Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16441 til 16460 af 321608
-
Høje karakterer
ForumindlægJeg har et spørsmål vedgående høje karakterer, og samtidigt det pres som følger med. Jeg går i 2.g og klarer mig rigtig godt i skolen. Jeg har et flot gennemsnit på 9,7 som er det højeste i klassen. Det eneste problem jeg har vedgående mine karakterer er det pres, som følger med. Når vi f.eks. få... -
Rettelse af dansk-tysk oversættelse
Forumindlæg1. Emil er en ung mand, der netop har fået et arbejde. Emil ist ein junger Mann, der gerade Arbeit bekommen hat. 2. De to kammerater, Keule og Schulle, som også er figurer i historien, har ikke noget arbejde. Die zwei Kammeraden, Keule und Schulle, die auch figuren in der Geschicte sind, haben k... -
Eksponentialregning
ForumindlægHej Der er en opgave jeg har siddet med i rigtig lang tid, men problemet er bare at jeg ikke kan finde ud af det. Jeg har vedfæftet opgaven. Men opgaven kan jeg ikke forstå, og det ville være rart hvis I kan hjælpe mig med opgaven trin for trin. Håber I kan hjælpe mig med opgaven. :) På forhånd... -
Face-work
Forumindlæg1)Hvad går teorien om face-work ud på? 2)(Op)find eksempler på face-work? 3)Hvad menes der med at ”vi er skuespillere og publikum over for hinanden”? Hvis nogen er jer ku' hjælpe mig med min dansk opgave, vil jeg bliive megeet glad:). Har stærkt brug for det.. Har kun brug for en ... -
Korstogene
Forumindlæghvad var den egentlige drivkraft bag korstogene?? Hvis nogen har notater til Korstogene, modtager jeg gerne :o) på forhånd tak -
nominativ,akkusativ,genitiv,dativ.
ForumindlægHvad er det? Jeg har googlet det på nettet,men der kom intet forståeligt frem. Tak på forhånd. -
Analyser en sætning
ForumindlægHej Hvordan analyserer jeg denne sætning: "Manden, som går der, er høj. fungerer "som går der" som et led, eller skal ordene analyseres hver for sig? I tilfældet at det er et led, hvilket led er det så? -
a, b og c led
Forumindlægjeg har denne ligning hvor jeg ikke kan se hvad der skulle være hvad for et led. Jeg skriver den med bogstaver istedet for tal så det bliver nemmere at forstå hvad jeg vil have hjælp med hx-k*kx=h der er self tal på a og b's plads og alle ens bogstaver er ens tal. hvordan skal man løse ... -
f(x)=302,7*0,941^x
ForumindlægJeg har problemer med denne opgave nogle der kan hjælpe? ---- Efter at en person har fået en indsprøjtning af en bestemt medicin, aftager koncentration af medicinen i blodet. Denne sammehæng kan beskrives ved f(x)=302,7*0,941^x hvor f(x) er koncentrationen i blodet (målt i ng/mL) og x er antal ... -
par lette spørgsmål
Forumindlæghvorn regner man : 1- 64 34 + 12,5 = 2- 12 - 35 = 3- hvordan kan man finde i procent hvor meget prisnedsættelsen udgør, hvis vi har 2 priser ? 4- hvad skal man gøre hvis man skal fx skravere 15 af en figur ? 5- hvordan finder man omkreds og areal af et tæppe ? 6- 23 af 63 = 7- hvis en cola kost... -
Bølger
ForumindlægHej! Jeg har spørgsmål til opgave 202. Er det ikke længdebølger der er tale om, når bølgen ruller hen over tilskuerpladserne på et fodboldstadion fordi svigningerne sker langst udbredelsesretninger på tilskuerpladserne. Er det rigtigt? Men hvordan skal jeg svare på den anden del af opgaven med fa... -
løsning af differentialligningssystem
ForumindlægJeg har fået til opgave at løse følgende differentialligningssystem numerisk ved brug af Eulers metode. d[M]/dt=0.9[M]-0.02[M]·[I2] d[I2]/dt=0.005[M]·[I2]-0.3[I2] hvor [M] angiver den aktuelle koncentration af malonsyre i mM og [I2] angiver den aktuelle koncentration af diiod i m... -
psykiske problemer blandt gymnasieelever
ForumindlægHey alle medstudenter og andre..Jeg er en 18 årig studine som er tæt på at have afsluttet 2.g og så er det bare at jeg her på det seneste har tænkt meget over hvor almindelig psykiske problemer er blandt gymnasieelever... I min egen klasse har der været et selvmordsforsøg, folk med stress, div... -
Hvorfor skaber kapitalismen kriser?
ForumindlægJeg synes, at kapitalismen har skabt mange kriser, når man kigger inden for det seneste århundrede: 1. Den store depression 2. Oliekrisen 3. Krisen i Asien 4. Dot.com-boblen 5. Finanskrisen Har I nogen forklaring på, hvorfor det sker gang på gang? Er ovenstående ikke eksempler på, at kapitalismen... -
Beregn funktionens definitionsmængde og skriv værdimængden for g(x)=ln(x+4)
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl, der lige vil kigge på denne opgave? En funktion er givet ved g(x)=ln(x+4) a) Beregn funktionens definitionsmængde og skriv funktionens værdimængde: Eftersom ln til et negativt tal ikke kan lade sig gøre, så må der ikke i parentesen give et negativt tal. b) Argu... -
Stil!
ForumindlægHej, jeg har skrevet en referart af Cry Freedom filmen, og håber der er nogen der lige vil kigge på den og lige fortælle hvis der står noget som ikke lyder rigtigt... På forhånd tak ;) -
Globalisering (TORM)
ForumindlægHej, Jeg skal vurdere skibsrederiet TORM globaliseringsgrad! Nogen som kan hjælpe mig? Er gået helt i stå !! -
Hjælp til opgaveregning, reaktionshastighed
Forumindlægopgave 1028: En population af gærceller vokser efter modellen N(t)= 659/1+65*e^-054 * t n(t) betegner antallet af gærceller pr cm3 til tidspunktet t (målt i timer) a) beregn N(0) , N(10) og N(25) b) beregn N'(10) og N'(25) og forklar hvad disse tal betyder c) I modellen indgår tallet 659.... -
Hjælp til kemi :S
Forumindlæghej;) ër der nogen der med ord kan forklare hvorfor pH er lig med pKs i det halve ækvivalenspunkt? tak på forhånd -
Lineære- og eksponentielle funktioner NU!
ForumindlægSkal skrive nogle forskelle og ligheder mellem lineære funktioner og eksponentielle funktioner? Kan i ikke skrive nogle? Tak på forhånd
