Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 16381 til 16400 af 36230
-
vedr. MCQ testen
ForumindlægHej Venner Jeg har vært så heldig at blive inviteret til multiple choice test på Syddansk Universitet. Grunden til jeg henvender mig til jer at er der nogen af jer der kender steder hvor man kan hente de tidligere multiple choice teste så man er lidt forberedt og ved hvad man går ind til ? På f... -
Studerende ved videregående uddannelser?
ForumindlægHejJeg er lige begyndt på universitetet KVL på Frederiksberg. Jeg brugte Studieportalen en del da jeg gik i gymnasiet sidste år. Det virker mest som om dette er et sted for studerende ved hf, gymnasium, hhx eller htx. Så jeg ville egentlig bare høre om hvor mange der studerer på videregående udda... -
AT religion og historie
ForumindlægJeg har om Hadj i Religion og Historie og har formuleret disse spørgsmål: Hvorfor foretager muslimer Hadj? Hvilken betydning har Hadj efterfølgende for de muslimer der har foretaget rejsen? Hvordan påvirker Hadj muslimers adfærd, og har hvis den gør, hvordan påvirker den så deres syn på samfund... -
Idræt karakterer
ForumindlægJeg har tænkt lidt over hvad kriterierne i idræt er? Er der ikke nogle der kender dem ? Altså de kriterier lærerne går ud fra.Jeg kunne nemlig godt tænke mig at undersøge lidt nærmere om min idrætskarakter nu også er helt fair.//Ninna Caroline -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
HF eller STX ??
ForumindlægHej derude! Jeg er i en situation nu hvor jeg skal beslutte om jeg vil tage HF eller STX efter sommerferien. Jeg er virkelig usikker og ved ikke hvilken en jeg skal tage. Det er sådan at jeg faktisk er optaget på STX nu men kan først begynde i august. Jeg har været i udlandet i de sidste ... -
svar/spørgsmål rate?
ForumindlægKan vi ikke få en anden indikator under vores navne end en som kun er afhængig af antal posts? \nDet ville være mere fristende at svare på spørgsmål hvis man fik belønning i form af en "svar-rating" for det. \nOg omvendt med spørgsmål som stilles.\n\nSå når der stilles et spørgsmål, kan... -
Vidergåendeudd?!
ForumindlægEr der nogen herinde, der allerede ved hvad de skal efter 3g. Jeg skal læse psykologi- men der er endnu 1 år- til dette., Hvad skal I læse? -
eksamener inden 3. g
ForumindlægHejsa, jeg tænkte på om man skal have 3 eksamener inden 3. g under den nye reform? -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg starter på HTX her om et par dage. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor mange timer i bruger på lekter om dagen, samt hvor mange afleveringer i har om ugen og, om i synes det er hårdt at gå på gymnasiet. Mit gennemsnit ligger lidt over middel. Vil jeg kunne klare det?... -
At google sine venner
ForumindlægHar du nogensinde googlet nogen i din omgangskreds? Venner, familie, bekendte, klassekammerater, lærere, kærester osv? Hvor ofte gør du det - og synes du det er pinligt? Hvad med at google dig selv? Holder du øje med din digitale omgang? Kan vi få lidt debat i gang :) Jeg vil gerne høre jeres m... -
rettelse af tekst (:
ForumindlægNogen der vil hjælpe med at rette denne tekst? (: En nuestra famillia siempre hemos viajado mucho. Mis padres han estado in mucho países. El año pasado han estado en el mes in México. Quiseira visitar Argentina porque todos dicen que es una país muy lindo, y todo es má... -
2. ÅR! (hhx helst)
ForumindlægHey. Er der nogen der med erfaring kan sige om 2. år er MEGET hårdt eller hvordan og hvorledes, går selv på hhx og skal op på 2. år nu.. på forhånd tak. -
TYSK - hjælp
Forumindlæger der nogle søde mennesker, der kan hjælpe med at oversætte denne sætning til tysk med korrekt ordstilling? Nå, hvad er det du skal fortælle mig? spørger hun -
Hjælpende hånd til rettelse af oversættelse
ForumindlægHej håber der er en som vil kigge dette igennem for fejl. På forhånd tak....:) Le diré lo que hago en mi vida diaria y los fines de semana. Un día típico puede tener un aspecto como el mío. cada día que jugar al fútbol a menudo en un club de fútbol. Yo ta... -
Hjælp til rettelse.. Please det haster...
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig med at rette min opgave.. JEG VIL VÆRE MEGET TAKNEMLIG .. :) Mi año en el la escuela Me levanto a las siete. Después me pongo la ropa y cepillo mis dientes. Desayuno y cogo el autobus. A las ocho y media estoy en la escuela. Normalmente tengo tres asignatura... -
tysk værk
Forumindlæghej folkens er der nogle der kan anbefalde en tysk bog? -
Ikke så lang tysk grammatik stil
ForumindlægJeg har fået skrevet noget tysk. Jeg føler at grammatikken er nogenlunde fornuftig. Jeg har også taget mig tiden til at blive lidt efter skole og snakke med min lærer om nogle områder jeg var i tvivl om (som jeg forbedrede dagen inden). Jeg har fået nogle vigtige oplysninger at vide og har korrig... -
Læs min dagbog for fejl :-)
Forumindlæg¡Hola! Jeg har skrevet en dagbog på spansk, hvorefter jeg har forsøgt at rette den. Dog er det som altid, at det er svært at se ens egne fejl. Dagbogen skulle meget gerne kun være skrevet i nutid og førnutid. Kom helst med konstruktiv kritik, som jeg kan bruge :-) Los lunes y todos los demás dia...
