Søgning på: religion noter etik. Resultater: 16361 til 16380 af 19479
-
hjælp det haster virkeligt meget
Forumindlæger der en, der kan rette min stil, jeg tror der er mange fejl både indholdet og sproget/grammatiske fejl. det er et brev jeg skal skrive til Arnold Schwarzenegger. det er om Death penalty. Dear Arnold Schwarzenegger. I am going to tell you about my opinion to death penalty. I will say that i... -
hjælp til min engelsk stil.
Forumindlæger der en, der kan rette min stil, jeg tror der er mange fejl både indholdet og sproget/grammatiske fejl. det er et brev jeg skal skrive til Arnold Schwarzenegger. det er om Death penalty. Dear Arnold Schwarzenegger. I am going to tell you about my opinion to death penalty. I will say that is o... -
rettelse af tekst, hjæælp!
ForumindlægHeej allesammen, nogen der vil hjælpe med at rette den engelske tekst? Et spørgsmål om modenhed ”Og de levede lykkeligt til deres dages ende”. Det er sådan en rigtig god sentimental kærlighedshistorie ender. Men ifølge de oplysninger, der gives i artiklen, er det ikke alle ægtepar, de... -
kort rettelse hehe :)
Forumindlæghej alle sammen undskyld jeg laver et nyt indlæg men kunne ikke kommentere min anden :S ... har nu rettet min redegørelse så godt som jeg kan ved hjælp af nogle rigtig søde mennesker :) og her er så den "rettede" version, håber i vil se den igennem og lige rette den kort, da jeg ved der... -
grammatik engelsk
ForumindlægNogle som kan rette denne her del for evt. fejl, da min lærer ikke skal, men jeg stadig gerne vil se hvordan jeg har klaret det? Every human lives with issues, some issues may be more extreme than others. Some people know how to tackle their issues, and some do not. In principle, every person c... -
Oversættelse! Noget af en opgave..
ForumindlægHej.. Jeg skal oversætte nedenstående tekst til spansk, hvilket jeg har prøvet at gøre, men er ikke ligefrem den bedste, så ville være yderst taknemlig, hvis nogen ville tage sig den ulejlighed og lige rette de helt store brølere! Marcos Tabul blev født i Zapallo Grande i 1952. Nu bor han ikke læ... -
La hija del puma (rette)
ForumindlægOversæt til spansk: La hija del puma es un largometraje que quiere informar de guatemaltecos sangriento historia. (Pumanens datter er en spillefilm, der ønsker at informere om Guatemalas blodige historie.) Son las un político drama que basarse en sucesos verdadero en guatemalteco. (Den er et po... -
Hjælp til Dansk stil :)
ForumindlægEn der kan, rette den her stil. For sproge_ stave_gramatik fejl. evt. kan hjælpe mig med at skrive den med bedre sproge. 1) Utopi; Selve ordet "utopi" stammer fra Sir Thomas More. Han var en højtstående engelsk adelsmand hos kong Henrik 8. af England. I 1515 blev More henrettet for høj... -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Eksamen Tekst (resume)
ForumindlægHejsa alle sammen.. Er der nogen som gider læse og evt. komme med rettelser, til mit resume til min årsprøve? Jeg går i 1.g på Gymnasiet. Teksten hedder Metin og Martin Vær opmærksom på at: At Metin og Martin Uzunoglu er den samme person, Tülin og Claudia er piger, og Doran er Martin/Metin'... -
Skal homosek. have chancen for at blive forældre?
ForumindlægHej alle. En debat, som er meget oppe i tiden. Det ser ud til, at folkene på Christiansborg ikke kan bestemme sig. Jeg føler også, at det er en svær beslutning, så det ville være rart hvis i delte jeres holdninger! :D På Folkestyrets sidste officielle arbejdsdag blev forslaget om gratis insemi... -
Opvejning forskellige studier
ForumindlægHej SP. Som kommende 2.g'er, og fordi tiden går så pokkers hurtigt, er jeg jo begyndt at overveje uddannelser. Jeg ved dog ikke hvordan jeg skal opveje plus og minus ved de forskellige, og vil derfor spørge om råd. Pt. står jeg imellem tre. De ligger dog alle indenfor medicinverdenen. Jeg v... -
Antal STX eksamener hvis man skal afslutte 3.g i sommer 2013?
Forumindlæghej, jeg er vist lidt i tvivl om dette, kan nogen fortælle mig, om det stadig er 11 eksamener (inkl. SRP og AT), man skal komme op i? Jeg har allerede været til to eksamener i slutningen af 2.g (Engelsk B og Tysk fortsætter B-niveau). -
Computer
ForumindlægVille lige hører om der er nogen der kan anbefale en mac computer ! Der udelukkende skal bruges til skolebrug ? Jeg har INGEN forstand på alt det der med processer osv. den skal bare ikke være sindsyg langsom da jeg er ved at gå amok over den jeg har nu :-) -
13-tal
ForumindlægSå er eksamenerne i fuld gang... og jeg tænkte på, om der er nogen der har fået 13? -
Nye fag i gymnasiet?
ForumindlægHej derude - lad s få en god, faglig debat igang! Efter selv at have haft et forsøgsfag i min gymnasietid, kom jeg til at tænke på hvilke fag(områder), der ikke p.t. er med i de gymnasiale uddannelser, som I synes burde inkluderes (enten som valgfag eller obligatorisk fag). Personligt mener... -
Jehovas vidner - hjælp!
ForumindlægHej alle! Jeg sidder her med projektopgave om Jehovas vidner og håber på, at nogle af jer kan svare på et spørgsmål. Hvis fx. en mor, far og søn bliver Jehovas vidner, men den sidste søn ikke vil og er under 18 år - er det så helt i orden eller "sker" der noget? Håber I fors... -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
HF'er - forvirret over udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg har været inde på uvm.dk for at se om de havde en oversigt/forklaring på hvordan man udregner sit gennemsnit, når man går på HF og har enkeltfag (dvs. at jeg heller ikke har fagpakker), men fandt intet. Er der en der ligger inde med et link? Det regneark en lære har lagt et link til herinde k...
