen bei uns in das... -
hellenisme
Forumindlægnogen der ved noget om hellenisme? -
Opfatter I dette som værende truende?
ForumindlægEn 11-12 årig kostskoledreng i 1940'ernes Frankrig siger til sin nye klassekammerat:Mit navn er Julien Quentin, og hvis man leder efter mig, finder man mig. Skal det opfattes som en trussel? -
Omsogssvigt
ForumindlægHvis et barn lider af omsorgssvigt i hjemmet, men trives fint i skolen -er den perfekte elev osv.. hvordan vil samfundet så finde ud af at barnet har disse psykiske lidelser i hjemmet? Man holder jo ikke øje med et barn der udadtil virker til at have det fint. -
skr.karakter
Forumindlægerher nogen som ved hvornår vi kna få vores skriftlige karakterer at vide, altså udover den dag vi får udleveret karakterbladet??er nemlig meget nysgerrig.. -
Marxisme
ForumindlægHej med jer, jeg står og har lidt svært ved at forstå Marxisme. Kan i hjælpe med at forklare hvad det sådan går ud på?- Hvad er det inspireret af og er dets vigtigste pointer? Hvilken økonomisk politik skal staten føre ifølge den pågældende retning? Hvilke forklaringer tilbyder teorierne på... -
Sætninger der driller!
Forumindlæg1. Köln, der blev grundlagt i 1143, blev fri rigsstad i 1226, og allerede i det 13. århundrede var byen kendt som hansestad med blomstrende handel. 1. Köln, das in 1143 gegründet wurde, wurde freie Reichsstadt in 1226, und bereits im 13. Jahrhundert war die Stadt wie Hansestadt mit blühend... -
Antal A-niveau fag på gymnasiet
ForumindlægHej derude (-; Jeg skal her efter sommerferien starte på gymnasiet. Jeg har valgt en naturvidenskabelig linje der hedder Mat A/ Fys B/ Kem B. Jeg har nogle spørgsmål som jeg meget gerne vil have svar på: - Er det en hård linje ? - Har jeg mulighed for at få engelsk på A-niveau? -Har jeg... -
Tæller årskarakteren med
ForumindlægHej med jer/dig, Jeg er i den situation, at jeg har nogle udmærket årskarakterer pt. men mine eksamens karakterer har ikke været så gode, faktisk skidte. Er årskarakteren med til at rette lidt op på det, så gennemsnittet kan blive højere. -
Medicin og fag!
ForumindlægJeg afsluttede sidste år (2.g) Kemi B og har så valgt at hæve Fysik til A. Derudover har jeg også Mat A. Jeg regner dog med at droppe fysik A (ifølge min lærer kan jeg nå at ombestemme mig endnu, men det skal gå stærkt!) og istedet vælge ENgelsk A. Så er mit spørgsmål: Vil det have indflydelse på... -
HJÆLP - LØNUDVIKLING
ForumindlægLønudvikling: Årlig lønstigning i procent 2007 2008 2009 2010 Danmark: 4,7 4,3 3,4 2,2 Tyskland: 1,1 2,0 0,0 0,7 Sverige: 5,1 1,7 1,7 2,1 Frankrig: 2,5 2,7 1,8 1,6 a) Hvad kan forklare de store fo... -
Hejsa. Nogle som vil give en hjælpende hånd, til kort rettelse af opg?På fårhånd Tak :)
ForumindlægIn der Geschichte treffen wir Eckert als eine sehr schlechte Person, weil er ein Bus entführe. Alle Passagiere sind ängstlich von was er will mit ihnen machen, weil er eine Pistole hat. Durch die Geschichte lernen wir kennen, dass Eckert nicht das gefährlich ist, als wir gedacht haben. Er ist nur... -
Community - ental/flertal?
ForumindlægEr ordet "community" et ental- eller flertalsord?
