Søgning på: tysk notater. Resultater: 16441 til 16460 af 18469
-
jelling sten
Forumindlæghej vil lige høre hvad står i jellingstenen, hvorfor eer den så vigtig -
HASTER ;D
Forumindlæghej ;D jeg har en fysik fremlæggelse for til mandag d.15 september/ imorgen. og jeg kan ikke finde ud af det jeg har om kalium ;/. jeg skal svare på de her spørgsmål; Kemisk betegnelse Placering i periodiske system Opdagelse Egenskaber Smelte- og kogepunkt Metal, gas, fast stof Hvad bruges det ti... -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIngrid Schmidt war eine Frau, die mit ihrer Familie nach Westdeutschland flüchtete. Sie ging auf ein Mädchengymnasium, in dem alle wohlabend waren. Neidisch war sie aber nicht, und sie verdiente selbst Geld. Sie schreibt im Text auf Seite…, Zeile …: “zum Beispiel habe ich scho... -
Engelsk grammatik
ForumindlægNu har jeg lavet så mange af sætningerne som muligt, men jeg sidder simpelthen fast ved disse fem! Håber på en hjælpende hånd herude fra ;-) Opgaveformuleringen: Hvad er fejlen? Forklar. 1. When arrested and taken to the police station, admitted the man that he had been drunk. 2.... -
Er der nogle fejl?
ForumindlægHej er i gang med en præsentation af en tekst. Er der nogle der vil se om der er grammatiske fejl: Der Titel des Textes ist “Helden der Zeit”. Der Text ist im Jahre 2006 geschrieben. Der deutsche Schriftsteller des Textes ist Kay Fischer und er schreibt typisch um Weise Zeit. Die ges... -
Konventioner
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med dette? (: Diskuter for og imod konventioner. (Hint: Er arbejdet med at sikre mennesket fair vilkår overstået ved arbejdet med konventioner. - Michelle -
Stram Finanspolitik
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er igang med at skrive noter til eksamen, og har derfor brug for lidt hjælp angående Finans politik. Ved at gennemføre en stram finanspolitik, hvordan bliver disse faktore påvirket: • Inflationen • BNP • Beskæftigelsen • Eksporten • Valutakurs Je... -
Dativ - hvordan finder jeg det?
ForumindlægHej, jeg skal lave en opgave, hvor jeg skal finde og markere de led i sætningerne, som står i dativ. Jeg har dog svært ved at finde dem. Nogen der kan hjælpe? (Jeg har understreget, dem som jeg kunne finde) Opgaven er vedlagt som bilag (screenshot) Ps. forklaringer er mere end velkomne :) Tak... -
Færdiggøre HTX eller skifte til HHX
ForumindlægHEJ Folkens :) Jeg er stødt på et problem :/ jeg går nu på HTX i 1.g og afslutter snart 1.g her til sommer, Men jeg er nu blevet mere interresseret i innovation og virksomhedsdrivning :/ Så jeg ville spørge, hvad i synes er bedst. Jeg synes ikke HTX passer til mig. Ville det være spildt ... -
Udtryk - at gøre nogen ondt
ForumindlægHåber desperat nogle kan hjælpe mig med det udtryk? :-) -
Nogen søde mennesker der vil hjælpe ??????
ForumindlægEmna : oliekrisen og danmarks økonomiske udvikling Spørgsmål : Perspektiver til den økonomiske politik i DK mellem 1973 og 1982 -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
HJÆLPPP!!!
ForumindlægHEEEJJ !!!1 er der nogle der har analyseret "HC ANDERSENs LAnd"???? pleasseee send opg så... -
Hvordan kom hitler til magten? haster
Forumindlæghej er der evt. nogen af jer der ved og vil fortælle mig hvilken midler hitler og nazisterme brugte for at komme til magten?? -
STRESS :´(
ForumindlægHej alle sammen Der er kun 4-5 måneder tilbage til eksamener, så jeg går og stresse så meget, jeg har aldrig haft det sådan før, det er forfærdeligt. Jeg SKAL bare kommer ud af hf med et godt gennemsnit. Hvad skal jeg gør for at slippe af med alt det stress. :´( -
Er dette korrekt skrevet?
ForumindlægHej Jeg har skrevet noget på fransk men er usikker på om det er forståeligt så tænkt på om der var nogen, som frivilligt ville se på det? Tak :D -
HTX og STX hvad er forskellen?
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål som lyder som overskriften: Hvad er forskellen mellem HTX og STX?? -jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelige studieretning, og gå på stx, men min fysik lærer anbefaler mig at gå på htx hva synes i ? -
Komma
ForumindlægHey guys, Skal der ALTID komme foran "men"? -
Er du sød at hjælpe mig?
ForumindlægJeg kan bare ikke finde ud af, hvordan man siger "Jeg synes at emnet er meget vigtigt, der bør tages op til en diskussion" M.v.h. :-) -
referat af Nætterne i beirut
Forumindlæger der nogen der kan give mig et lille referat af nætterne i beirut forfatter Brigitte blobel tak på forhånd
